SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat vind ik dan weer jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef marcie216 het volgende:
bij PSV gaat het 5mln kosten had ik gelezen.
En Thorb, ik bekijk het alleen vanuit het voetbal gebied. En dat vind ik erg jammer
Niet nadenken maar postenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht even dat ik de lapo ging pakken, maar ineens postten 2 mensen tegelijk aan het einde
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht even dat ik de lapo ging pakken, maar ineens postten 2 mensen tegelijk aan het einde
jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
http://www.alternate.nl/h(...)_3405_Microtower_PC_(LH132EA)/961139/?tk=8&lk=4938
Is die een beetje goed?
Broken link, zie je zelf ook welquote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Broken link, zie je zelf ook wel
Tshimanga LB Ofoe CDM Donk CB Almeback CB Jorgacevic op goalquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet verder ingevuld worden en deze spelers mogen er niet in:
[ afbeelding ]
Het liefste geen standaard Brazilianen. Michu (RCDM), Lora (RB) en Coutinho hebben geen links meer nodig.
bronze 1.3k, de andere durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel zijn die squadfitnessen waard op de xbox tegenwoordig?
http://www.futhead.com/12/squad/1425368quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet verder ingevuld worden en deze spelers mogen er niet in:
[ afbeelding ]
Het liefste geen standaard Brazilianen. Michu (RCDM), Lora (RB) en Coutinho hebben geen links meer nodig.
Ezequiel heet hij toch?quote:
Dat klopt als een bus.quote:
Nee man, Transfer staat op zijn paspoort!quote:
Transfer of Trasfer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, Transfer staat op zijn paspoort!
Tranferquote:
Toernooien zijn echt de aids onder wedstrijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef Thorb het volgende:
Tegen een psv'er met een Barca team waarvan 10 spelers de verkeerde formatie hebben, af en toe een gje-keeper en de lb+y op Sanchez en Messi. Leuk zo'n toernooi
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toernooien zijn echt de aids onder wedstrijden
lolquote:
en dit jaquote:
Nee man, net weer 2 potjes gespeeld, maar 't is gewoon niet grappigquote:
tja, mensen doen net wat meer hun best om te scorenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, net weer 2 potjes gespeeld, maar 't is gewoon niet grappig
Waarom doe je dan ook met een silverteam aan een goldtoernooi mee?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, net weer 2 potjes gespeeld, maar 't is gewoon niet grappig
Dat ook, maar in die 18 competitie/land cup heb je alleen maar Brazilianen met Luizquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja, mensen doen net wat meer hun best om te scoren
deed ik ook met mijn MLS bronze, alleen de halve finale en Finale met me goudenboys gespeeldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook met een silverteam aan een goldtoernooi mee?
Advanced cup is nog wel aardig maar dit nieuwe toernooi zit echt vol kneuzen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja, mensen doen net wat meer hun best om te scoren
Dan moet je hem elke keer winnen, anders kan je beter single matches spelen.quote:
deed een vriend van me ook, en uiteindelijk vond hij het met z'n MLS beter spelen en speelde hij het hele toernooi met z'n bronzes team a en bquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
deed ik ook met mijn MLS bronze, alleen de halve finale en Finale met me goudenboys gespeeld
en ik heb nog niet eens meegedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ook, maar in die 18 competitie/land cup heb je alleen maar Brazilianen met Luiz
Ik loop beter met Oduroquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef marcie216 het volgende:
Ik loop 3 uit 1 met kandji volgens mijEven kijken
Hoeveel loop je dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik loop beter met Oduro [ afbeelding ]
125 uit 90quote:
Lul niet, en dat is sowieso niet beter danquote:
Je snapte de kloe ook nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lul niet, en dat is sowieso niet beter dan
Kan makkelijk ja. Zelfs GJE moet het lukken. Singlematches kom je toch alleen maar mongolen tegen.quote:
ik geloof niet dat hij 90 wedstrijden met Oduro heeft gespeeld. Hij heeft maar iets van 150 wedstrijden gespeeld. Dan heeft hij lang met Oduro gespeeldquote:
Ik loop op lange termijn vaak net aan of niet 1 op 1. Andere mensen lopen soms 2x zoveel maar als ik tegen ze speel scoren ze niet meerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan makkelijk ja. Zelfs GJE moet het lukken. Singlematches kom je toch alleen maar mongolen tegen.
gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik loop op lange termijn vaak net aan of niet 1 op 1. Andere mensen lopen soms 2x zoveel maar als ik tegen ze speel scoren ze niet meer
Als het mag.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
Wil je nu een sticker?
Met mn duurste teams loop ik ook altijd net aan 1 op 1. Nu scoort Falcao gelukkig wel meer. Met mn goedkopere teams zijn het altijd doelpuntfestijnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik loop op lange termijn vaak net aan of niet 1 op 1. Andere mensen lopen soms 2x zoveel maar als ik tegen ze speel scoren ze niet meer
Ik heb hiervoor ook nog een account gehad hèquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij 90 wedstrijden met Oduro heeft gespeeld. Hij heeft maar iets van 150 wedstrijden gespeeld. Dan heeft hij lang met Oduro gespeeld
Ik heb hier nog 1 van Dries Mertens, Charizard, en van pikachuquote:
Ah, maar tochquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor ook nog een account gehad hè
Geen pedobear-approved sticker hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 1 van Dries Mertens, Charizard, en van pikachu
Dan nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah, maar tochdenk niet dat jij 90 wedstrijden met 1 speler hebt gehaald. (ik ook niet)
je zei net zelf : je snapt doe kloe niet.quote:
In eerste instantie niet nee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je zei net zelf : je snapt doe kloe niet.
Doe gewoon een puushje van Oduro.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In eerste instantie niet nee.
Daarom gaf ik maar gewoon de stats.
in en uitloggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Help.
In mijn club, als ik op stats druk, heeft iedereen 0 wedstrijden 0 goals etc.
Hoe gaat dat weer normaal worden ?
Nu lig in in bedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe gewoon een puushje van Oduro.
Dan is dat vanaf 2:00 de eerste post die jij hier pleegt.quote:
youdontsay.jpgquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon rennen tot je bij de goal bent en dan knallen maar.
klopt. Fernandez same story bro.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee! Gewoon er in rennen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lulquote:
Hele database is leegquote:
Ja, ze gaan alvast beginnetjes maken aan de Fifa 13 database, dus ze stoppen nu met deze Fifa 12 database.quote:
Geen account te maken op udbquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, ze gaan alvast beginnetjes maken aan de Fifa 13 database, dus ze stoppen nu met deze Fifa 12 database.
Hebben jullie geen mailtje gehad ofzo?
Nooooitquote:
Die voorste?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die voorste?
----
In other breaking news: Contract van Nick Soolsma is ontbonden, als hij geen nieuwe club vind komt ie niet meer in FUT
Wie is dat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die voorste?
----
In other breaking news: Contract van Nick Soolsma is ontbonden, als hij geen nieuwe club vind komt ie niet meer in FUT
Aha.quote:
Wat speelt nou lekkerder?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef DutchSL het volgende:
Die prijzen op de Xboxnog 2k nodig en ik heb mijn brute Scotaly team gewoon weer terug.
PS3 voor mij, maarja die controller ben ik ook gewoon meer gewend.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat speelt nou lekkerder?
Ps3 of xbox
Wow, daarmee vergeleken is mijn record dan kak. 399-10-74quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had Thorb zijn record nog niet gezien maar die is best wel goed. 625-1-87 en 119 trophies
En toch heb ik nog niet van hem verloren in 3 potjes, maar dat is alweer even geleden. Ik heb deze week en vorige week helemaal geen FIFA gespeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wow, daarmee vergeleken is mijn record dan kak. 399-10-74.
Ik speelde vroeger altijd offlinequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had Thorb zijn record nog niet gezien maar die is best wel goed. 625-1-87 en 119 trophies
Heeft hij offline potjes gespeeld ? Ik heb dit FIFA geen offline potjes gedaan en een stuk verpauperden recordquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde in het begin altijd offline, speelde het ook alleen voor de achievementsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heeft hij offline potjes gespeeld ? Ik heb dit FIFA geen offline potjes gedaan en een stuk verpauperden record
Ik speelde vorig jaar bijna alleen maar offline, alleen in het begin en aan het einde speelde ik online ;pquote:
Jij bent expert inmiddels: Wat is de beste Argentijnse Silver CDM, CB en LB?quote:
Vorig jaar zomer met h2h online begonnen en eind vorig jaar met online futquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde vorig jaar bijna alleen maar offline, alleen in het begin en aan het einde speelde ik online ;p
Overigens heb ik nu 782-0-259, alleen in het begin speelde ik een paar wedstrijden offline maar voor de rest speelde ik alleen maar online toernooien.
CB: Fernandez is wel goed inderdaad. Redelijk snel, sterk en ideale workrates. Enige minpuntje is zijn geringe lengte (1m79).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij bent expert inmiddels: Wat is de beste Argentijnse Silver CDM, CB en LB?
CB: Lijkt mij Leandro Fernández?
LB: Lijkt mij IF Rodrigeuz of IF Insua?
CDM: Lijkt mij IF Ponzio?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
CB: Fernandez is wel goed inderdaad. Redelijk snel, sterk en ideale workrates. Enige minpuntje is zijn geringe lengte (1m79).
Op LB vind ik persoonlijk Insua het best. Rodriguez is sneller, maar ook heel klein (1m66) en niet sterk. Alle LB's hebben redelijk aanvallende workrates.
CDM is puur op stats idd Ponzio IF, al is Battaglia ook een hele goede als je die niet al aanvallend hebt.
Voor wat voor team is het?
Dan moet Ferrero ernaastquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met Insua red je de chem dus niet....
Die kon ik laatst niet eens voor 200 verkopen, ook al was hij 4-1-2-1-2quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik had deze silver in een 400c pakje, 4-1-2-1-2 ook nog.
http://www.futhead.com/12/player/6453
Leuke stats wel, maar niemand wilt hem kopen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik had deze silver in een 400c pakje, 4-1-2-1-2 ook nog.
http://www.futhead.com/12/player/6453
Leuke stats wel, maar niemand wilt hem kopen.
Je zou toch zeggen dat er wel mensen een Mozambique team maken?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die kon ik laatst niet eens voor 200 verkopen, ook al was hij 4-1-2-1-2
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Je zou toch zeggen dat er wel mensen een Mozambique team maken?Misschien is deze in 4-2-3-1 wel duurder, om Fetfa 9 te geven oid.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:09 schreef DutchSL het volgende:
Een 4-1-2-1-2 Hellas Liga gold/silver mix kan best aardig zijn denk ik.
Ik zeg OEH!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/compare/8293/7378
Ik zeg Ogude, jullie?
Allebei bazenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef detennismaster het volgende:
Ik zeg Ogude, jullie?
Op CDM sowieso Ogude en op CM vind ik het een té moeilijke keuze.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef detennismaster het volgende:
Ik zeg Ogude, jullie?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:24 schreef Tim86 het volgende:
JAN KLAAS HOENTELAAR!![]()
Omhaaltje
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/126247707
Goed gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]Met een mooie assist van Vertonghen!
Ik ben Kent en ik ben FUT verslaafdquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:41 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand hier die PES heeft en wil ruilen voor FIFA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |