Ik duidelijk nietquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die, dat was hem toch? Die even om het hoekje keek, de Robert ten Brink zeg maar.
Holaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
Dit doet mij denken aan Arturo Brachetti! (Goedenavond overigens!)
Hoiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt bizar, zo snel kleden vrouwen zich al helemaal nooit om.
Goedenavond!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Veel minder leuk ditIk keek nooit 'Got Talent' dingen omdat ik alleen zingen wil
Dat moet wel heeeeel dun zijn danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gewoon snelheid en veel lagen. Dun materiaal. Maar je moet het kunnen timen
Veel minder leuk ditIk keek nooit 'Got Talent' dingen omdat ik alleen zingen wil
Nee ik ook niet, voornamelijk omdat ik niet zie of het goed is. Als het 2 dansers zijn, stijldansen of latin dan vind ik het weer wel leuk.quote:
Soms, maar ik begrijp dans niet zo goed, althans niet zoals ze het bedoelen, het kan leuk zijn en meer is het niet voor mijquote:
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
Als ik zo zou posten zoals jullie hier had ik al een miljoen posts
Die heb je toch al?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
Nee inderdaad maar zelfs ook als iets volgens kenners fantastisch is, vind ik er weinig aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, voornamelijk omdat ik niet zie of het goed is. Als het 2 dansers zijn, stijldansen of latin dan vind ik het weer wel leuk.
Ik dus ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee inderdaad maar zelfs ook als iets volgens kenners fantastisch is, vind ik er weinig aan
Ik heb nog niet eens 10.000quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
Nee, dit vind ik ook niet leuk en geen idee of het goed is...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee inderdaad maar zelfs ook als iets volgens kenners fantastisch is, vind ik er weinig aan
ok, ik zeg wij gaan morgen een dansje instuderen en dan geven we ons op voor de eerstvolgende seriequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had zo graag mee willen doen en dit kunnen.
Nee ik vond dit ook niks aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dit vind ik ook niet leuk en geen idee of het goed is...
Durf je echt niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, ik zeg wij gaan morgen een dansje instuderen en dan geven we ons op voor de eerstvolgende serie
Oh jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik zit te hopen op dat enorme jongenskoor *kippenvel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |