abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114567000
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:35 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen die ik vertel over Noor lacht me uit. ;( Inclusief de mensen van het asiel. }:|
Huh? Die hebben haar toch zelf onterecht zwanger verklaard?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_114567184
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Misschien dat ik binnenkort wel een paar lieve kittens voor je heb om uit te kiezen. Via een ander gastgezin, tweede enting al gehad dus klaar om te verhuizen!

Iedereen die ik vertel over Noor lacht me uit. ;( Inclusief de mensen van het asiel. }:|

Maar morgen gaat de gheyle dame verhuizen. Op het moment waren er geen moederpoezen maar dat kan zo veranderen natuurlijk.
Krijg je binnenkort nou kittens die de tweede enting al gehad hebben of begrijp ik het weer niet goed? :@

En jij zou juist het asiel uit moeten lachen _O-
pi_114567270
Het asiel lacht meer omdat ik vertel over die geile taart die ik in huis heb. ;)

En ik krijg zelf geen ge-ente kittens, maar ik had het over het Noor verhaal met een ander gastgezin en die heeft er in totaal 8 zitten die inmiddels prima plaatsbaar zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114569534
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:42 schreef Cat22 het volgende:
Het asiel lacht meer omdat ik vertel over die geile taart die ik in huis heb. ;)

En ik krijg zelf geen ge-ente kittens, maar ik had het over het Noor verhaal met een ander gastgezin en die heeft er in totaal 8 zitten die inmiddels prima plaatsbaar zijn.
Hoe kan ik daar meer informatie over krijgen? Klinkt als genoeg keus!

Ze geloofde je niet over Noor? Maar je hebt wel gelijk gekregen?
  maandag 23 juli 2012 @ 16:58:09 #155
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_114569685
kom ik ff kijken of er al kittens zijn, blijkt mevrouw krols _O-

epic topicwending _O_
pi_114569835
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef LeerlingNurse het volgende:

[..]

Hoe kan ik daar meer informatie over krijgen? Klinkt als genoeg keus!

Ze geloofde je niet over Noor? Maar je hebt wel gelijk gekregen?
Hopelijk krijg ik één dezer dagen een mail van haar met de verhaaltjes en foto's. Als je mij jouw mailadres PMt dan stuur ik hem door met haar telefoonnummer erbij, kun je zelf contact opnemen. ^O^

En mijn typskills falen. :') Ik word overal geloofd, alleen het verhaal is zo hilarisch da tiedereen erom moet lachen.

Wat deze user dus zegt:
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:58 schreef Patapon het volgende:
kom ik ff kijken of er al kittens zijn, blijkt mevrouw krols _O-

epic topicwending _O_
:P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114570142
Het is ook best hilarisch :P

Al zat ik natuurlijk vooral druk te lurken omdat ik op kittens hoopte :( ;)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_114576630
-O- géén kittens... Nouzeg..

Maarrrrr, als er dan geen nieuwe kittens zijn, inclusief veel foto's, kunnen er dan nog een paar kittenfoto's van vorige nestjes komen?? O-)
Van de Fok-adoptie-blikopeners dan he..
pi_114580593
Morgen verhuist Noor naar het asiel. Gelukkig lijkt ze over haar hoogtepunt heen te zijn, ik mag haar weer aaien zonder dat me bepaalde lichaamsdelen worden aangeboden. :') _O-
Maar ze loopt evengoed nog wat te mieuwen door de woonkamer, kan haar rust niet zo goed vinden.

En ze had dorst :D

Ik heb mijn glas maar bijgevuld.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:51:18 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114580873
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Morgen verhuist Noor naar het asiel. Gelukkig lijkt ze over haar hoogtepunt heen te zijn, ik mag haar weer aaien zonder dat me bepaalde lichaamsdelen worden aangeboden. :') _O-
Maar ze loopt evengoed nog wat te mieuwen door de woonkamer, kan haar rust niet zo goed vinden.

En ze had dorst :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb mijn glas maar bijgevuld.
Bijgevuld als in"zodat Noor beter kan drinken"? Of als in "afgewassen en voor mezelf weer gevuld zodat ik zelf weer wat te drinken heb"? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_114580886
Ach Noor O+ ,ik zal haar wel missen in dit topic maar hopelijk krijgt ze snel een baasje.
Zij zal in ieder geval zeker niet vergeten worden hier, Noor de foppoes O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_114580887
Hey! Die is herkenbaar, doet Frodo hier ook (zelfs lege glazen met nog 1 druppeltje moeten leeggelepelt worden)
  maandag 23 juli 2012 @ 21:52:09 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114580906
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef indaha het volgende:
Ach Noor O+ ,ik zal haar wel missen in dit topic maar hopelijk krijgt ze snel een baasje.
Zij zal in ieder geval zeker niet vergeten worden hier, Noor de foppoes O+
Helemaal mee eens :Y ^O^
pi_114581054
Dag Noor met je mooie ogen! :W Zo spijtig dat daar geen toverballenkittens uitkwamen ;( maar wel beter voor Noor zelf natuurlijk :Y
pi_114581295
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bijgevuld als in"zodat Noor beter kan drinken"? Of als in "afgewassen en voor mezelf weer gevuld zodat ik zelf weer wat te drinken heb"? :P
Het eerste natuurlijk! :D :P

Noor de foppoes.... dat is er inderdaad eentje voor de annalen. Maar zo'n leuke meid komt vast snel goed terecht. Eerst maar eens geopereerd worden en aansterken en dan hop! naar een nieuwe baas. O+
  maandag 23 juli 2012 @ 22:04:10 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114581464
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het eerste natuurlijk! :D :P

Noor de foppoes.... dat is er inderdaad eentje voor de annalen. Maar zo'n leuke meid komt vast snel goed terecht. Eerst maar eens geopereerd worden en aansterken en dan hop! naar een nieuwe baas. O+
Natuurlijk het eerste, jij als superpoezenverzorgster zou niet eerst aan jezelf denken O+

En we gaan Noor missen, althans ik.. Geef nog maar een extra knuffel aan de dame voor ze naar het asiel en onder het mes gaat!!Ga je verhalen missen Noor (via Cat natuurlijk), hoop dat je speodig hersteld en heel snel een fijn baasje vindt O+ :* :W
pi_114596294
Jullie wilden foto's? O+

Dana is aan de wandel geweest. Ze is uit mijn slaapkamerraam op het kleine dakje gegaan en zo (vraag me niet hoe) naar beneden geglipt. Zo de tuin in onder de struik van foto 2. Als ik een stap naar rechts deed ging zij naar links.. Met heel veel geduld en snoepjes (vooral veel snoepjes) heb ik haar uiteindelijk kunnen lokken. Volgende keer maar 10x controleren of de slaapkamer deur echt echt echt dicht zit :')

En streken heeft ze ook genoeg..
pi_114609485
Dana! :o _O- _O- _O-

Wat een avontuur! Hopelijk heeft ze de smaak nu niet te pakken. :X (al ziet het er bij jullie wel uit alsof ze ver kan wandelen). Wat is het al een grote meid geworden. O+

En die laatste foto... soms zeggen beelden meer dan woorden. _O-
pi_114609533
_O- Dana...
pi_114609617
Noor is vanmiddag verhuisd. En er was niks om in mijn mandje terug te nemen(ja, weesjes van 2,5 week maar daar kan ik niks mee :@ ) dus mijn huis is logeeloos!

Nog gelachen in het asiel: ik kwam aanzetten mijn mijn bedriegertje. (loeiende doos trouwens!)
Balie vol met wachtende mensen een eentje komt er oeh-en en ah-en bij Noor (logisch :7 ). Waarop ik vertel dat ik haar opving, maar dat ze niet zwanger maar krols bleek te zijn en daarom terug moest en op zoek is naar baas.

Als blikken konden doden! :X :o :X _O-
'En dan doe jij haar weg!?!?!?' :(

Nog maar eens uitgelegd dat Noor een logeetje was en wat ik voor het asiel doe en toen was het toch goed. _O-
pi_114609891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:56 schreef Puala het volgende:
Jullie wilden foto's? O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dana is aan de wandel geweest. Ze is uit mijn slaapkamerraam op het kleine dakje gegaan en zo (vraag me niet hoe) naar beneden geglipt. Zo de tuin in onder de struik van foto 2. Als ik een stap naar rechts deed ging zij naar links.. Met heel veel geduld en snoepjes (vooral veel snoepjes) heb ik haar uiteindelijk kunnen lokken. Volgende keer maar 10x controleren of de slaapkamer deur echt echt echt dicht zit :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En streken heeft ze ook genoeg..
Dana aan de wandel O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Noor is vanmiddag verhuisd. En er was niks om in mijn mandje terug te nemen(ja, weesjes van 2,5 week maar daar kan ik niks mee :@ ) dus mijn huis is logeeloos!

Nog gelachen in het asiel: ik kwam aanzetten mijn mijn bedriegertje. (loeiende doos trouwens!)
Balie vol met wachtende mensen een eentje komt er oeh-en en ah-en bij Noor (logisch :7 ). Waarop ik vertel dat ik haar opving, maar dat ze niet zwanger maar krols bleek te zijn en daarom terug moest en op zoek is naar baas.

Als blikken konden doden! :X :o :X _O-
'En dan doe jij haar weg!?!?!?' :(

Nog maar eens uitgelegd dat Noor een logeetje was en wat ik voor het asiel doe en toen was het toch goed. _O-
Ja wie doet nu zo'n lieverd weg :P , en niet dat een van die mensen dan zegt he wat een leuke poes ik wil haar hebben -O- ,maar met haar charmes heeft ze hopelijk snel een baasje als ze eenmaal geholpen is .
pi_114655005
Had ik toch bijna weer een opvangpoes in huis gehad. :D
Moedertje met een kitten van een week of 5. Maar ze belden wat laat (tegen de tijd dat ik bij het asiel zou zijn was het al gesloten) en ook morgen is het voor mij erg lastig ze op te halen dus nu gingen ze andere gastgezinnen proberen.

Maar intussen kreeg ik wel mail O+
quote:
Het gaat allemaal goed met Katinka. Bij de dierenarts 2 weken terug was ze een halve kilo aangekomen (en ik weet zeker dat ze ondertussen weer enorm is gegroeid!) en is het oogje nog eens goed onderzocht. De dierenarts denkt niet dat ze er veel mee ziet, maar last heeft ze er niet van. Het is in z'n geheel een kleiner oogje en als ze over 3 maanden gesteriliseerd wordt, kijken ze er nog eens naar. We houden het goed in de gaten!
Katinka is inmiddels dikke vriendjes met mijn andere twee katten, voornamelijk met grijze kater Gijs.Ze is nog even ondeugend als eerst en zit inmiddels in de fase waarin ze het gedrag van mijn twee katers kopieert, om je rot te lachen. Als Gijs en Louistje miauwen, komt zij bijvoorbeeld ook miauwend aangelopen, zonder een idee te hebben wat er aan de hand is. Nu ze wat groter is geworden, klimt ze ook makkelijker op kastjes en stoelen, alhoewel haar inschatting voor diepte niet altijd even goed is (en 'boef', daar ligt ze weer op de grond...). Ach, ze kan veel hebben, heeft energie voor tien, maar kan ook úren uitgeteld liggen slapen. Afgelopen week hebben we een hele middag moeten zagen en boren in huis en daar heeft ze zonder ook maar één keer op te kijken dwars doorheen geslapen. Het is een wonderlijk dier. 's Nachts ligt ze graag op bed, maar klokslag half 6 is het tijd om onze voeten aan te vallen. Dus dan wordt ze vriendelijk uit de slaapkamer gezet, zodat we nog even wat uurtje rustig kunnen doorslapen. Op de achtergrond hoor ik die drie dan alweer achter elkaar aan racen. Ze is verder erg aanhankelijk en slaapt graag op schoot. Ze spint ook zó enorm hard! Ongelooflijk. Ze wordt ook steeds lichter van kleur, een echte knapperd is het!

Het lijken wel twee verschillende poezen! :D
Maar heel fijn dat dit extraspeciale meisje het zo goed doet. O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:30:39 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_114655424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:18 schreef Cat22 het volgende:
Moedertje met een kitten van een week of 5. Maar ze belden wat laat (tegen de tijd dat ik bij het asiel zou zijn was het al gesloten) en ook morgen is het voor mij erg lastig ze op te halen dus nu gingen ze andere gastgezinnen proberen.

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goed nieuws, fijn om te horen *O*
pi_114655620
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja goed zo *O* ze zit precies op de goede plaats daar O+
pi_114658910
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')