SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef Alcatranz. het volgende:
Johan heeft een mic vast. Dus dadelijk horen we Nederland is helemaal oranje.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2012 22:44:19 ]![]()
Leest Johan voor van de autocue of kan ie gewoon goed teksten in zijn hoofd stampen?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
24 jaar Gert? Hoe oud is Wilco Kelderman dan?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
22quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:44 schreef Mani89 het volgende:
24 jaar Gert? Hoe oud is Wilco Kelderman dan?Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Een van mijn favorieten. Dat speelse vrolijke koppie van Genee erbij. Ander kapseltjequote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:45 schreef Djokotron het volgende:
Danny ziet er wel wat frisser uit zo. Eindelijk een bh aan ook.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand mij een DM / PM sturen als Dries begint met zingen, dan kan ik even inschakelen.![]()
21.quote:
Maar die rijdt pas z'n 1ste profseizoen, niemand gaat in z'n 1ste profseizoen naar de Tour.![]()
oh ja en Wilco die valt nog vaker dan Gesink.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
21.
Maar die rijdt pas z'n 1ste profseizoen, niemand gaat in z'n 1ste profseizoen naar de Tour.
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Die heeft al meer lul in dr mond gehad dan ik doperwtjes heb gegeten m'n hele leven.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Jij lust geen doperwten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:48 schreef exile79 het volgende:
Die heeft al meer lul in dr mond gehad dan ik doperwtjes heb gegeten m'n hele leven.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
is ongetwijfeld het eerste en laatste tourfragment wat we gaan zienquote:
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ze hebben elke uitzending een samenvatting hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
is ongetwijfeld het eerste en laatste tourfragment wat we gaan zien![]()
Ben jij zo'n mens dat alleen in de sportzomers naar Sport kijkt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
is ongetwijfeld het eerste en laatste tourfragment wat we gaan zien![]()
Khaleesi's steen is heel zwaar om er onderuit te komenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben elke uitzending een samenvatting hoor.![]()
lamaargaanjohquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n mens dat alleen in de sportzomers naar Sport kijkt?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n mens dat alleen in de sportzomers naar Sport kijkt?![]()
Die viespeuk eet gewoon van 2 walletjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Gertje weet alles van vrouwen en ook van niet-vrouwen![]()
het zou me niets verbazen...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die viespeuk eet gewoon van 2 walletjes.![]()
Dikke lul in zijn bek, en lekker slobberen. Maakt gertje niets uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die viespeuk eet gewoon van 2 walletjes.![]()
Vroeger met Domino Day waren het altijd simpele vragen. Welk dominosteentje hoort er bij?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Die SMS-vragen zijn trouwens best pittig. Valt me mee dat het niet zo'n SBS-niveau heeft.Zit die Aletta heel intensief een simpel prijsvraagje in te studeren. Blijken ze zo simpel te zijn.
![]()
Warsteiner in de aanbiedingBazenbier.
Vanaaf in de herhaling van Mart ook 1e flesje weer lostrekken.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Poeh geen idee. Ik zat meer op het filmpje te letten dan te luisteren. Misschien komt ie straks nog een keer.quote:![]()
Oettinger smaakt exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Warsteiner in de aanbiedingBazenbier.
Vanaaf in de herhaling van Mart ook 1e flesje weer lostrekken.![]()
![]()
Kunnen ze die Derksen eens met 70km/uur de kas inschuiven en dan kijken of die de uitzending volmaakt![]()
Begon hem wat beter te vinden tijdens EK, maar hij is weer ouderwets onuitstaanbaarThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
Ik herken die lul nu pas, dat is die waardeloze acteur van die Kinder Bueno-reclame's![]()
![]()
Congratulations.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
Ik herken die lul nu pas, dat is die waardeloze acteur van die Kinder Bueno-reclame's![]()
Komt GGMM er achterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
![]()
Belachelijk.quote:Die kerel moet hier niet meer aanschuiven. Gaat hij in het nieuwe F1 seizoen ook weer commentaar geven?
![]()
Staan ze hoor
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Wat een baas is Bram Tankink. Altijd positief blijvenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Tom Veelers lijkt op Adam MaherOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wytse Van der Goot is een baas.quote:
Bij sport1 1 van de betere commentatoren. Na sierd natuurlijk.
Maar dit doet hij meer dan prima.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
wel een mooie vriendinquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:12 schreef Djokotron het volgende:
Koen de Kort, wat een django is dat dan
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Is hij commentator ja? Nog nooit gehoord bij Sport 1.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wytse Van der Goot is een baas.
Bij sport1 1 van de betere commentatoren. Na sierd natuurlijk.
Maar dit doet hij meer dan prima.![]()
Erik en Pascal samen, met Wytse als erbij.
Bazentrio voor het nieuwe VI-seizoen, helaas willen ze hier niet aan.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wie was de chick die samen met Tuitert schitterde in de Bueno-reclame ?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Net zo´n poephoofd ja. Incluis bilspleetkin.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet bij Wytze denken aan Sascha Visser, meerderen dit probleem?![]()
Dochter van Danny N.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie was de chick die samen met Tuitert schitterde in de Bueno-reclame ?![]()
Is dat die TMF gozer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet bij Wytze denken aan Sascha Visser, meerderen dit probleem?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Meen je dat? Wtfquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Het is al schandalig dat je Sascha Visser kent!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet bij Wytze denken aan Sascha Visser, meerderen dit probleem?![]()
Ik heb je teleurgesteldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is al schandalig dat je Sascha Visser kent!![]()
![]()
diekstra
Zei diekstra nou kankerlijer?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
"Dit shot heeft verder geen functie maarja, vond t een mooi plaatje"Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik herkende zijn stem bij de eerste afleveringen van tour de jour.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is hij commentator ja? Nog nooit gehoord bij Sport 1.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
VI Oranje bedoel je.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik herkende zijn stem bij de eerste afleveringen van tour de jour.![]()
Dit zijn toch bazenreportages man. Standaard in VI proppen die gast.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit zijn toch bazenreportages man. Standaard in VI proppen die gast.
Iedere maandag Hansie, iedere vrijdag Diekstraquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit zijn toch bazenreportages man. Standaard in VI proppen die gast.![]()
![]()
Dat was pascal kamperman.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik ging stukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
Haha, zag die gozer kijken toen hij hem voorbij reedOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Publiek snapt het nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Genee z'n 'hij moet he binnenkort afmaken'-grap viel in het water.![]()
![]()
![]()
Dijkstra voor TV talent van het jaar
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere maandag Hansie, iedere vrijdag Diekstra
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Over de gehele tour.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef Alcatranz. het volgende:
'Er zijn veel sprinters afgestapt'
1 maar toch?![]()
Boskamp aan de muur. Bamihappies trekken. Dayum.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere maandag Hansie, iedere vrijdag Diekstra![]()
petacchi ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef Alcatranz. het volgende:
'Er zijn veel sprinters afgestapt'
1 maar toch?Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Mits hij niet in een waaiertje terechtkomtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Hummeltje gaat morgen lekker meesprinten hoor![]()
![]()
Kenny is een stakker eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenny gaat in een waaier komen, dat voorspel ik.![]()
Kenny, de druk van de gehele natie hangt op jouw schouders!!!!1111!!!And I am a weapon of massive consumption
Fixed.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Revanches het volgende:
Kenny, de druk van de gehele nazi hangt op jouw schouders!!!!1111!!!![]()
Renshaw als b-garnituur ook meeteltquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Petacchi, die Duitser van Argos. Thats it toch?Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Veelers, Kittel, Petacchi, Freire (voor zover je 'm mag noemen), Renshaw, Rojas,quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Petacchi, die Duitser van Argos. Thats it toch?![]()
Kenny zegt dat er al sprinters zijn afgestapt. Kittel is weg, Petacchi. Maar die hebben we de hele tour niet gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kittel heet die, die is allang afgestapt. Petacchi is te laat binnen gekomen.. Cav, Greipel, Sagan zijn er nog. En dan wilt Kenny winnen? Misschien met een kopgroep.
![]()
kietelAnd I am a weapon of massive consumption
Hahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Nou Danny, als je nu nog op koffers gaat staan..........Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Een gijpie, leuk verhaal maar niet op waarheid gebaseerdOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hahaha das idd een goed bruggetje, toch Vince?
Van stront naar Bens eten
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:27 schreef vincerusso het volgende:
verzorgers moeten ook vergiftigd worden volgens die kale nazi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:27 schreef vincerusso het volgende:
verzorgers moeten ook vergiftigd worden volgens die kale nazi![]()
![]()
Huistraquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:27 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als ik niet naar de tv kijk lijkt het net alsof ik Pieter Huistra hoor praten![]()
![]()
Ik dacht dat er stond Marjan Offers'
Niet alleen hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik heb het idee dat die mevrouw hier niet zo geliefd is.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Zat in de RvC van Ajax he, heb je vast wel eens iets van meegekregen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik heb het idee dat die mevrouw hier niet zo geliefd is.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Marjan Olfers.
Waar zouden haar Initialen voor staan?
Morbide Obesitas?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: