Iemand schijnheilig noemen en tegelijk beweren het vriendje te zijn van Paon ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:35 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Alsof de crackhoeren waar jij je mee bezigt de moeite waard zijn alstjeblieft zeg meneer de ik kruip yvon in dr kont zodat ik geen straf krijgt
Jij ben gewoon schijnheilig bezig.
EEN vriend niet DE vriend ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand schijnheilig noemen en tegelijk beweren het vriendje te zijn van Paon ?
[ afbeelding ]
Stokstaartquote:
Carequote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast ALS je NIET ziet Dat Dit een troll van jewelste is ben je mod onwaardig
Zie tijdstip.quote:
Duidelijk hè. Ook apart dat Paon m teruggelaten heeft in der ... iets wat moet lijken op een leven.quote:
Ja nou en dus.quote:
Geen idee wat het probleem is, samenvatting?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:40 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Kan je hier niet tegen opteden ofzo imbicielen met hun geroddel over meiden?
Best wel inside information dit.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:40 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Ja nou en dus.
Je kan niet iemand je meissie noemen als je haar al 11 jaar kent dan ben je echt dom niet normaal![]()
Laat haar wel rustig doen met die ek burgers.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:40 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Ja nou en dus.
Je kan niet iemand je meissie noemen als je haar al 11 jaar kent dan ben je echt dom niet normaal![]()
hahaha, ik woon net achter CS, niet in een ghetto. Met 6 minuten vanaf hier zit hij veilig in de jodentreinquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou haar overvallen zijn in de gheto's van Rotterdam'?
Geroddel achter mensen hun rug leugens leugens en nog eens leugens tot aan laster/smaad aan toe?????quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:41 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee wat het probleem is, samenvatting?
Paon is dikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:41 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee wat het probleem is, samenvatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |