Ik heb mijn ogen wel open maar geestelijk lig ik nog te slapen. Ik moest vanmorgen eerst uitzoeken welke dag het was.quote:
Het is 2012 vandaag....de hele dag!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen wel open maar geestelijk lig ik nog te slapen. Ik moest vanmorgen eerst uitzoeken welke dag het was.
Ik zag het al op de telex staan.quote:
Ik moet zo toch eerst naar de winkel, ik zal wel voor je meenemen.quote:
Neem ook ff bier ee en een paar pakken wijn. Die goedkope van de aldiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet zo toch eerst naar de winkel, ik zal wel voor je meenemen.
Uit de broodautomaat op de Oosterhamrikkade!quote:
Waar de neuk is de Oosterhamrikkade???quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Uit de broodautomaat op de Oosterhamrikkade!
Grunn!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waar de neuk is de Oosterhamrikkade???
Ik ga juist om drank te halen anders kom ik het weekend niet door.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neem ook ff bier ee en een paar pakken wijn. Die goedkope van de aldi
Ja, ik ga van Den Haag naar Groningen om een paar witte bammetjes te halen.quote:
Als je toch aan het rijden ben, lever dan even 1 rijstevlaai af in Utrechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, ik ga van Den Haag naar Groningen om een paar witte bammetjes te halen.
Zal ik onderweg nog even Limburg aandoen voor een paar vlaaien?
En dan via Den Helder rijden om een paar hollandse nieuwe mee te nemen?
Als ik toch onderweg ben
Je vroeg alleen waar je het kon halen, niet wat het meest logische was om het te halen :pquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, ik ga van Den Haag naar Groningen om een paar witte bammetjes te halen.
Zal ik onderweg nog even Limburg aandoen voor een paar vlaaien?
En dan via Den Helder rijden om een paar hollandse nieuwe mee te nemen?
Als ik toch onderweg ben
ik weet dat er weinig lengte verschil tussen Suus en jou is, maaruhh... haar broeken pas je niet!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
Ik heb me vanmorgen in een broek weten te wurmen... waarvan ik het flauwe vermoeden heb dat ik me er vanavond uit moet knippen
Ik hou niet van haring, tenzij ze drooggerookt is als bokking.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je vroeg alleen waar je het kon halen, niet wat het meest logische was om het te halen :p
Het is er 1 van mij.. maar heb het flauw idee dat ik hem binnenkort naar haar kan doorschuivenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik weet dat er weinig lengte verschil tussen Suus en jou is, maaruhh... haar broeken pas je niet!!
Van mij mag jequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik hou niet van haring, tenzij ze drooggerookt is als bokking.
Mag ik Den Helder overslaan?
(verdomme, nu heb ik ook best wel trek in een bokking)
Bij DJMO is het andersom die kan bijn a de broeken van haar dochter aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is er 1 van mij.. maar heb het flauw idee dat ik hem binnenkort naar haar kan doorschuiven(mits ik hem nog heel hou vanavond met uittrekken
)
Lieve dolvina, ik woon nog steeds in een grote stad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef dolfina-chica het volgende:
pulver ik zou de bakker proberen voor brood... en anders heeft de fietsenmaker ook wel brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |