quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
prachtige vrouw jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Scherzinger hoeft niet te praten. Gewoon in beeld is voldoende
ZOnder ook mooiquote:
Ik moest een beetje janken toen ik dat zag, vanwege Alexandra.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
In deze serie, dat duet van Alexandra Burke met Beyonce![]()
![]()
Maar live zingen kan ze als de bestequote:
Ik moest ook janken toen, omdat Alexandra daar bijna even niet meer kon zingen door het gehyper en gehuilquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest een beetje janken toen ik dat zag, vanwege Alexandra.
Maar ze gaat in d'r onderbroek op tv met d'r jetsers naar buiten en als er iemand een liedje zingt met het woord 'bitch' erin gaat ze zitten jengelen over het 'neerhalen van vrouwen' in het nummer.quote:
Ja dat is de andere kantquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ze gaat in d'r onderbroek op tv met d'r jetsers naar buiten en als er iemand een liedje zingt met het woord 'bitch' erin gaat ze zitten jengelen over het 'neerhalen van vrouwen' in het nummer.
Nou, die gekke Tom werd toch mooi 6e in de finalequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
Talenten die meedoen met het ESF. Oke, we weten hoe dat afloopt
Cheryl is zoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Pheno het volgende:
Oh, even eenCheryl
ter lering ende vermaeck
wie is je favoriet?quote:
Email to Berlin?quote:
ik ookquote:
*boks*quote:
Oh, bad boysquote:
Glennis Grace.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Oe hij doet me aan iemand denken, maar ik kom er niet op wie. Nederlander volgens mij.
OF milli vannilli
Prince heeft teminste nog iets wat leuk isquote:
ditquote:
Deze kwam volgens mij de volgende ronde niet meer door. Dus heeft de liveshows niet gehaald.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Gruwelijk irritant dat ze niet even zeggen hoe ver iemand dan uiteindelijk gekomen is
Schattekequote:
Vaag heeft hij er wat vanquote:
Das nu op dit moment niet zo ergquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm, ik kan rtl4 niet ontvangen op het moment
Antislipmat spontaan opgedroogd?quote:
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
David Bowie soundmixshow is ie beter op zijn plaats
Deze ziet er beter uit dan Lohan op het momentquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij lijkt op die rockster uit love actually (ja... die heb ik gezien)
Bill Nighy!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij lijkt op die rockster uit love actually (ja... die heb ik gezien)
Wie is dat ook al weer?quote:
True. Ik weet niet wie ze is maar ze zag er goed uitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze ziet er beter uit dan Lohan op het moment
Jaaaaquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
And if you really love Christmassssssssssss come on and let it snowwwww
Ja precies.quote:
Kun je mooi kijken samen met Hamburgers voor Noppesquote:
http://www.whatsontv.co.u(...)to-trust-again/16961quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
True. Ik weet niet wie ze is maar ze zag er goed uit
Children, don't you ever, EVER buy drugs!quote:
Lekker, hamburgersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je mooi kijken samen met Hamburgers voor Noppes
Ik zit aan de kabbanossiquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Children, don't you ever, EVER buy drugs!
Become a rock star and they will give 'em to you for free!!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.whatsontv.co.u(...)to-trust-again/16961
Inclusief sex tape dus.
Die eckte eckte gifgroene waarvan je er maar eentje tegelijk kunt eten bijna, of die van de appie die je best nog per hand tegelijk kunt doen?quote:
Nou en, ik eet ze jij nietquote:
Echte, uit de toko.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eckte eckte gifgroene waarvan je er maar eentje tegelijk kunt eten bijna, of die van de appie die je best nog per hand tegelijk kunt doen?
Ik ga een hap uit jou nemen volgende weekquote:
Laat even weten of hij lekker isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga een hap uit jou nemen volgende week
Dat weet ik alquote:
En dan zeggen dat wij geen smaak hebbenquote:
Zo het zit je wel diep hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij geen smaak hebben
Precies. Kutserie, uitgemolken en wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij geen smaak hebben
You wishquote:
Ik vind haar zo leukquote:
Kind is pas 16quote:
Ik zouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
In Engeland is de mode meestal drakerigquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
In Engeland is de mode meestal drakerig
Foeiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef Bos81 het volgende:
ALs ze wat ouder zou zijn geweest, had ik "hem" er best in willen stoppen![]()
BabeWatch, ben jij het?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef Bos81 het volgende:
ALs ze wat ouder zou zijn geweest, had ik "hem" er best in willen stoppen![]()
Mja, dat zie je een stuk vaker. Van die "ik had gisteren wat tandpasta ingeslikt en nu heb ik keelpijn". Ergerlijk. Deze gaat er nog voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:50 schreef Cee het volgende:
Wel goede instelling, je hebt van die zeikerds er tussen zitten die kuchend en rochelend zeggen dat ze niet kunnen zingen en het al opgeven.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
Ze kan een flinke snoek vangen met d'r rechteroorbel.
De allereerste volgens mij, met Jamai.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:53 schreef Bos81 het volgende:
In welke Idols zat ze ook al weer. Toch die van Floortje en Rafa?
Luigianoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Hoe heette dat heeele eigenwijze donkere boevenjochie nou ook alweer dat in de nederlandse show er uit gegooid werd omdat ie heel de tijd stiekem rookte?Die vonden ze daar ook zo tof toen hij daar mee deed...
Eerste hoor ik hier op de bank.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:53 schreef Bos81 het volgende:
In welke Idols zat ze ook al weer. Toch die van Floortje en Rafa?
Schat het is onze leeftijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet! Alleen de naam kwam me vaagjes bekend voor.
M'n hoofd zit vol nutteloze informatie. Maar vraag me niet hoe lang de tachtigjarige oorlog duurde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet! Alleen de naam kwam me vaagjes bekend voor.
Geen 80 jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n hoofd zit vol nutteloze informatie. Maar vraag me niet hoe lang de tachtigjarige oorlog duurde.
Ja! Geweldige auditie ook echt!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n hoofd zit vol nutteloze informatie. Maar vraag me niet hoe lang de tachtigjarige oorlog duurde.
quote:
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik wil wel hollistisch doen bij Cheryl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |