Ik wil niet, want ik ben helemaal hysterisch van Jackquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh en jullie zagen net Casey Abrams met Georgia on my mind, toch?
Die briljante auditie met zijn bas? Waar Steve ging meejengelen?
Nou dan deze ook even van hem, niet erg goed gezongen, maar omdat metJack Black
en omdat Casey gewoon zo tof is.
Bwehehehequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet, want ik ben helemaal hysterisch van Jack
Oh en nog Queen ook
JAAAAAAAA mijn ontdekking (nou ja, mijn ...quote:
Het is helemaal niet slechtquote:
Truttig is het nieuwe rock & roll!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Kally het volgende:
Haha, Cee Greys nodigde me uit voor 15 september, met de opmerking het is wel truttiger dan de normale meets
Alsof ik niet huil om alles
En stiekem helemaal los ga op ABBA
Wie is dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Cee het volgende:
Hoe vinden jullie rocker Bo'tje Bice acapella? Was best groundbreaking destijds en wooehoooooe!
Holy shit ik wil polygaam gaan met deze heren.quote:
Bo'tje Bice, runner-up van American Idol seizoen 4!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie is dat?
En waarom ligt hij niet in mijn bed te zingen voor mij
Ik nu ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Bo'tje Bice, runner-up van American Idol seizoen 4!
En dat weet ik uit m'n hoofd.
Nee uit Engeland, maar het verhaal is zo leuk, want ze waren werkzaam als schilders samen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
Lachie is cute
Zijn die gasten uit Nederland?
Echt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee uit Engeland, maar het verhaal is zo leuk, want ze waren werkzaam als schilders samen.
En toen stonden ze al schilderend op de steigers te jengelen samen en toen kwam er een man van Sony langs. Hop, klaar
Ik wil ook een Lachie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
Lachie is cute
Zijn die gasten uit Nederland?
Jaquote:
Ja die hebben ze er bij gerommeld, thank godquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Cee het volgende:
Lachie is een Aussie! Ohhh g'day mate.
Nee ik ben ze niet verder aan het googlen.
Anders verf ik wel terwijl hij zingt, naaktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:55 schreef Greys het volgende:
Het was een 'painting and decorating' gebeuren, dus ik vraag me af of ze allemaal hé zijn.
Maar Lachie wel hoor. Dat moet.
Oh m'n gaydar pingt als een malle bij minstens de helft, maar Lachie is hartstikke hé en als ie dat niet is dan moet daar voor deze keer iets aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:55 schreef Greys het volgende:
Het was een 'painting and decorating' gebeuren, dus ik vraag me af of ze allemaal hé zijn.
Maar Lachie wel hoor. Dat moet.
Ze doen het eromquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef Cee het volgende:
15 SEPTEMBER DÜSSELDORF - SAVOY THEATER
Ja hey.
Stelletje honden. Ik ben heel lang fan van ze geweest, zeker een half uur, maar nu is het uit, ik verbrand al m'n posters en rijd met m'n auto over al hun elpee's.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Stelletje honden. Ik ben heel lang fan van ze geweest, zeker een half uur, maar nu is het uit, ik verbrand al m'n posters en rijd met m'n auto over al hun elpee's.
En nu ga ik boos en verdrietig slapen.
Maar eerst nog douchen.
En dan slapen.
Het was fijn een avondje/nachtje met jullie dit topic te hebben gespamd met al die mooie vocalen en appetijtelijke manvolk!
Lachie's heupenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:08 schreef Greys het volgende:
Dat soort muziek is ook nog eens keihard een guilty pleasure van me.
Kijk dan, met dat gewiebel
Heel veel gemist zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb jullie gemist. Maar ik doe het mezelf aan.Grrrrrrrrr.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:44 schreef Greys het volgende:
Ja en ook heul erg ontopic.
Het meeste dan.
Nou ja, een deel
Hoi Benny en Karina, ik maak het echt een keer goed![]()
Deal!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]Wij gaan wel een keertje spammen in een ESF topic
quote:Het slot van de tweedelige RTL 4-special Het Beste van X Factor Worldwide was vrijdagavond goed voor 1,020 miljoen kijkers. Daarmee was het programma van Peter van der Vorst net als vorige week de winnaar op primetime. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het Beste van X Factor Worldwide wist vorige week 1,038 miljoen kijkers aan zich te binden. Volgende week begint het driedelige Het Beste van Got Talent Worldwide, daarna is twee keer Het Beste van The Voice Worldwide te zien.
Bron
Is het daar ook al deaud?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:22 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat de Sing off gecanceld is in de USA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |