Was het niet Pantani die ooit op Alpe d'Huez een klap gaf aan Oranje indiaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef alors het volgende:
Dat meelopen en die mongolen dat is echt al minimaal 15 jaar zo
Vind ze maar eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:12 schreef computergirl het volgende:
Zou de organisatie/renners de veroorzaker van die valpartij kunnen aansprakelijk stellen eigenlijk?
Nee de NOS krijgt subsidie, dat is vaker als je geestelijk beperken in dienst neemt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef alors het volgende:
Heeft Joep een clausule in zijn contract dat ie 3 miljoen moet hebben bij ontslag ofzo? Dump die man eens.
Ik zat op het puntje van mijn stoel.quote:
Die man die midden op de weg ston te fotograferen, dat was toch op een hele drukke plek? Vast ook wel politie in de buurt.quote:
Maar om dan maar meteem items te laten maken, laat hem dan koffie halenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee de NOS krijgt subsidie, dat is vaker als je geestelijk beperken in dienst neemt.
Hij is niet in bedwang te houdenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar om dan maar meteem items te laten maken, laat hem dan koffie halen
Enkhuizen, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor locatie, een oude schuur ofzo?![]()
Dit is genietenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
weer zo'n topstukje.. zou mart zichzelf niet kapot ergeren
Och alles beter dan die Fifi-items van vroeger zal ie denken....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:22 schreef anoukane het volgende:
weer zo'n topstukje.. zou mart zichzelf niet kapot ergeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |