Beetje respect graag.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:55 schreef EK-burger het volgende:
[..]
WAAROM POST JIJ PICS VAN JE MOEDER LELIJKE HOERESOON???
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:54 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Ze heeft iets aan haar schildklier he dus kan je lekker respecteloos tekeer gaan als een beest hier anoniem en laf maar as je weet wat er speelde dan zou je niet zo enorm dom lope lullen gewoon.
?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:55 schreef EK-burger het volgende:
[..]
WAAROM POST JIJ PICS VAN JE MOEDER LELIJKE HOERESOON???
Ik heb weer even een samenvatting nodig, ik zie geen epic fightquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:53 schreef RensAjacied het volgende:
Kom in een epic fight terecht![]()
Oja dikke mensen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:54 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Ze heeft iets aan haar schildklier he dus kan je lekker respecteloos tekeer gaan als een beest hier anoniem en laf maar as je weet wat er speelde dan zou je niet zo enorm dom lope lullen gewoon.
Schildklierproblemen. Uhuhquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:54 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Hoi Steven/Caland/Kapiteinquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:56 schreef EK-burger het volgende:
OMG JULLIE DRIJVEN MENSEN ECHT TOT WAANZIN ZE BELT MIJ NU JANKEND OP EN BEDANKT HE?!?!?!
Dan is er meer aan de hand hoor. Sorry maar als je huilt door een forumpje, dan ben je niet goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:56 schreef EK-burger het volgende:
OMG JULLIE DRIJVEN MENSEN ECHT TOT WAANZIN ZE BELT MIJ NU JANKEND OP EN BEDANKT HE?!?!?!
Dat doe je toch echt zelfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:56 schreef EK-burger het volgende:
ZEG DAT ZE VAN EEN BRUG MOET SPRINGENquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:56 schreef EK-burger het volgende:
Vervelend is dat ja, Ronaldo heeft daar ook last van;quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:54 schreef EK-burger het volgende:
[..]
WAT ZEGT ZE ALLEMAAL POST HET HIER?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:56 schreef EK-burger het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:58 schreef EK-burger het volgende:
DR.Mikey je ben echt de sigaar nu ga een klacht tegen jou indienen want je gedrag is onaceptabel
Je weet niet hoe het leven is met kankerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:57 schreef Monopoly het volgende:
lekker zoute tranen van haar bezweette lichaam af likken en daarna klaarkomen in haar oor, dal d'r leren om te gaan janken om niets.
Ik ben de enige die geen dik opmerkingen maakt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:58 schreef EK-burger het volgende:
DR.Mikey je ben echt de sigaar nu ga een klacht tegen jou indienen want je gedrag is onaceptabel
Stijn moest er ook bijna van huilen denk ik maar goed dat is een ander verhaal. Laten we hier over hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan is er meer aan de hand hoor. Sorry maar als je huilt door een forumpje, dan ben je niet goed.
Ja idd... Arme Paon. Nog serieus ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel triest eigenlijk die Paon doet al een tijdje niets verkeerd komt er opeens een of andere mongool zo doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |