SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat vind ik dan weer jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef marcie216 het volgende:
bij PSV gaat het 5mln kosten had ik gelezen.
En Thorb, ik bekijk het alleen vanuit het voetbal gebied. En dat vind ik erg jammer
Niet nadenken maar postenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht even dat ik de lapo ging pakken, maar ineens postten 2 mensen tegelijk aan het einde
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht even dat ik de lapo ging pakken, maar ineens postten 2 mensen tegelijk aan het einde
jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
http://www.alternate.nl/h(...)_3405_Microtower_PC_(LH132EA)/961139/?tk=8&lk=4938
Is die een beetje goed?
Broken link, zie je zelf ook welquote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Broken link, zie je zelf ook wel
Tshimanga LB Ofoe CDM Donk CB Almeback CB Jorgacevic op goalquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet verder ingevuld worden en deze spelers mogen er niet in:
[ afbeelding ]
Het liefste geen standaard Brazilianen. Michu (RCDM), Lora (RB) en Coutinho hebben geen links meer nodig.
bronze 1.3k, de andere durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel zijn die squadfitnessen waard op de xbox tegenwoordig?
http://www.futhead.com/12/squad/1425368quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet verder ingevuld worden en deze spelers mogen er niet in:
[ afbeelding ]
Het liefste geen standaard Brazilianen. Michu (RCDM), Lora (RB) en Coutinho hebben geen links meer nodig.
Ezequiel heet hij toch?quote:
Dat klopt als een bus.quote:
Nee man, Transfer staat op zijn paspoort!quote:
Transfer of Trasfer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, Transfer staat op zijn paspoort!
Tranferquote:
Toernooien zijn echt de aids onder wedstrijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Thorb het volgende:
Tegen een psv'er met een Barca team waarvan 10 spelers de verkeerde formatie hebben, af en toe een gje-keeper en de lb+y op Sanchez en Messi. Leuk zo'n toernooi
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toernooien zijn echt de aids onder wedstrijden
lolquote:
en dit jaquote:
Nee man, net weer 2 potjes gespeeld, maar 't is gewoon niet grappigquote:
tja, mensen doen net wat meer hun best om te scorenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, net weer 2 potjes gespeeld, maar 't is gewoon niet grappig
Waarom doe je dan ook met een silverteam aan een goldtoernooi mee?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, net weer 2 potjes gespeeld, maar 't is gewoon niet grappig
Dat ook, maar in die 18 competitie/land cup heb je alleen maar Brazilianen met Luizquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja, mensen doen net wat meer hun best om te scoren
deed ik ook met mijn MLS bronze, alleen de halve finale en Finale met me goudenboys gespeeldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook met een silverteam aan een goldtoernooi mee?
Advanced cup is nog wel aardig maar dit nieuwe toernooi zit echt vol kneuzen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja, mensen doen net wat meer hun best om te scoren
Dan moet je hem elke keer winnen, anders kan je beter single matches spelen.quote:
deed een vriend van me ook, en uiteindelijk vond hij het met z'n MLS beter spelen en speelde hij het hele toernooi met z'n bronzes team a en bquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
deed ik ook met mijn MLS bronze, alleen de halve finale en Finale met me goudenboys gespeeld
en ik heb nog niet eens meegedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ook, maar in die 18 competitie/land cup heb je alleen maar Brazilianen met Luiz
Ik loop beter met Oduroquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef marcie216 het volgende:
Ik loop 3 uit 1 met kandji volgens mijEven kijken
Hoeveel loop je dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik loop beter met Oduro [ afbeelding ]
125 uit 90quote:
Lul niet, en dat is sowieso niet beter danquote:
Je snapte de kloe ook nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lul niet, en dat is sowieso niet beter dan
Kan makkelijk ja. Zelfs GJE moet het lukken. Singlematches kom je toch alleen maar mongolen tegen.quote:
ik geloof niet dat hij 90 wedstrijden met Oduro heeft gespeeld. Hij heeft maar iets van 150 wedstrijden gespeeld. Dan heeft hij lang met Oduro gespeeldquote:
Ik loop op lange termijn vaak net aan of niet 1 op 1. Andere mensen lopen soms 2x zoveel maar als ik tegen ze speel scoren ze niet meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan makkelijk ja. Zelfs GJE moet het lukken. Singlematches kom je toch alleen maar mongolen tegen.
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik loop op lange termijn vaak net aan of niet 1 op 1. Andere mensen lopen soms 2x zoveel maar als ik tegen ze speel scoren ze niet meer
Als het mag.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
Wil je nu een sticker?
Met mn duurste teams loop ik ook altijd net aan 1 op 1. Nu scoort Falcao gelukkig wel meer. Met mn goedkopere teams zijn het altijd doelpuntfestijnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik loop op lange termijn vaak net aan of niet 1 op 1. Andere mensen lopen soms 2x zoveel maar als ik tegen ze speel scoren ze niet meer
Ik heb hiervoor ook nog een account gehad hèquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij 90 wedstrijden met Oduro heeft gespeeld. Hij heeft maar iets van 150 wedstrijden gespeeld. Dan heeft hij lang met Oduro gespeeld
Ik heb hier nog 1 van Dries Mertens, Charizard, en van pikachuquote:
Ah, maar tochquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor ook nog een account gehad hè
Geen pedobear-approved sticker hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 1 van Dries Mertens, Charizard, en van pikachu
Dan nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah, maar tochdenk niet dat jij 90 wedstrijden met 1 speler hebt gehaald. (ik ook niet)
je zei net zelf : je snapt doe kloe niet.quote:
In eerste instantie niet nee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je zei net zelf : je snapt doe kloe niet.
Doe gewoon een puushje van Oduro.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In eerste instantie niet nee.
Daarom gaf ik maar gewoon de stats.
in en uitloggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Help.
In mijn club, als ik op stats druk, heeft iedereen 0 wedstrijden 0 goals etc.
Hoe gaat dat weer normaal worden ?
Nu lig in in bedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe gewoon een puushje van Oduro.
Dan is dat vanaf 2:00 de eerste post die jij hier pleegt.quote:
youdontsay.jpgquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon rennen tot je bij de goal bent en dan knallen maar.
klopt. Fernandez same story bro.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee! Gewoon er in rennen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lulquote:
Hele database is leegquote:
Ja, ze gaan alvast beginnetjes maken aan de Fifa 13 database, dus ze stoppen nu met deze Fifa 12 database.quote:
Geen account te maken op udbquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, ze gaan alvast beginnetjes maken aan de Fifa 13 database, dus ze stoppen nu met deze Fifa 12 database.
Hebben jullie geen mailtje gehad ofzo?
Nooooitquote:
Die voorste?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die voorste?
----
In other breaking news: Contract van Nick Soolsma is ontbonden, als hij geen nieuwe club vind komt ie niet meer in FUT
Wie is dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die voorste?
----
In other breaking news: Contract van Nick Soolsma is ontbonden, als hij geen nieuwe club vind komt ie niet meer in FUT
Aha.quote:
Wat speelt nou lekkerder?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef DutchSL het volgende:
Die prijzen op de Xboxnog 2k nodig en ik heb mijn brute Scotaly team gewoon weer terug.
PS3 voor mij, maarja die controller ben ik ook gewoon meer gewend.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat speelt nou lekkerder?
Ps3 of xbox
Wow, daarmee vergeleken is mijn record dan kak. 399-10-74quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had Thorb zijn record nog niet gezien maar die is best wel goed. 625-1-87 en 119 trophies
En toch heb ik nog niet van hem verloren in 3 potjes, maar dat is alweer even geleden. Ik heb deze week en vorige week helemaal geen FIFA gespeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wow, daarmee vergeleken is mijn record dan kak. 399-10-74.
Ik speelde vroeger altijd offlinequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had Thorb zijn record nog niet gezien maar die is best wel goed. 625-1-87 en 119 trophies
Heeft hij offline potjes gespeeld ? Ik heb dit FIFA geen offline potjes gedaan en een stuk verpauperden recordquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde in het begin altijd offline, speelde het ook alleen voor de achievementsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heeft hij offline potjes gespeeld ? Ik heb dit FIFA geen offline potjes gedaan en een stuk verpauperden record
Ik speelde vorig jaar bijna alleen maar offline, alleen in het begin en aan het einde speelde ik online ;pquote:
Jij bent expert inmiddels: Wat is de beste Argentijnse Silver CDM, CB en LB?quote:
Vorig jaar zomer met h2h online begonnen en eind vorig jaar met online futquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde vorig jaar bijna alleen maar offline, alleen in het begin en aan het einde speelde ik online ;p
Overigens heb ik nu 782-0-259, alleen in het begin speelde ik een paar wedstrijden offline maar voor de rest speelde ik alleen maar online toernooien.
CB: Fernandez is wel goed inderdaad. Redelijk snel, sterk en ideale workrates. Enige minpuntje is zijn geringe lengte (1m79).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij bent expert inmiddels: Wat is de beste Argentijnse Silver CDM, CB en LB?
CB: Lijkt mij Leandro Fernández?
LB: Lijkt mij IF Rodrigeuz of IF Insua?
CDM: Lijkt mij IF Ponzio?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
CB: Fernandez is wel goed inderdaad. Redelijk snel, sterk en ideale workrates. Enige minpuntje is zijn geringe lengte (1m79).
Op LB vind ik persoonlijk Insua het best. Rodriguez is sneller, maar ook heel klein (1m66) en niet sterk. Alle LB's hebben redelijk aanvallende workrates.
CDM is puur op stats idd Ponzio IF, al is Battaglia ook een hele goede als je die niet al aanvallend hebt.
Voor wat voor team is het?
Dan moet Ferrero ernaastquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met Insua red je de chem dus niet....
Die kon ik laatst niet eens voor 200 verkopen, ook al was hij 4-1-2-1-2quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik had deze silver in een 400c pakje, 4-1-2-1-2 ook nog.
http://www.futhead.com/12/player/6453
Leuke stats wel, maar niemand wilt hem kopen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik had deze silver in een 400c pakje, 4-1-2-1-2 ook nog.
http://www.futhead.com/12/player/6453
Leuke stats wel, maar niemand wilt hem kopen.
Je zou toch zeggen dat er wel mensen een Mozambique team maken?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die kon ik laatst niet eens voor 200 verkopen, ook al was hij 4-1-2-1-2
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Je zou toch zeggen dat er wel mensen een Mozambique team maken?Misschien is deze in 4-2-3-1 wel duurder, om Fetfa 9 te geven oid.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:09 schreef DutchSL het volgende:
Een 4-1-2-1-2 Hellas Liga gold/silver mix kan best aardig zijn denk ik.
Ik zeg OEH!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/compare/8293/7378
Ik zeg Ogude, jullie?
Allebei bazenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef detennismaster het volgende:
Ik zeg Ogude, jullie?
Op CDM sowieso Ogude en op CM vind ik het een té moeilijke keuze.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef detennismaster het volgende:
Ik zeg Ogude, jullie?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:24 schreef Tim86 het volgende:
JAN KLAAS HOENTELAAR!![]()
Omhaaltje
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/126247707
Goed gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]Met een mooie assist van Vertonghen!
Ik ben Kent en ik ben FUT verslaafdquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:41 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand hier die PES heeft en wil ruilen voor FIFA?
Oh dat heb ik niet. Gewoon niet teveel spelen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast, ik ben dat tyfusspel zo verrekte zat.
Zo veel speel ik niet eens. Meestal heb ik een nieuw team, of ik heb net voetbal gekeken en dan heb ik zin om een voetbalspel te spelen. Dan speel ik 2-3 matches en zie ik weer in dat FIFA12 dat niet is en vraag ik me af waarom ik het nog speel. En dan raak ik de PS3 2-3 dagen niet meer aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet. Gewoon niet teveel spelen zou ik zeggen.
Meh.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:50 schreef Tim86 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1486192/
Klinkt wel aardig, kom net de BDrip tegen
Ja sorry man heb niet veel tijd gehad ik zal je vanmiddag even contacten en dan geef ik je 3k. Hoeveel was het geworden?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wil je je 3k inleg nog aan mij geven aub?
Is goedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja sorry man heb niet veel tijd gehad ik zal je vanmiddag even contacten en dan geef ik je 3k. Hoeveel was het geworden?
Zakelijk trainen jwz!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:51 schreef marcie216 het volgende:
goedemorgen
het is hier dood zeg. Ach ja ga zo meteen toch fitnessen
quote:
verkoop van spelers in de dalende markt is een frustrerende zaak. Welke Gomez versie ga je kopen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:47 schreef stoereboii het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Als Pirlo en Skrtel nu ff willen optyfen heb ik 200k. Gomez come in
Als hij niet bevalt haal ik gewoon TOTY Klaasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:47 schreef stoereboii het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Als Pirlo en Skrtel nu ff willen optyfen heb ik 200k. Gomez come in
IMOTM, omdat er te weinig verschil in prijs is. en ja ik merk het met Pirlo, hij verkoopt maar nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
verkoop van spelers in de dalende markt is een frustrerende zaak. Welke Gomez versie ga je kopen?
Had IF Buffon voor 59.5K gekocht, en voor 10K minder wilt hij niet weg. Irritant. Maar ja, met die bronzen dingen verkopen toch zoveel profit dat het saldo wel gelijk blijft. Benieuwd naar de ervaringen met Gomez, lijkt me een beest!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
IMOTM, omdat er te weinig verschil in prijs is. en ja ik merk het met Pirlo, hij verkoopt maar niet
moet er nu al 15k onder gaan zitten
ja het is idd wel heel erg vervelend, maar echt supererg vind ik het ook niet, heb veel toernooi- en matchcoins dus dat compenseert nog wel, maar toch jammer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had IF Buffon voor 59.5K gekocht, en voor 10K minder wilt hij niet weg. Irritant. Maar ja, met die bronzen dingen verkopen toch zoveel profit dat het saldo wel gelijk blijft. Benieuwd naar de ervaringen met Gomez, lijkt me een beest!
Balotelli is ook zo duur omdat het een hype is natuurlijk. Als hij in de eerste ronde MOMT had geweest en Italie had in de kwartfinales uitgeschakeld geweest, dan had ie 80K hooguit geweest. de NIF Gomez vond ik al geweldig (in het begin mee gespeeld), dus dit moet een cheat spits zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja het is idd wel heel erg vervelend, maar echt supererg vind ik het ook niet, heb veel toernooi- en matchcoins dus dat compenseert nog wel, maar toch jammer.
en ja, ik wou gister eerst Balotelli IMOTM kopen, maar toen zag ik dat gomez zelfs minder kostte, en toen begon vdm er ook over. schijnbaar een ziek schot, altijd op de juiste plek, sterk, koppen en nog wel andere leuke dingen. vind 160k dan nog wel meevallen
bwa, volgens mij eerder omdat het balotelli is, in de finale gingen ze met 4-0 onderuit he, en dat tastte zn prijs ook niet aanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Balotelli is ook zo duur omdat het een hype is natuurlijk. Als hij in de eerste ronde MOMT had geweest en Italie had in de kwartfinales uitgeschakeld geweest, dan had ie 80K hooguit geweest. de NIF Gomez vond ik al geweldig (in het begin mee gespeeld), dus dit moet een cheat spits zijn
Klopt, maar de goal tegen Duitsland en het bijbehorende juichen maakt hem zo duurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
bwa, volgens mij eerder omdat het balotelli is, in de finale gingen ze met 4-0 onderuit he, en dat tastte zn prijs ook niet aan
wat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar de goal tegen Duitsland en het bijbehorende juichen maakt hem zo duur![]()
Wel bizar trouwens, maar 160K, zijn IF was onbetaalbaar. Prijzen droppen echt hard nu.
Ramos was de 86 versie altijd rond de 300K, en heb nu de 88 versie voor 235K gekocht
ja lijkt me wel heel goed ja, 98 shot power en 97 longshots?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:10 schreef Roypsv het volgende:
Balotelli motm is gewoon een baas ik heb em zelf
waren er niet veel lijkt me? Dat is net zo duur als de 91 versie van Lillequote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:17 schreef stoereboii het volgende:
en de mensen die gisteren 250k betaalden voor hzardbins van 100k nu al
Als het zo doorgaat is 'ie over een paar dagen 10kquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:17 schreef stoereboii het volgende:
en de mensen die gisteren 250k betaalden voor hzardbins van 100k nu al
niet veel? een stuk of 5. de rest allemaal 180k+quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waren er niet veel lijkt me? Dat is net zo duur als de 91 versie van Lille
gelukkig maar...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is 'ie over een paar dagen 10k
neequote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:24 schreef ZeeOtter het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel pakjes je hebt gekocht?
jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:30 schreef Roypsv het volgende:
Je hebt nu dus ook lavezzi met psg kA@rt?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-one-02quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nog meer transfers die ik moet weten?
Lees terug, daar staat een linkje ergensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nog meer transfers die ik moet weten?
hoeveel coins heb jij nu?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees terug, daar staat een linkje ergens
Edit: SB heeft hem gepost
Geen zin om alle spelers na te zoeken hoe duur ze zijn, berg ze wel op in de clubquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja gisteren ook al hele avond crashen enzo
ik kijk dan altijd even op de markt, duurt wel iets langer jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen zin om alle spelers na te zoeken hoe duur ze zijn, berg ze wel op in de club
122k nu, als de TP leeg loopt 140kquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hoeveel coins heb jij nu?
En ik zit al 15k onder Pirlo's prijs, 5k onder die van Skrtel en nog steeds niet verkocht
met of zonder team?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
122k nu, als de TP leeg loopt 140k
140k met 2 teamsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
met of zonder team?
als ik IMOTM Khedira vervang door de gewone kan ik TOTY Hunter halen. doen of met IMOTM Gomez spelen?
de verschillen zijn vrij klein voor 80k
Waarom zou je TOTY Huntelaar prefereren boven Motm Gomez? Gewoon kijken welke eigenschappen belangrijk zijn en wie daaraan meer voldoet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
met of zonder team?
als ik IMOTM Khedira vervang door de gewone kan ik TOTY Hunter halen. doen of met IMOTM Gomez spelen?
de verschillen zijn vrij klein voor 80k
Huntelaar is vrij klein, maar wel 95 heading etc, wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zou je TOTY Huntelaar prefereren boven Motm Gomez? Gewoon kijken welke eigenschappen belangrijk zijn en wie daaraan meer voldoet.
Ik heb Huntelaar gehad, was redelijk tot goed, maar zakdoekjes zijn netjes in de verpakking blijven zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Huntelaar is vrij klein, maar wel 95 heading etc, wat zou jij doen?
dan haal ik gewoon Gomez, ga geen 220k voor zo'n speler betalenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Huntelaar gehad, was redelijk tot goed, maar zakdoekjes zijn netjes in de verpakking blijven zitten.
HIJ WEET GEWOON NIET WAT HIJ MOET DOEN MAN!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is te merken jadubbelposts en tripleposts hier en daar.
ik verveel me gewoon nu. mn spelers verkopen niet ---> ik kan Gomez niet halen en er is geen TDFquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
is zn broertjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik zal wel editten nu sorryquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Kinderen van <16 moeten echt oprotten.
Dat is kut omdat er altijd van die mensen zijn die in de laatste seconde nog gaan bieden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:08 schreef Vijf_voor het volgende:
zet ze er gewoon op voor 150c met een trade offer
kpeistquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:08 schreef Vijf_voor het volgende:
zet ze er gewoon op voor 150c met een trade offer
200 meter, dat is bijna het stadion uit, haha, dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:17 schreef Thorb het volgende:
Ook zo irritant he dat als je rent en je speelt de bal vooruit en je moet dan over een sliding heen springen dat die gasten vervolgens die bal 200 meter vooruit spelen.
Haterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Kinderen van <16 moeten echt oprotten.
Ach in ieder geval bijna vanaf die middellijn over de achterlijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
200 meter, dat is bijna het stadion uit, haha, dat kan helemaal niet
Niemand gesignaleerd hierquote:
Chill man. Ga even wat anders doen ofzo. Je bent irritant aan het worden weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef stoereboii het volgende:
GODVERTYFUS VERKOOP NU TOCH NU ZIE IK DIT GEWOON AAN MIJN NEUS VOORBIJGAAN!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
ja ik weet het. ik ga lekker wat stoom aflaten op MW3. laterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chill man. Ga even wat anders doen ofzo. Je bent irritant aan het worden weer.
Tot vannacht 1 uur (of 2 uur?)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef ZeeOtter het volgende:
Hoelang duurt het voordat ik weer brons pakjes van 400 kan kopen, heb net alle 40 gekocht?
Morgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:30 schreef ZeeOtter het volgende:
Hoelang duurt het voordat ik weer brons pakjes van 400 kan kopen, heb net alle 40 gekocht?
Nee ze willen meer geldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:34 schreef Euroteller het volgende:
Is de deal al rond tussen PSG en Ibra&Silva?
Nee lukaku en sturridge had ik al 3 dagen. IMOTM Balo, stond naast Lukaku.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij hebt gister 3 teams gemaakt?lukaku en sturridge
De jong en dost
Imotm balo
? Haha
Halloquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op jou kan ik altijd rekenen mi maing.
Misschien om een heel traag pace team te makenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af waarom iemand deze speler koopt. Zou die persoon nu blij zijn dat deze speler eindelijk binnen is?
[ afbeelding ]
Deze heeft nog redelijke verdedigende stats en is shiny. Ik verkoop vaak genoeg spelers als deze:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af waarom iemand deze speler koopt. Zou die persoon nu blij zijn dat deze speler eindelijk binnen is?
[ afbeelding ]
Wel gratis geld als ik iedereen hier mag geloven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien ook maar eens bronze packen..
Maar het lijkt me zo ubersaai
Ja, maar volgens mij heeft iedereen 3 accounts tegelijk openstaan ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel gratis geld als ik iedereen hier mag geloven.
Die suits link van gisterennacht , na 24:00 is er geen geluid meer bij mij. Bij jou hetzelfde probleem?quote:
2 accounts en geen leven, maar wel geile elftallen (waar ik niks mee presteer)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heeft iedereen 3 accounts tegelijk openstaan ofzo
Ik heb hem niet meer gekeken, kwam nog Deadliest Catch tegen en daarbij hoef je niet op te letten dus ging lekker dat kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die suits link van gisterennacht , na 24:00 is er geen geluid meer bij mij. Bij jou hetzelfde probleem?
Ja precies, best zonde dan om een mooi elftal te bouwen dat niet presteert.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 accounts en geen leven, maar wel geile elftallen (waar ik niks mee presteer)
Heb je een favoriete speler ofzo? Of een speler die je in het echt gaaf vind en daarom op FUT wil hebben?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja precies, best zonde dan om een mooi elftal te bouwen dat niet presteert.
Ben in die 3 dagen nog geen leuke squad op futhead tegengekomen die ik nou wil gaan bouwen
Ik wil Torres wel een kans geven, maar dan eindig ik weer met het standaard BPL team zoals altijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je een favoriete speler ofzo? Of een speler die je in het echt gaaf vind en daarom op FUT wil hebben?
Verzin nou zelf! Ik heb ook lang gepuzzeld over 2 nieuwe silverteams, maar ben er nu wel uit!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja precies, best zonde dan om een mooi elftal te bouwen dat niet presteert.
Ben in die 3 dagen nog geen leuke squad op futhead tegengekomen die ik nou wil gaan bouwen
Ja, maar ik heb weinig ervaring over het algemeen met spelers, dus dan kom ik steeds uit op hetzelfde, waar ik al zovaak mee heb gespeeldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verzin nou zelf! Ik heb ook lang gepuzzeld over 2 nieuwe silverteams, maar ben er nu wel uit!
Hoeveel budget heb je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb weinig ervaring over het algemeen met spelers, dus dan kom ik steeds uit op hetzelfde, waar ik al zovaak mee heb gespeeld
352:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil Torres wel een kans geven, maar dan eindig ik weer met het standaard BPL team zoals altijd
Heb nu 122k + Velthuizen die ik er voor 18k uit probeer te werken, ga maar uit van 130k ongeveerquote:
Ik ook. Vervolgens speel ik wedstrijden en krijg alleen maar sweaty goals, cross-spam goals en rebounds enzo tegen :'') Een leuke pot spelen zit er niet inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verzin nou zelf! Ik heb ook lang gepuzzeld over 2 nieuwe silverteams, maar ben er nu wel uit!
Eens even bouwen in FUT, kijken of de stats me aansprekenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
352:
Lukaku Torres
Silva
Mertens Fellaini Arteta Navas
Vertonghen Kompany Spaanse CB
Courtois
Voila een Spain/Belgium hybrid
Hier totaal geen last van.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ook. Vervolgens speel ik wedstrijden en krijg alleen maar sweaty goals, cross-spam goals en rebounds enzo tegen :'') Een leuke pot spelen zit er niet in
Standaard.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1407463
Heb deze onlangs gebouwd trouwens, is het wat?
Ja dat bedoel ik dus, ik kom niet verder dan die standaard shitquote:
Ziet er wel grappig uit ja, kan ik Ibra ook nog een kans geven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1431030
deze.
Jij bent goed!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net 1-4 gewonnen, krijg ik een message 'stop bumping Ibra' puur omdat 'ie een hattrickje had.
Droog je traantjes en ga verder.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eens even bouwen in FUT, kijken of de stats me aanspreken
Bedankt!
Ik speel wel eens H2H met Boca, Riquelme is echt goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
Of bouw een 4-2-3-1 om deze baas heen. Riquelme:
- http://www.goal.com/nl/ne(...)-tranen-van-riquelme
- http://futhead.com/12/player/578
Bedankt,knul!!quote:
Daarvan ken ik hem ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik speel wel eens H2H met Boca, Riquelme is echt goed.
Nu moet ik weer twijfelenquote:
Kent geilt op snorretjesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu moet ik weer twijfelen
Wat heb jij met die snormans trouwens?
Zie hem best vaak voorbijkomen bij jou
Beste goedkope verdedigende Spaanse IF CDMquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja Robinho en Pato zijn in alles gelijk qua links.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan Robinho ook als buitenste CAM ipv Pato?
Pato is altijd geblesseerd
SIF Jovetic.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef marcie216 het volgende:
SIF Jovetic of TOTY Hamsik in dit team (op de plek van Pirlo) : http://futhead.com/12/squad/1420618
Dit team is tenminste origineel en heeft een thema.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of Robinho drastisch slechter is dan Patoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja Robinho en Pato zijn in alles gelijk qua links.
En een fucking monsterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beste goedkope verdedigende Spaanse IF CDM
O zo, ja ik vind pato echt een held. Maar is persoonlijk denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of Robinho drastisch slechter is dan Pato
Ik ga even kijken ja, beetje rondkijken naar de ervaringen van sommige spelersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit team is tenminste origineel en heeft een thema.
Heb je geen zin om gewoon te spelen dan? Of heb je nog een team?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga even kijken ja, beetje rondkijken naar de ervaringen van sommige spelers
Zwaar levenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:38 schreef marcie216 het volgende:
SHIT SIF Jovetic en Toty Hamsik hebben allebei maar 7 chem. hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |