Ben je nou helemaal naar de interweb bakker gelopen voor dit plaatje?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal naar de interweb bakker gelopen voor dit plaatje?
Het ziet er wel heel erg lekker uit. Heb je er ook nog een plaatje van een heel erg landelijk eitje bij?quote:
Geen idee van welke vogel ze zijn, maar ik zeg:quote:
n KIEVIT ... hoe kun je dat nou niet wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Geen idee van welke vogel ze zijn, maar ik zeg:
klutsen die handel! tomaatje erbij, gesnipperd uitje...beetje peper en zout....
jummie!!!
Afscheid Gerrit Komrijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:06 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb wat gemist geloof ik.. uitvaart?
Link zegt scholeksterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
n KIEVIT ... hoe kun je dat nou niet weten
zit ondertussen stiekumpjes nl1 te kijken, maarruh best wel indrukwekkend die uitvaart
Ik dus ook....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:06 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb wat gemist geloof ik.. uitvaart?
Leuke uitvaart hoor, maar ik vond het boek beter.quote:
Doe nog maar een paar goede en leuke opmerkingen darr ben jij goed in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Leuke uitvaart hoor, maar ik vond het boek beter.
Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid... is je man dronken ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:13 schreef Ireth het volgende:
Susanne over mijn broek....
"Ik vind hem wel sjiek hoor...."".. al dacht ik eerst dat het een maillot was!" [ afbeelding ]
En vervolgens mengt manlief zich in het gesprek...
"Je hebt wel dikke kuiten in die broek zeg..." [ afbeelding ]
... in de man, wijsheid in de kan!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe nog maar een paar goede en leuke opmerkingen darr ben jij goedin.
* Rucky schijt humeur op het moment heeft.
Nou....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe nog maar een paar goede en leuke opmerkingen darr ben jij goedin.
* Rucky schijt humeur op het moment heeft.
Ik vind het een heul circus voor iets wat 'besloten' is.....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou....
Als ze deze schijtmuziek op mijn begrafenis gaan spelen, ga ik net zo lief nog niet dood.
Wat een grafherrie!
Persoonlijk heb ik er een hekel aan wanneer een begrafenis tot een 'programma' wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind het een heul circus voor iets wat 'besloten' is.....
Eehhm... ik 'hou' er wel van.. begrafenissen, trouwerijen, ik kijk wel hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er een hekel aan wanneer een begrafenis tot een 'programma' wordt gemaakt.
Hoort gewoon niet.
Nonsens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhm... ik 'hou' er wel van.. begrafenissen, trouwerijen, ik kijk wel hoor
Goed om te horen. Fijn dat het ook zo kanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:22 schreef DJMO het volgende:
update ..
kinderen zijn bij paps, zo te horen hadden ze veel lol, communicatie tussen j en mij verliep soepeltjes, de situatie in acht genomen.
en nu .. weet ik niet wat ik moet gaan doen, behalve hardlopen vanmiddag
Ik vind dat zijn nabestaanden het ook ontzéttend uitbuitenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nonsens.
Neem nou Andre Hazes.
Iedereen vond hem altijd een lul en hij was nooit de volkszanger.
Totdat ie dood ging, toen zat de hele Arena vol met "fans".
Omdat Andre dat zou gewild zou hebben...gatverdegadver...
* Pulver haalt brokjes kots uit z'n toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |