Mocht je willen slettig kutjong.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:59 schreef Monopoly het volgende:
steven is een jood die zijn homoseksuele fantasieën botviert op anderen.
Hehehe hij gaat klacht indienen jij bent de sjaak man ze gaan je pakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben de enige die geen dik opmerkingen maakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag je er gewoon om:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Gebeurt niets. Hij moet HMF gewoon ff email laten schrijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:01 schreef Monopoly het volgende:
Een minuut stilte voor de val van Dr. Mickey
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:01 schreef Monopoly het volgende:
Als ze maar niet op me gaat zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:01 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:02 schreef RensAjacied het volgende:
Als je hier teveel van eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag je er gewoon om:Als een insider dat zegt, dan moet het waar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gaat het om opmerkingen hier?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben de enige die geen dik opmerkingen maakt?
We?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:03 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Gaat het om opmerkingen hier?
Of gaat het om de leugens die jij struktureel heb lopen zeggen?
Msn adres opbokt.nl zetten en zeggen dat je een dekreu voor je dikke shetlandpony zoekt MET GEGEVENS er bij???
Dat je haar mailadres doorgeef aan wildvreemde mensen van Surichat??
Dat je haar mobiele nummer gebruik op thuisbezorgt..nl voor 20 kapsalons?
Moete we doorgaan????
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ze maar niet op me gaat zitten.
Als je nog leeft wel ja, hij gaat jou pakken jonge pas maar op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga slapen maar lees dit morgen ZO HARD TERUG HE.
Epic.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:03 schreef RensAjacied het volgende:
Snap nog werkelijk niet waarom ineens die stemming hier heerst. Maar ik lach me de pleuris terwijl ik halverwege erin kom. Nacht-amusement.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je nog leeft wel ja, hij gaat jou pakken jonge pas maar op.
Haha geniaalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:03 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Gaat het om opmerkingen hier?
Of gaat het om de leugens die jij struktureel heb lopen zeggen?
Msn adres op bokt.nl zetten en zeggen dat je een dekreu voor je dikke shetlandpony zoekt MET GEGEVENS er bij???
Dat je haar mailadres doorgeef aan wildvreemde mensen van Surichat??
Dat je haar mobiele nummer gebruik op thuisbezorgt..nl voor 20 kapsalons?
Moete we doorgaan????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |