abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114474443
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

22/rood/meid

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt heul geen plek op dit moment :6
pi_114501960
Ze wordt steeds aanhaliger.

En als ze weet dat ik thuis ben en ze er niet bij mag dan wordt er zeer luid geklaagd.
Maar nog steeds niks van kittens in aantocht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114501986
Rond etenstijd. :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114502342
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Rond etenstijd. :')
[ afbeelding ]
haha, zo gaat dat hier ook altijd....vooral met vlees klaarmaken. Drie katten op de achterpoten tegen het aanrecht en dan met de voorste poten/ nagels proberen ons vlees van het aanrecht te trekken :X
pi_114502776
Mmmkay.... mevrouw lag net op schoot, kont naar me toe, ik aai haar en de achterkant rijst omhoog en ze begint met de achterpoten te trappelen. :7
Tel erbij op dat ze de laatste dagen steeds meer begint te roepen en geen rust meer in haar lijf heeft... vVolgens mij houdt ze ons allemaal voor het lapje en is deze dame krols aan het worden. _O-

Wellicht had ze een dikke wormenbuik toen ze in het asiel kwam en de tetten waren nog zichtbaar van haar vorige nestje. Ik geloof in ieder geval niet meer echt in kittens van deze jongedame. :N

Wat prima is voor haar lijf en voor het kittenoverschot, maar ik voel me wel een beetje sneu nu. :@
Ze mag zich nog een paar dagen bewijzen maar ik denk dat ik er dinsdag even mee langs de DA ga. En anders is het terug naar het asiel (wellicht de krolsheid hier nog uitzitten), sterilisatie en op naar een nieuwe baas. Heeft ze toch mooi een logeerpartijtje gehad. _O-
pi_114502847
Ik kan me wel voorstellen dat je je een beetje sneu voelt -O-

Heb je het ooit eerder meegemaakt dat je een zwangere poes kreeg die niet zwanger bleek?
pi_114503004
Nope, eerste keer. Maak ik dat ook nog eens mee.
En nu lijkt de puzzel in elkaar te vallen. (uiteraard net het net op gedoken)
Schijnzwangerschappen zorgen in het begin voor een dikkere buik die later kleiner wordt, en zoals ze nu door het huis loopt te zeuren... dat is echt geen cocooning moederpoes, die is op zoek naar kater. Maar goed dat de mijne gecastreerd zijn. :X

Dat wordt een interessant weekend. :')
pi_114503268
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Schijnzwangerschappen zorgen in het begin voor een dikkere buik die later kleiner wordt, en zoals ze nu door het huis loopt te zeuren... dat is echt geen cocooning moederpoes, die is op zoek naar kater. Maar goed dat de mijne gecastreerd zijn. :X

De moederpoes van mijn eerste eigen katten had voordat ze mijn katten kreeg ook een schijnzwangerschap. Echt zo raar, de buik maar groeien in het begin en later was ze weer gewoon krols.

Wel echt apart hoor en maar goed idd dat je katers gecastreerd zijn :X
pi_114503378
quote:

:o

Dat is nog eens een wending in het verhaal.. _O-

Sterkte :*
pi_114503464
Ja, thanks. _O- Ik kan kiezen: loeiende poes op haar kamer of loeiende poes in de woonkamer.
Al is ze nu wel stil.... :D

Ik hoop maar dat ze er niet teveel last van gaat krijgen want dat is ook sneu.
pi_114503511
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Ja, thanks. _O- Ik kan kiezen: loeiende poes op haar kamer of loeiende poes in de woonkamer.
Al is ze nu wel stil.... :D

Ik hoop maar dat ze er niet teveel last van gaat krijgen want dat is ook sneu.
Die genieperd heeft jou weken in de maling genomen _O- (en ons ook _O- )
pi_114503554
Toch niet zwanger misschien :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_114503639
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:50 schreef indaha het volgende:
Toch niet zwanger misschien :o
Ja, laten we die misschien er toch maar even in houden. :P Al ben ik op het moment overtuigd van het tegendeel. Ze at ook erg weinig voor een zwangere poes. Rare lieve dame. O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 juli 2012 @ 17:57:12 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_114503809
Keihard genaaid door een poes :P

't Is weer eens wat anders _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_114503904
Nou, veel plezier van 't weekend dan maar :D Tis natuurlijk beter wat je al zei, maar kan me wel voorstellen dat het voor jou toch wat sneu voelt als ze niet zwanger is :*
pi_114504031
quote:

Het kan ook zijn dat ze zwanger was, maar dat het geabsorbeerd is door de baarmoeder :Y
pi_114504477
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze zwanger was, maar dat het geabsorbeerd is door de baarmoeder :Y
whut?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 juli 2012 @ 18:22:54 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_114504505
Ik dacht dat dat meer iets was voor konijnen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_114504666
Bij katten dus ook.
pi_114506096
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:29 schreef An24 het volgende:
Bij katten dus ook.
In het prille begin kan dat, maar niet bij een zwangerschap van meer dan 6 weken, daarvoor zijn de kittens dan teveel ontwikkeld (de gedachte was ook al bij mij opgekomen). Maar ik houd haar in de gaten en ze moet sowieso naar de dierenarts, kan het natuurlijk niet riskeren dat er 'iets' is achtergebleven en ze daardoor een infectie krijgt. Maar als ze echt niet zwanger is zal ze na haar krolsheid gauw genoeg gesteriliseerd worden.

Inmiddels is de poezzzz met de onvoorwaardelijke en zeer aanwezige liefde (MREW! Prrrr.... BONK!) weer naar haar kamer verdwenen. Krijgt mijn eigen team weer de aandacht en vannacht ben ik er voor Noor (klinkt nu wel heel fout :X )
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:50:34 #121
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_114512348
Misschien geen beebies -O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_114512441
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:50 schreef Takaiki het volgende:
Misschien geen beebies -O-
Nou ja, hoewel ik kittens altijd heel verschrikkelijk O+ vind is geen kittens voor het bestand wel beter natuurlijk ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_114513405
De dame zit weer naast me, ik klets tegen haar... spinnen, miewen en schoppen met die achterpoten. _O- Als hier nog kittens uitkomen zou ik zeer verbaasd zijn. :') En natuurlijk ook O+ want kittens.
pi_114513443
Of ze ligt nu op een heel bijzondere manier te bevallen. :@
pi_114513804
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Oeeeeh! Spannend :D
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_114513886
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef Beeertjee het volgende:

[..]

Oeeeeh! Spannend :D
Nou, ik geloof er niks van. _O-
Allemaal geiligheid. :P
pi_114513921
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Dat zou toch wat zijn _O- O+
pi_114514591
Kinderen eruit of vent erin... zegt u het maar. _O-

Ik denk dat ze vannacht op haar eigen kamer slaapt. Want nu is ze echt luidruchtig en onrustig, dan doe ik geen oog dicht. :@
pi_114514689
Wat een vrijdoos _O- :D
pi_114514795
Enorm! Ze loopt de bank op en neer, bonkt met haar kop tegen me aan, gaat naast me liggen vrijageren, dan even de kamer in om daar heel hard naar de mannen te roepen (die er niet zijn), om vervolgens weer naar mij terug te keren.

Du moment is mijn hoofd erg boeiend, bril, haar en neus zijn al bebonkt. _O- Met het hoofdje natuurlijk. O+
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:53:15 #131
247887 Takaiki
pi_114515395
Ik word er al nerveus van als ik het zo zie :')
Veel sterkte met slapen Catje als ze vannacht idd begint te loeien :*
Sometimes you're the bug
pi_114523942
Lekker geslapen. O+
Maar wel om half 10 wakker van luid gekrab aan de deur van de kattekamer (mevrouw heeft in haar eigen kamer gelogeerd). Deur open en om de 10 seconden een kont in mijn gezicht (ik lag nog op bed) begeleid door luid geloei. Buikje is inmiddels nog meer verdwenen. Inmiddels is mevrouw weer op haar kamer en probeert ze uit te breken. :|W

Krols to the max!

Morgen maar het asiel bellen. :')
pi_114524094
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:58 schreef Cat22 het volgende:
Lekker geslapen. O+
Maar wel om half 10 wakker van luid gekrab aan de deur van de kattekamer (mevrouw heeft in haar eigen kamer gelogeerd). Deur open en om de 10 seconden een kont in mijn gezicht (ik lag nog op bed) begeleid door luid geloei. Buikje is inmiddels nog meer verdwenen. Inmiddels is mevrouw weer op haar kamer en probeert ze uit te breken. :|W

Krols to the max!

Morgen maar het asiel bellen. :')
:') _O-

Is er nu een nieuwe moederpoes als je deze terug brengt of weet je dat nog niet?
pi_114524307
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:06 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:') _O-

Is er nu een nieuwe moederpoes als je deze terug brengt of weet je dat nog niet?
Ik heb net maar even gebeld, als het heel druk is met moederpoezen dan had ik haar vandaag al terug kunnen brengen. Maar er zit nu waarschijnlijk niets wat acuut plek nodig heeft dus dan bel ik morgenvroeg met de coördinator om te overleggen wat het handigste is.
Als er geen nieuwe poes is mag Noor van mij haar krolsheid ook bij mij uitzitten. Alleen wordt het nu spannend op moederpoezengebied... Noor was perfect 'uitgeteld' voor mijn weekend weg, hoe dat met een verse moederpoes uitkomt weet ik natuurlijk niet. Maja, zien we dan wel. Misschien is er nu wel een dip en heb ik de komende weken het huis voor mezelf. Of krijg ik een poes met redelijk grote kittens die nog een paar weekjes opvang nodig hebben of zo.

Kan alle kanten uit! *O* Spanning ende sensaaaatsie! *O*
pi_114535806
Mijn uitzicht. :')
  zondag 22 juli 2012 @ 19:25:05 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114539218
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O- Het blijft spannend dus :P
Kennelijk is de spanning er nu af _O- _O- _O-
Geen kittens -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_114543983
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Denk ik... :')

Geen rode meid voor mij dus.. En arme Leerling Nurse ;(
pi_114543984
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, geweldig. En zo herkenbaar O+
pi_114544061
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Volgende nest beter. :*
En LeerlingNurse heb ik al gePMd.

Maar wie weet wat er komende week komt binenn vallen. *O*
pi_114544118
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgende nest beter. :*
En LeerlingNurse heb ik al gePMd.

Maar wie weet wat er komende week komt binenn vallen. *O*
Je weet maar nooit! *O* En volgens mij had iemand anders hier van de nestjes toch een rode meid? Die gewond was geraakt enzo.. Maar ik heb er liever één van jou! O+
pi_114544174
Awww! O+
En dan is het ook nog zo'n beetje via mij familie van elkaar. O+ O-) _O-
  zondag 22 juli 2012 @ 21:25:42 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114544177
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Je weet maar nooit! *O* En volgens mij had iemand anders hier van de nestjes toch een rode meid? Die gewond was geraakt enzo.. Maar ik heb er liever één van jou! O+
Ysera :Y
pi_114544298
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Awww! O+
En dan is het ook nog zo'n beetje via mij familie van elkaar. O+ O-) _O-
Precies! O+
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ysera :Y
Die bedoelde ik ja.. alhoewel ik de naam niet zo heel mooi vind :@
  zondag 22 juli 2012 @ 21:30:27 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114544405
quote:
17s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Precies! O+

[..]

Die bedoelde ik ja.. alhoewel ik de naam niet zo heel mooi vind :@
Ach Mijn katten heten Teigetje en Zorro (3x raden hoe ze er uit zien _O- ), dus ik heb geen neiging commentaar te hebben op hoe anderen hun katten/kittens noemen :D
En ik vind het nog altijd 300X beter dan de namen van mijn katten of Rooie, Red, Rawkie oid :P ;)
pi_114544742
Lol die foto :') Da's wel duidelijk inderdaad!

En Ysera zit bij mij!
@PB, ben eerlijk gezegd ook niet kapot van sommige namen die ik ze heb gegeven, maar 't zijn ook niet mijn katten en zulke namen vallen wel lekker op als ze online gaan :)
pi_114544787
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Holyme het volgende:

En Ysera zit bij mij!
@PB, ben eerlijk gezegd ook niet kapot van sommige namen die ik ze heb gegeven, maar 't zijn ook niet mijn katten en zulke namen vallen wel lekker op als ze online gaan :)
Het was niet persoonlijk bedoeld in ieder geval :* (maar dat wist je wel) en opvallen doen ze! (al is het maar omdat je zo'n leuk stel bij elkaar hebt!) O+
pi_114544919
Haha weet ik hoor, ik lurkte hier even en toen viel de naam ook meteen op! :P
  zondag 22 juli 2012 @ 21:42:37 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114544937
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Holyme het volgende:

En Ysera zit bij mij!
Eigenlijk boeit het ook niet toch? Het gaat om de katten O+ O+ O+
pi_114546708
Ik vind vast wel andere lieve asielkittens! Maar ze heeft ons wel in de maling genomen zeg ;)

quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

pi_114565406
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:22 schreef LeerlingNurse het volgende:
Ik vind vast wel andere lieve asielkittens! Maar ze heeft ons wel in de maling genomen zeg ;)

[..]

Misschien dat ik binnenkort wel een paar lieve kittens voor je heb om uit te kiezen. Via een ander gastgezin, tweede enting al gehad dus klaar om te verhuizen!

Iedereen die ik vertel over Noor lacht me uit. ;( Inclusief de mensen van het asiel. }:|

Maar morgen gaat de gheyle dame verhuizen. Op het moment waren er geen moederpoezen maar dat kan zo veranderen natuurlijk.
pi_114567000
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:35 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen die ik vertel over Noor lacht me uit. ;( Inclusief de mensen van het asiel. }:|
Huh? Die hebben haar toch zelf onterecht zwanger verklaard?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_114567184
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Misschien dat ik binnenkort wel een paar lieve kittens voor je heb om uit te kiezen. Via een ander gastgezin, tweede enting al gehad dus klaar om te verhuizen!

Maar morgen gaat de gheyle dame verhuizen. Op het moment waren er geen moederpoezen maar dat kan zo veranderen natuurlijk.
Krijg je binnenkort nou kittens die de tweede enting al gehad hebben of begrijp ik het weer niet goed? :@

En jij zou juist het asiel uit moeten lachen _O-
pi_114567270
Het asiel lacht meer omdat ik vertel over die geile taart die ik in huis heb. ;)

En ik krijg zelf geen ge-ente kittens, maar ik had het over het Noor verhaal met een ander gastgezin en die heeft er in totaal 8 zitten die inmiddels prima plaatsbaar zijn.
pi_114569534
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Het asiel lacht meer omdat ik vertel over die geile taart die ik in huis heb. ;)

En ik krijg zelf geen ge-ente kittens, maar ik had het over het Noor verhaal met een ander gastgezin en die heeft er in totaal 8 zitten die inmiddels prima plaatsbaar zijn.
Hoe kan ik daar meer informatie over krijgen? Klinkt als genoeg keus!

Ze geloofde je niet over Noor? Maar je hebt wel gelijk gekregen?
  maandag 23 juli 2012 @ 16:58:09 #155
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_114569685
kom ik ff kijken of er al kittens zijn, blijkt mevrouw krols _O-

epic topicwending _O_
pi_114569835
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef LeerlingNurse het volgende:

[..]

Hoe kan ik daar meer informatie over krijgen? Klinkt als genoeg keus!

Ze geloofde je niet over Noor? Maar je hebt wel gelijk gekregen?
Hopelijk krijg ik één dezer dagen een mail van haar met de verhaaltjes en foto's. Als je mij jouw mailadres PMt dan stuur ik hem door met haar telefoonnummer erbij, kun je zelf contact opnemen. ^O^

En mijn typskills falen. :') Ik word overal geloofd, alleen het verhaal is zo hilarisch da tiedereen erom moet lachen.

Wat deze user dus zegt:
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:58 schreef Patapon het volgende:
kom ik ff kijken of er al kittens zijn, blijkt mevrouw krols _O-

epic topicwending _O_
:P
pi_114570142
Het is ook best hilarisch :P

Al zat ik natuurlijk vooral druk te lurken omdat ik op kittens hoopte :( ;)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_114576630
-O- géén kittens... Nouzeg..

Maarrrrr, als er dan geen nieuwe kittens zijn, inclusief veel foto's, kunnen er dan nog een paar kittenfoto's van vorige nestjes komen?? O-)
Van de Fok-adoptie-blikopeners dan he..
pi_114580593
Morgen verhuist Noor naar het asiel. Gelukkig lijkt ze over haar hoogtepunt heen te zijn, ik mag haar weer aaien zonder dat me bepaalde lichaamsdelen worden aangeboden. :') _O-
Maar ze loopt evengoed nog wat te mieuwen door de woonkamer, kan haar rust niet zo goed vinden.

En ze had dorst :D

Ik heb mijn glas maar bijgevuld.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:51:18 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114580873
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Morgen verhuist Noor naar het asiel. Gelukkig lijkt ze over haar hoogtepunt heen te zijn, ik mag haar weer aaien zonder dat me bepaalde lichaamsdelen worden aangeboden. :') _O-
Maar ze loopt evengoed nog wat te mieuwen door de woonkamer, kan haar rust niet zo goed vinden.

En ze had dorst :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb mijn glas maar bijgevuld.
Bijgevuld als in"zodat Noor beter kan drinken"? Of als in "afgewassen en voor mezelf weer gevuld zodat ik zelf weer wat te drinken heb"? :P
pi_114580886
Ach Noor O+ ,ik zal haar wel missen in dit topic maar hopelijk krijgt ze snel een baasje.
Zij zal in ieder geval zeker niet vergeten worden hier, Noor de foppoes O+
pi_114580887
Hey! Die is herkenbaar, doet Frodo hier ook (zelfs lege glazen met nog 1 druppeltje moeten leeggelepelt worden)
  maandag 23 juli 2012 @ 21:52:09 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114580906
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef indaha het volgende:
Ach Noor O+ ,ik zal haar wel missen in dit topic maar hopelijk krijgt ze snel een baasje.
Zij zal in ieder geval zeker niet vergeten worden hier, Noor de foppoes O+
Helemaal mee eens :Y ^O^
pi_114581054
Dag Noor met je mooie ogen! :W Zo spijtig dat daar geen toverballenkittens uitkwamen ;( maar wel beter voor Noor zelf natuurlijk :Y
pi_114581295
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bijgevuld als in"zodat Noor beter kan drinken"? Of als in "afgewassen en voor mezelf weer gevuld zodat ik zelf weer wat te drinken heb"? :P
Het eerste natuurlijk! :D :P

Noor de foppoes.... dat is er inderdaad eentje voor de annalen. Maar zo'n leuke meid komt vast snel goed terecht. Eerst maar eens geopereerd worden en aansterken en dan hop! naar een nieuwe baas. O+
  maandag 23 juli 2012 @ 22:04:10 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114581464
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het eerste natuurlijk! :D :P

Noor de foppoes.... dat is er inderdaad eentje voor de annalen. Maar zo'n leuke meid komt vast snel goed terecht. Eerst maar eens geopereerd worden en aansterken en dan hop! naar een nieuwe baas. O+
Natuurlijk het eerste, jij als superpoezenverzorgster zou niet eerst aan jezelf denken O+

En we gaan Noor missen, althans ik.. Geef nog maar een extra knuffel aan de dame voor ze naar het asiel en onder het mes gaat!!Ga je verhalen missen Noor (via Cat natuurlijk), hoop dat je speodig hersteld en heel snel een fijn baasje vindt O+ :* :W
pi_114596294
Jullie wilden foto's? O+

Dana is aan de wandel geweest. Ze is uit mijn slaapkamerraam op het kleine dakje gegaan en zo (vraag me niet hoe) naar beneden geglipt. Zo de tuin in onder de struik van foto 2. Als ik een stap naar rechts deed ging zij naar links.. Met heel veel geduld en snoepjes (vooral veel snoepjes) heb ik haar uiteindelijk kunnen lokken. Volgende keer maar 10x controleren of de slaapkamer deur echt echt echt dicht zit :')

En streken heeft ze ook genoeg..
pi_114609485
Dana! :o _O- _O- _O-

Wat een avontuur! Hopelijk heeft ze de smaak nu niet te pakken. :X (al ziet het er bij jullie wel uit alsof ze ver kan wandelen). Wat is het al een grote meid geworden. O+

En die laatste foto... soms zeggen beelden meer dan woorden. _O-
pi_114609533
_O- Dana...
pi_114609617
Noor is vanmiddag verhuisd. En er was niks om in mijn mandje terug te nemen(ja, weesjes van 2,5 week maar daar kan ik niks mee :@ ) dus mijn huis is logeeloos!

Nog gelachen in het asiel: ik kwam aanzetten mijn mijn bedriegertje. (loeiende doos trouwens!)
Balie vol met wachtende mensen een eentje komt er oeh-en en ah-en bij Noor (logisch :7 ). Waarop ik vertel dat ik haar opving, maar dat ze niet zwanger maar krols bleek te zijn en daarom terug moest en op zoek is naar baas.

Als blikken konden doden! :X :o :X _O-
'En dan doe jij haar weg!?!?!?' :(

Nog maar eens uitgelegd dat Noor een logeetje was en wat ik voor het asiel doe en toen was het toch goed. _O-
pi_114609891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:56 schreef Puala het volgende:
Jullie wilden foto's? O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dana is aan de wandel geweest. Ze is uit mijn slaapkamerraam op het kleine dakje gegaan en zo (vraag me niet hoe) naar beneden geglipt. Zo de tuin in onder de struik van foto 2. Als ik een stap naar rechts deed ging zij naar links.. Met heel veel geduld en snoepjes (vooral veel snoepjes) heb ik haar uiteindelijk kunnen lokken. Volgende keer maar 10x controleren of de slaapkamer deur echt echt echt dicht zit :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En streken heeft ze ook genoeg..
Dana aan de wandel O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Noor is vanmiddag verhuisd. En er was niks om in mijn mandje terug te nemen(ja, weesjes van 2,5 week maar daar kan ik niks mee :@ ) dus mijn huis is logeeloos!

Nog gelachen in het asiel: ik kwam aanzetten mijn mijn bedriegertje. (loeiende doos trouwens!)
Balie vol met wachtende mensen een eentje komt er oeh-en en ah-en bij Noor (logisch :7 ). Waarop ik vertel dat ik haar opving, maar dat ze niet zwanger maar krols bleek te zijn en daarom terug moest en op zoek is naar baas.

Als blikken konden doden! :X :o :X _O-
'En dan doe jij haar weg!?!?!?' :(

Nog maar eens uitgelegd dat Noor een logeetje was en wat ik voor het asiel doe en toen was het toch goed. _O-
Ja wie doet nu zo'n lieverd weg :P , en niet dat een van die mensen dan zegt he wat een leuke poes ik wil haar hebben -O- ,maar met haar charmes heeft ze hopelijk snel een baasje als ze eenmaal geholpen is .
pi_114655005
Had ik toch bijna weer een opvangpoes in huis gehad. :D
Moedertje met een kitten van een week of 5. Maar ze belden wat laat (tegen de tijd dat ik bij het asiel zou zijn was het al gesloten) en ook morgen is het voor mij erg lastig ze op te halen dus nu gingen ze andere gastgezinnen proberen.

Maar intussen kreeg ik wel mail O+
quote:
Het gaat allemaal goed met Katinka. Bij de dierenarts 2 weken terug was ze een halve kilo aangekomen (en ik weet zeker dat ze ondertussen weer enorm is gegroeid!) en is het oogje nog eens goed onderzocht. De dierenarts denkt niet dat ze er veel mee ziet, maar last heeft ze er niet van. Het is in z'n geheel een kleiner oogje en als ze over 3 maanden gesteriliseerd wordt, kijken ze er nog eens naar. We houden het goed in de gaten!
Katinka is inmiddels dikke vriendjes met mijn andere twee katten, voornamelijk met grijze kater Gijs.Ze is nog even ondeugend als eerst en zit inmiddels in de fase waarin ze het gedrag van mijn twee katers kopieert, om je rot te lachen. Als Gijs en Louistje miauwen, komt zij bijvoorbeeld ook miauwend aangelopen, zonder een idee te hebben wat er aan de hand is. Nu ze wat groter is geworden, klimt ze ook makkelijker op kastjes en stoelen, alhoewel haar inschatting voor diepte niet altijd even goed is (en 'boef', daar ligt ze weer op de grond...). Ach, ze kan veel hebben, heeft energie voor tien, maar kan ook úren uitgeteld liggen slapen. Afgelopen week hebben we een hele middag moeten zagen en boren in huis en daar heeft ze zonder ook maar één keer op te kijken dwars doorheen geslapen. Het is een wonderlijk dier. 's Nachts ligt ze graag op bed, maar klokslag half 6 is het tijd om onze voeten aan te vallen. Dus dan wordt ze vriendelijk uit de slaapkamer gezet, zodat we nog even wat uurtje rustig kunnen doorslapen. Op de achtergrond hoor ik die drie dan alweer achter elkaar aan racen. Ze is verder erg aanhankelijk en slaapt graag op schoot. Ze spint ook zó enorm hard! Ongelooflijk. Ze wordt ook steeds lichter van kleur, een echte knapperd is het!

Het lijken wel twee verschillende poezen! :D
Maar heel fijn dat dit extraspeciale meisje het zo goed doet. O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:30:39 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114655424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:18 schreef Cat22 het volgende:
Moedertje met een kitten van een week of 5. Maar ze belden wat laat (tegen de tijd dat ik bij het asiel zou zijn was het al gesloten) en ook morgen is het voor mij erg lastig ze op te halen dus nu gingen ze andere gastgezinnen proberen.

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goed nieuws, fijn om te horen *O*
pi_114655620
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja goed zo *O* ze zit precies op de goede plaats daar O+
pi_114658910
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:54:20 #176
247887 Takaiki
pi_114661937
Katinka O+
Lekkere oor-snuffelaarster :D O+ O+
Sometimes you're the bug
pi_114688978
Dus. :)
Vanmiddag telefoon van het asiel: moederpoes1 had een plekje gevonden maar inmiddels was er weer wat anders binnen gekomen. Een hoog (HOOG!) zwangere moederpoes. :D
Vandaag ophalen lukte niet meer ivm mijn werktijd en de openingstijden van het asiel dus ze blijft een nachtje daar. Maar morgenmiddag zijn er weer verse moederpoezenfoto's te bewonderen alhier! En wie weet zelfs al beebies... want het ging echt niet langer dan een paar dagen duren nog.

*gaat catsits organiseren voor haar minivakantie*
Zowat 3 weken oud in de zorgzame pootjes van mamma... moet net kunnen. :+
pi_114689729
Poes met kittens op komst *O* *O* *O*
pi_114690071
Kittens! w/ Nieuwe mamapoes! w/
pi_114690737
Ben benieuwd *O*
Werewolf
pi_114691050
Kamertje gepoetst, dekentjes uitgewassen en vers opgedekt, moedertje kan komen. O+
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:55:41 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114691478
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Dus. :)
Vanmiddag telefoon van het asiel: moederpoes1 had een plekje gevonden maar inmiddels was er weer wat anders binnen gekomen. Een hoog (HOOG!) zwangere moederpoes. :D
Vandaag ophalen lukte niet meer ivm mijn werktijd en de openingstijden van het asiel dus ze blijft een nachtje daar. Maar morgenmiddag zijn er weer verse moederpoezenfoto's te bewonderen alhier! En wie weet zelfs al beebies... want het ging echt niet langer dan een paar dagen duren nog.

*gaat catsits organiseren voor haar minivakantie*
Zowat 3 weken oud in de zorgzame pootjes van mamma... moet net kunnen. :+
*O* Nieuwe mamapoes *O* Op zeker zwanger *O* Dus ook kittens deze keer *O*
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:56:05 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114691493
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Kamertje gepoetst, dekentjes uitgewassen en vers opgedekt, moedertje kan komen. O+
^O^
pi_114692288
Yeeh! *O*
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_114696129
Jaaaa toch nog verse babies in dit topic *O*
♥ scars make us who we are ♥
  Manager PR/Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 21:49:50 #186
269689 crew  Viv
pi_114696244
Wat voor een moederpoes is het? Krijgen we toch toverballenkittens? *O*
pi_114697627
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:44 schreef Cat22 het volgende:
En echt 100% zeker zwanger? :@
*O*
  donderdag 26 juli 2012 @ 22:34:27 #188
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_114698511
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

En echt 100% zeker zwanger? :@
*O*
Haha, wilde het ook net vragen, weet je het deze keer wel zeker? O-)
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:33:20 #189
247887 Takaiki
pi_114704326
*agenda pakt*
"maandagavond voer geven moet want dan zijn er waarschijnlijk al beeebies *O* *; "
Sometimes you're the bug
pi_114721775
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:33 schreef Takaiki het volgende:
*agenda pakt*
"maandagavond voer geven moet want dan zijn er waarschijnlijk al beeebies *O* *; "
:Y :*
pi_114721832
Wanneer komt de nieuwe aanwinst O+ ?
pi_114721865
Volgens mij gaat er iets fout, waarom staat dit topic in CUL? :')
pi_114721940
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef Puala het volgende:
Volgens mij gaat er iets fout, waarom staat dit topic in CUL? :')
Ik zag het net ook, volgens mij drukte ik op een verkeerd knopje. :@

*gaat verder typen aan het verhaaltje* O-)
pi_114721963
Haha, ik dacht al dat ik gek werd. Gelukkig lag het dus niet aan mij :@
pi_114722139
Dit keer heb ik een boeketje in huis.
Roosje zwierf op straat en werd daar gespot door twee oude dames die haar naar het asiel gebracht hadden. Zwanger, 'want er loopt daar een kater rond die alle poezen zwanger maakt. :( '
(kleur helaas niet bekend dus we kunnen nog een poll starten over kleurtjes :P )

Roosje is lief, maar het is allemaal toch wel erg spannend. In de auto moest ze verschrikkelijk hijgen en miewde ze dat dit écht niks was. :N

Maar eenmaal thuis aangekomen wandelde ze zelf uit haar mandje en ging op verkenning. En kwam kriebels halen. O+

Ze is best wel...

Zwanger! :7

Of ze heeft hele dikke wurmen in de buik die terugschoppen als ik mijn handen op haar buik leg. O+ :P

Roos deelde trouwens een kamer met Noor, de dames zaten tegenover elkaar in een kooitje. Mevrouw Noor is inmiddels uitgeraasd, helaas betekent dat ook dat die roze wolk weg is en het asiel toch minder tof is geworden. Kriebels mochten, maar ze zag er wat ongelukkig uit. -O- Hopelijk volgende week sterilisatie en dan snel nieuwe baas.
pi_114722393
Wat is ze mooi, en zwanger :o
pi_114722431
Ach arm Noortje -O- hopelijk snel een baasje en dan weer op de roze wolk .
Roos is O+ en idd overduidelijk zwanger, verwacht je de kittens snel ?
pi_114722495
Een nieuw bolletje!!
Ben benieuwd wat ze eruit toveren gaat..
Succes alvast als ze snel komen.
pi_114722669
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:36 schreef indaha het volgende:
Ach arm Noortje -O- hopelijk snel een baasje en dan weer op de roze wolk .
Roos is O+ en idd overduidelijk zwanger, verwacht je de kittens snel ?
Heel snel, dat gaat echt geen week meer duren denk ik (of ze heeft een megagroot nest :X ) en ze moet ook niet te lang wachten, want dan kom ik in de knel met mijn vakantie. :o

Staat jullie catsit aanbod nog? :@ Want dan kunnen we even erover babbelen.
pi_114722771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heel snel, dat gaat echt geen week meer duren denk ik (of ze heeft een megagroot nest :X ) en ze moet ook niet te lang wachten, want dan kom ik in de knel met mijn vakantie. :o

Staat jullie catsit aanbod nog? :@ Want dan kunnen we even erover babbelen.
Jazeker hoor :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')