Iemand schijnheilig noemen en tegelijk beweren het vriendje te zijn van Paon ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:35 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Alsof de crackhoeren waar jij je mee bezigt de moeite waard zijn alstjeblieft zeg meneer de ik kruip yvon in dr kont zodat ik geen straf krijgt
Jij ben gewoon schijnheilig bezig.
EEN vriend niet DE vriend ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iemand schijnheilig noemen en tegelijk beweren het vriendje te zijn van Paon ?
[ afbeelding ]
Stokstaartquote:
Carequote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast ALS je NIET ziet Dat Dit een troll van jewelste is ben je mod onwaardig
Zie tijdstip.quote:
Duidelijk hè. Ook apart dat Paon m teruggelaten heeft in der ... iets wat moet lijken op een leven.quote:
Ja nou en dus.quote:
Geen idee wat het probleem is, samenvatting?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:40 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Kan je hier niet tegen opteden ofzo imbicielen met hun geroddel over meiden?
Best wel inside information dit.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:40 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Ja nou en dus.
Je kan niet iemand je meissie noemen als je haar al 11 jaar kent dan ben je echt dom niet normaal![]()
Laat haar wel rustig doen met die ek burgers.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:40 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Ja nou en dus.
Je kan niet iemand je meissie noemen als je haar al 11 jaar kent dan ben je echt dom niet normaal![]()
hahaha, ik woon net achter CS, niet in een ghetto. Met 6 minuten vanaf hier zit hij veilig in de jodentreinquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou haar overvallen zijn in de gheto's van Rotterdam'?
Geroddel achter mensen hun rug leugens leugens en nog eens leugens tot aan laster/smaad aan toe?????quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:41 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee wat het probleem is, samenvatting?
Paon is dikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:41 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee wat het probleem is, samenvatting?
Valt toch wel mee? Waren alleen grapjes. Dat is toch geen smaad?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:42 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Geroddel achter mensen hun rug leugens leugens en nog eens leugens tot aan laster/smaad aan toe?????
Die naar Polen of Amsterdam?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hahaha, ik woon net achter CS, niet in een ghetto. Met 6 minuten vanaf hier zit hij veilig in de jodentrein
Amsterdam. De trein naar Polen vertrekt wel vanuit 020, niet vanaf hier. Weinig aanbod schijnbaarquote:
Het is hier vrij openlijk hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:42 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Geroddel achter mensen hun rug leugens leugens en nog eens leugens tot aan laster/smaad aan toe?????
Helpmefok en Dr.Mikey kunnen we volgens mij afstrepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is hier vrij openlijk hoor.
Maar vertel. Wiens kloon ben je nou?
En geen TR?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Paon is dik
Doet hoogmoedig tegen Vbl'ers
KPD pik wordt gelekt
Iedereen in de slowchat plaagt der (sowieso is IEDEREEN de lul hier zo nu en dan)
Wijf ontspoort
THE end.
Denk sowieso van wel. Iedereen heeft hier wel een ban gehad laatste maand.quote:
Een halve duitser omdat je nsb praktijken toepast hier ja sorry maar Lin zegt zelfs dat je waarschijnlijk verliefd op haar was gezien bepaalde dingen die je hier maar ook op msn allemaal heb lopen roepenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ek bal noemde mij net halve Duitser.
Alles goed in het levn zonder Fok Stokkie?
Fuck nee. Tenzij De_Kromme langskomt dan regent het TRsquote:
Wie is Lin en ik heb paon niet op msnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:46 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Een halve duitser omdat je nsb praktijken toepast hier ja sorry maar Lin zegt zelfs dat je waarschijnlijk verliefd op haar was gezien bepaalde dingen die je hier maar ook op msn allemaal heb lopen roepen
zoals telefoonnummer traceren dat is obsessief te noemen hedoe maar weer schijnheilig.
Lin? Ze heet zeker Linda. Dat zijn echt allemaal scheitwijvenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:46 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Een halve duitser omdat je nsb praktijken toepast hier ja sorry maar Lin zegt zelfs dat je waarschijnlijk verliefd op haar was gezien bepaalde dingen die je hier maar ook op msn allemaal heb lopen roepen
zoals telefoonnummer traceren dat is obsessief te noemen hedoe maar weer schijnheilig.
Neuh, TR's zie ik en die zijn lelijk in mijn ATquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is VBL, TR's zijn uitgeschakeld hier.
Gelijk ingevuld ja zo gaat het dus steeds en als zij of iemand er wat van zeg zijn het zogenaamd grapjes nou leuk hoor mensen kwetsequote:
Ik niet, is al weer even geleden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk sowieso van wel. Iedereen heeft hier wel een ban gehad laatste maand.
Goedzo mr.bigstar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik niet, is al weer even geleden. [ afbeelding ]
Je lokt zelf reacties uit ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:47 schreef EK-burger het volgende:
[..]
Gelijk ingevuld ja zo gaat het dus steeds en als zij of iemand er wat van zeg zijn het zogenaamd grapjes nou leuk hoor mensen kwetse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |