JUISTEMquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Jongens, dit gaat allemaal verbleken wanneer jullie JOSH zien (nee, wacht, vooral HOREN).
Ken ik niet. bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Jongens, dit gaat allemaal verbleken wanneer jullie JOSH zien (nee, wacht, vooral HOREN).
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken ik niet. bedankt voor de mededeling.
Zelfs jij vindt Josh goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken ik niet. bedankt voor de mededeling.
Gezien ik niemand verveelt wegzap met de naam Josh heeft ie het niet gemaaktquote:
En toch nog steeds die onovertroffen auditie van Melanie. Daarna werd ze gewoon bloedirritant met d'r accent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
Ja Josh, KOM OP NOU!
Daarbij verbleekt alles en iedereen.
Eind dit jaar cd, en tweede gewordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezien ik niemand verveelt wegzap met de naam Josh heeft ie het niet gemaakt
Blijkbaar niet neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Da's nog vrij recent allemaal, volgens mij is ie nog met een album bezigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke.quote:
Hij jou ook niet, dat zie ik aan zijn blikquote:
Leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij jou ook niet, dat zie ik aan zijn blik
Twee woorden, negen letters.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nog vrij recent allemaal, volgens mij is ie nog met een album bezig
Pussycat Dollsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef StephanL het volgende:
O die ene heet Nicole Scherzinger, ken haar niet.
Ik wilde net het zelfde doen, al die kansloze britten ertussen, allemaal minder tijd voor onze Josh.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
En erg likable, Josh
Voor wie het vast wil zien/horen, mocht ie hier niet in de uitzending komen...
Ik kijk zo wel even, als ik iets van kwaliteit moet horen. Hij schijnt goed te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net het zelfde doen, al die kansloze britten ertussen, allemaal minder tijd voor onze Josh.
Ja graag, ben serieus benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even, als ik iets van kwaliteit moet horen. Hij schijnt goed te zijn.
Pheen's mening is een soort van ijkpunt voor ons.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag, ben serieus benieuwd wat je er van vindt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef StephanL het volgende:
O die ene heet Nicole Scherzinger, ken haar niet.
He, als Waldorf het goed vindt...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Pheen's mening is een soort van ijkpunt voor ons.
Dat is correct. Maar na die botox-behandelingen toch minder.quote:
Jaquote:
Ik ookquote:
Daar gaan er zo meerquote:
quote:
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef Maartel het volgende:
Ligt het aan mij of zingt ie nou niet echt bijzonder?
Zonder handenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef Maartel het volgende:
Nee dat ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef Maartel het volgende:
Ik ben wel een beetje ontroerd hoor, maar dat hysterische geklap, alsof het heel wat is dat ie nog kan zingenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou.
Maar deze moest dat verhaal natuurlijk wel een beetje vertellen, ik bedoel... het valt op, zeg maar
En hij heeft wel erg veel moed om daar zo te gaan staan
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje ontroerd hoor, maar dat hysterische geklap, alsof het heel wat is dat ie nog kan zingen
Dat kan hij toch nie.... oh, je bedoelt het publiek.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje ontroerd hoor, maar dat hysterische geklap,
Vandaar je naam waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik doe m'n best maar ik kan er echt geen traantje uit krijgen
Dat ligt aan je usernamequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:
Precies, ik vond het een bibberige stem, het was niet slecht maar zeker niet bijzonder. En ik ben een jankerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
Ok eerlijk is eerlijk als je hem niet had gezien en het verhaal niet had gehoord, dan was het niet zo ontroerend geweest.
je bent te nuchter daaromquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |