Valt vooralsnog best mee toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck nee. Tenzij De_Kromme langskomt dan regent het TRs
En dan bant een FA me weer onterecht en krijgt een zenuwinzinking
Mods die even lekker ouwehoeren als userquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:49 schreef APK het volgende:
[..]
Valt vooralsnog best mee toch?
Ik ben hier overigens als user en niet als mod.
Vrijdagavond enzo
De kromme was er ook nog niet. Daarom is alles hier chill...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:49 schreef APK het volgende:
[..]
Valt vooralsnog best mee toch?
Ik ben hier overigens als user en niet als mod.
Vrijdagavond enzo
ZE IS NIET DIK KAN JE GEEN 5 SECONDEN RESPECT HEBBEN VOOR ANDERE MENSEN OP DIT FOREM????????quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap sowieso niet wat je met een dikkerd moet man, je kan niet eens fatsoenlijk neuken zonder te kotsen van al dat bewegende vet man.
Had een keer docu gezien op SBS6 en er zijn mensen die hierop vallen. Ze maken hun wijf zelfs stiekem dikker. Zielige shit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap sowieso niet wat je met een dikkerd moet man, je kan niet eens fatsoenlijk neuken zonder te kotsen van al dat bewegende vet man.
WTF is hier gaande..... (nogmaalsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:50 schreef EK-burger het volgende:
[..]
ZE IS NIET DIK KAN JE GEEN 5 SECONDEN RESPECT HEBBEN VOOR ANDERE MENSEN OP DIT FOREM????????
Lees gewoon terug. Niemand snapt er echt iets van.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mods die even lekker ouwehoeren als user![]()
Vertel me toch even bij wat hier gaande is.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mag ook niet meer he, is mijn laatste kansje.
Deze meneer komt Paon beschermen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WTF is hier gaande..... (nogmaals)
Wat, gewoon waarheid man. Ik heb geen respect voor dikzakken, eigen schuld hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:50 schreef EK-burger het volgende:
[..]
ZE IS NIET DIK KAN JE GEEN 5 SECONDEN RESPECT HEBBEN VOOR ANDERE MENSEN OP DIT FOREM????????
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:50 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Pics/bmi voor bewijs.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:50 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Nou jammer maar helaas dat mensen meer lullen over jou heb genoeg foto's gezien van die fotomodellen waar jij zogenaamd mee om gaat nou dat zijn modellen waar zelfs de Kankerstichting nog kotsend over straat zou rollen zo lelijk zijn ze.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:51 schreef Helpmefok het volgende:
Jammer dat de SAPPIGE details over deze DIKKE doch SMAKELIJKE rel niet boven komen..
Ze heeft iets aan haar schildklier he dus kan je lekker respecteloos tekeer gaan als een beest hier anoniem en laf maar as je weet wat er speelde dan zou je niet zo enorm dom lope lullen gewoon.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat, gewoon waarheid man. Ik heb geen respect voor dikzakken, eigen schuld hoor.
Geen idee waarom nu ineens, daar gaan we nu achter komen hopelijk. We zitten er midden in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paon? Hoezo dat ineens? Had Stijn weer een opmerking gemaakt?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:53 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Nou jammer maar helaas dat mensen meer lullen over jou heb genoeg foto's gezien van die fotomodellen waar jij zogenaamd mee om gaat nou dat zijn modellen waar zelfs de Kankerstichting nog kotsend over straat zou rollen zo lelijk zijn ze.
Geen idee kerel komt uit het niets eerst tegen mij op dm en toen hier in het topic.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paon? Hoezo dat ineens? Had Stijn weer een opmerking gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |