Nou, ik geloof er niks van.quote:
Dat zou toch wat zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Of ze ligt nu op een heel bijzondere manier te bevallen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:58 schreef Cat22 het volgende:
Lekker geslapen.![]()
Maar wel om half 10 wakker van luid gekrab aan de deur van de kattekamer (mevrouw heeft in haar eigen kamer gelogeerd). Deur open en om de 10 seconden een kont in mijn gezicht (ik lag nog op bed) begeleid door luid geloei. Buikje is inmiddels nog meer verdwenen. Inmiddels is mevrouw weer op haar kamer en probeert ze uit te breken.![]()
Krols to the max!
Morgen maar het asiel bellen.
Ik heb net maar even gebeld, als het heel druk is met moederpoezen dan had ik haar vandaag al terug kunnen brengen. Maar er zit nu waarschijnlijk niets wat acuut plek nodig heeft dus dan bel ik morgenvroeg met de coördinator om te overleggen wat het handigste is.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Is er nu een nieuwe moederpoes als je deze terug brengt of weet je dat nog niet?
Kennelijk is de spanning er nu afquote:
Volgende nest beter.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Leuk! Denk ik...
Geen rode meid voor mij dus.. En arme Leerling Nurse
Je weet maar nooit!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende nest beter.![]()
En LeerlingNurse heb ik al gePMd.
Maar wie weet wat er komende week komt binenn vallen.
Yseraquote:Op zondag 22 juli 2012 21:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit!En volgens mij had iemand anders hier van de nestjes toch een rode meid? Die gewond was geraakt enzo.. Maar ik heb er liever één van jou!
Precies!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Awww!![]()
En dan is het ook nog zo'n beetje via mij familie van elkaar.![]()
![]()
Die bedoelde ik ja.. alhoewel ik de naam niet zo heel mooi vindquote:
Ach Mijn katten heten Teigetje en Zorro (3x raden hoe ze er uit zienquote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Die bedoelde ik ja.. alhoewel ik de naam niet zo heel mooi vind
Het was niet persoonlijk bedoeld in ieder gevalquote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Holyme het volgende:
Lol die fotoDa's wel duidelijk inderdaad!
En Ysera zit bij mij!
@PB, ben eerlijk gezegd ook niet kapot van sommige namen die ik ze heb gegeven, maar 't zijn ook niet mijn katten en zulke namen vallen wel lekker op als ze online gaan
Eigenlijk boeit het ook niet toch? Het gaat om de kattenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef Holyme het volgende:
Lol die fotoDa's wel duidelijk inderdaad!
En Ysera zit bij mij!
@PB, ben eerlijk gezegd ook niet kapot van sommige namen die ik ze heb gegeven, maar 't zijn ook niet mijn katten en zulke namen vallen wel lekker op als ze online gaan
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Leuk! Denk ik...
Geen rode meid voor mij dus.. En arme Leerling Nurse
Misschien dat ik binnenkort wel een paar lieve kittens voor je heb om uit te kiezen. Via een ander gastgezin, tweede enting al gehad dus klaar om te verhuizen!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:22 schreef LeerlingNurse het volgende:
Ik vind vast wel andere lieve asielkittens! Maar ze heeft ons wel in de maling genomen zeg
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |