Je was me net voor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lekker testen boven de zelfgegraven latrine
Inderdaad!? En D-Day komt ook rap naderbij natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het eigenlijk met PS? Vermaak je je een beetje in je stadje?
Same here...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet verjaardagscadeautjes gaan kopen....
geen zin in.
Wel tof inderdaad, maar no way dat dat echt een toets isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dit lijkt me enorm fake maar ik vind 'm wel leuk
[ afbeelding ]
Dat gaat helaas niet lukkenquote:
We hebben nu gewoon goed voorjaar en najaar... nu nog de vakanties aanpassenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:02 schreef Soempie het volgende:
Hier is het ook vies, regenachtig weer.
Net als vorig jaar een flutzomer.
Een weekendje weg, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie Soemp?
Precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een weekendje weg, waarschijnlijk.En later in het jaar nog 2 keer.
Jullie?
Waarom nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:36 schreef Soempie het volgende:
Nou, niet precies hetzelfde hoor.Schier lijkt me zo leuk, maar Wiebel wil niet naar een van de eilanden.
Londen
En Ottawa klinkt ook heel gaaf.
Ik heb echt geen idee waar we heen gaan. Ardennen aan het eind van het jaar, dat wel.
Vlieland is echt zo'n schattig eilandquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hij wil dus uit principe niet een weekend weg in Nederland? Da's best zonde... Gelukkig wonen jullie dicht bij het buitenland![]()
Een vriendin van mij zei dat Vlieland haar lievelingseiland is, dus daar moet ik ook nog eens heen
Ik ben nu een aardappelsalade met ei en munt aan het makenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Soempie het volgende:
Ga je lekkere dingen uit het boek proberen komende week? Als er vrienden langskomen? En die kaft, inderdaad, wat maakt dat nou uit.
Oeh, dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben nu een aardappelsalade met ei en munt aan het maken
Ik heb Mikkie wel op de vluchtstrook zien staan, maar daar stonden wij ook. Een team met een Reliant Robin (zo'n driewieler) stond stil en volgens de regels moesten wij proberen te helpen. Dus wij stopten, even later gevolgd door het team van Mikkie. Er was niets mis met de Robin, behalve dat ie wat moest afkoelen en dat konden de auto's van Mikkie en mij ook wel even gebruikenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vast niet nodig, dat barrel valt over een km stil.
Die auto is er op dag 1 of 2 al mee opgehouden, als ik het goed heb onthouden met een lekke koppakking. Zij hadden in Polen in elk geval al vervangend vervoer jammer genoeg.quote:
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
Volgend jaar weer Tim? Tof dat je er zo van hebt genoten
Klinkt erg oké die bus. En dan stapelbedden op zijn Harry Potter's?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. In welke bezetting is nog even afwachten, want een Friese garagehouder heeft wilde plannen om een hele bus te gaan verbouwen. Als dat doorgaat lijkt het me echt te gek om daar bij te zitten
. Geopperde voorstellen: een arcadehal, stapelbedden in de bus inbouwen, een zwembad dat verwarmd wordt met behulp van het koelsysteem enz. enz. enz.
. Als dat niet doorgaat ga ik misschien weer met hetzelfde team, maar wel met een andere auto. Deze was toch net wat te onhandig om met zijn vieren een week op pad te zijn.
Mijn godquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jammer dat deze auto niet mee mag doen. Wat een bakbeest!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jammer dat deze auto niet mee mag doen. Wat een bakbeest!
Ik heb aardig wat aparte creaties voorbij zien rijden de afgelopen week, maar door deze schoot ik toch wel erg in de lachquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, een Burgernet-bericht, dat er een jongetje van 3 jaar is vermist
Wel water maar ik krijg ook net al een bericht dat hij weer thuis is gekomenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Geen water daar in de buurt hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |