Gaat dat een beetje nu, of heb je begeleiding mee?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:47 schreef DJMO het volgende:
Mogguh :/
strakjes de jongens naar hun vader brengen ....
Ik neem ff een broodje en duik er zo weer inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Neem een lekker bakkie koffie, dat scheelt misschien..
Geen koffie? Maargoed, er weer in duiken klinkt ook goed..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik neem ff een broodje en duik er zo weer in
Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie, terwijl ik het wel lekker vind... Vind het dan teveel moeite om voor mezelf koffie te zettenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geen koffie? Maargoed, er weer in duiken klinkt ook goed..
Geniet ervan..
maar wil je dan ook een broodje met sardientjes?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie, terwijl ik het wel lekker vind... Vind het dan teveel moeite om voor mezelf koffie te zetten.
Ik hoop wel dat ik nog ff lekker kan tukken straks, heb echt nog niet genoeg geslapen!
Jij hebt toch ook nog een partner, wil die geen koffie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik drink thuis eigenlijk nooit koffie, terwijl ik het wel lekker vind... Vind het dan teveel moeite om voor mezelf koffie te zetten.
Ik hoop wel dat ik nog ff lekker kan tukken straks, heb echt nog niet genoeg geslapen!
Haha, da's ook een manier om er vanaf te komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
maar wil je dan ook een broodje met sardientjes?
Ik vond laatst een hele hoop blikjes met sardientjes en ze moeten op.
Die drinkt alleen maar thee. Met heul veul suiker! Mietjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook nog een partner, wil die geen koffie?
Nouja, ik ga ook ff een pot koffie zetten en ondertussen even douchen..
Tot later!
Raar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, da's ook een manier om er vanaf te komen. Maar een broodje sardientjes lijkt me niet heel erg lekker, dus nee bedankt!
Ik heb nog nooit sardientjes gehad, maar ik stel me er bij voor dat het heel vies is, zo puur op broodquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Raar.
Ik moet nog boodschapjes doen en ik moet zeker brood halen.
En niks gaat er boven een witte boterbam met sardientjes in olie.
Marmite is dan ook niet te vretenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sardientjes gehad, maar ik stel me er bij voor dat het heel vies is, zo puur op brood. Maar dat dacht ik ook van marmite, dat dat heel vies zou zijn terwijl dat best meevalt!
Euh, niks. Ik heb ze ook gewoon niet in huisquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Marmite is dan ook niet te vreten
Maar wat doe jij dan met sardientjes uit een blikkie, als je ze niet op een heerlijk vers plakje witbrood of op een bolletje gooit?
Wat een pussy inderdaad..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Die drinkt alleen maar thee. Met heul veul suiker! Mietje
Doucheze!
Dat is wel fijn, succes dan maar.quote:
Jij ook al?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:01 schreef Merlijn het volgende:
Meuning... fokking veel te vroeg.... (en ik heb een houten kop)
Ik heb ze toch liever in de gewone olie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:46 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!
Als je aan Susanne vraagt wat ze op brood wilt is het antwoord "vis met rooie saus!"
(Sardientjes in tomatensaus uit een blikje dus)
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:53 schreef Rucky het volgende:
Ontbijt bestaat hier uit koffie en een peuk op het moment. Zometeen eerst maar even wakker worden.
Foto!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:03 schreef Ireth het volgende:
Ik heb me vanmorgen in een broek weten te wurmen... waarvan ik het flauwe vermoeden heb dat ik me er vanavond uit moet knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |