Helaas... Doen ze nu wel met Britt& Ymke met hun talkshow, al geloof ik niet dat die heel erg informatief of inhoudvol zou zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is jammer dat daar geen geld en tijd voor wordt uitgestoken. Met een TAL is het vrij gemakkelijk en goedkoop om kijkers en geld te scoren
Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee wat er uit die andere Got Talents is voortgekomen, op Alexis Jordan van Americas Got Talent na.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Maar goed, we gaan nogal off topicIk DENK dat we vrijdag, bij de Got Talent, ook weer deze te zien gaan krijgen:
Ik ken deze alleen omdat die al vaak op tv is vertoond. Maar hij is wel erg leuk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee wat er uit die andere Got Talents is voortgekomen, op Alexis Jordan van Americas Got Talent na.
Het is wel een meisje hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken deze alleen omdat die al vaak op tv is vertoond. Maar hij is wel erg leuk.
Die 2 uit het filmpje, The Flatleys. Heb je het wel gekekenquote:
Miscommunicatie haha ik dat dat toen je zei 'die ken ik alleen omdat ik hem al heel vaak gezien heb op tv' dat je Alexis Jordan bedoelde. Dat is een meisje.quote:
Nu zeg ik ooooooquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Miscommunicatie haha ik dat dat toen je zei 'die ken ik alleen omdat ik hem al heel vaak gezien heb op tv' dat je Alexis Jordan bedoelde. Dat is een meisje.
Alexis Jordan ook met haar videoclipquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu zeg ik ooooooNee ging over het filmpje, dat is al een paar keer op tv geweest.
Ja OKquote:
Hoe kun je nou twijfelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Twijfel nog of ik ga kijken of lekker muziek blijven luisteren en een beetje FOK!ken
Nee was vorige week ook, volgens mij 10 minuten zeker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Was dit vorige week ook al niet zo dat het verschrikkelijk uitliep? Of was dat op een zaterdag
OK veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:33 schreef Symphonic het volgende:
kan deze niet meekijken, ben met radio bezig nu
Na mijn vakantie sluit ik graag weer aan hier
Drama. Zo wordt het nog laat naar bed gaan ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Asociaal dat ze ons zo laten wachten; minachting van de kijker.
Belachelijk, het is geen live programma, hoe kan dat uitlopen? En wat een ordinair wijf is dat met haar vieze hondje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Asociaal dat ze ons zo laten wachten; minachting van de kijker.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |