Achter het fornuis, dat werkt niet hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vrouwen horen thuis -> achter het fornuis!
HAHAHA goeie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Achter het fornuis, dat werkt niet heKoken gaat makkelijker VOOR het fornuis.
U so funnyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
dan wordt de ketting te langquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En wat nou als het fornuis niet in de keuken staat?
Slimme keuzequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Koken kan ik niet, dan maar funny
Vrouwen die niet kunnen kokenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Koken kan ik niet, dan maar funny
Er is weer iemand op zijn...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ben van Burten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topchefs zijn altijd mannen.
Kijk maar naar die kok van hier.
Vrouwen zijn dus gewoon slimmer eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Nouja, als er hard en zwaar gewerkt moet worden in een keuken staan daar doorgaans alleen maar mannen ja, dat is een feit.
Dit is wel de voornaamste reden ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Nouja, als er hard en zwaar gewerkt moet worden in een keuken staan daar doorgaans alleen maar mannen ja, dat is een feit.
Vrouwen koken vaak onlogisch, doen weinig tot geen mise en place. Dan gaat het soms fout.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dus gewoon slimmer eigenlijk
Ik vind het voornamelijk niet leuk om te doen. ALS ik het doe ben ik wel netjes. Alles meteen opruimen nadat ik iets heb gesneden bijvoorbeeld. En voor 1 persoon koken is ook gewoon geen moer aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrouwen koken vaak onlogisch, doen weinig tot geen mise en place. Dan gaat het soms fout.
Maar ze zullen vast een verfijnder smaakgevoel hebben.
Dat zou ik dan ook nooit doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk niet leuk om te doen. ALS ik het doe ben ik wel netjes. Alles meteen opruimen nadat ik iets heb gesneden bijvoorbeeld. En voor 1 persoon koken is ook gewoon geen moer aan.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook nooit doen![]()
Niet dat ik het kan hoor.
m'n vriendin kan redelijk koken, al moet het hier ook allemaal snel, dus dat opwarmen herken ik wel ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kook wel een beetje, maar voornamelijk opwarmen eigenlijk
Een stamppot lukt nog wel, maar verder moet het vooral snel zijn.
Precies. En anders is er altijd Domino's. Zijn hier ook altijd binnen 20 minuten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Heb ik ook, ziet er zo sneu uit altijd.
Potjes, pannetjes. Maak je iets klaar, om vervolgens met 1 bordje naar de eettafel te lopen. Dan heb je het op, zet je het lege bord op de aanrecht om vervolgens 1 kommetje vla te pakken. Tis zo zielig allemaal als je een uur bezig bent geweest.
Vandaar dat ik vaak pasta in elkaar flans, of chili con carne. Dingen die doorgaans in 20 minuten klaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |