abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114334385
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik doe zoiets wel eens op de snelweg :') de uitvoegstrook staat dan vol, en dan helemaal tot het einde doorrijden en hopen op een gaatje.
Als het druk is en dat is het als de uitvoegstrook volstaat dan kun je dat niet zonder te remmen en hinder je het verkeer achter je. Gevaarlijke situaties kan dat opleveren.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:29:49 #77
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_114334394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

oohja. Dat zie ik bij hoofdorp heel vaak. Je moet dan maar net op tijd zien dat iedereen stil staat, anders kan je niks.. doorrijden tot Amsterdam en dan omkeren |:(
Euh, wat dacht je van Schiphol?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:37:14 #78
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_114334746
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Als het goed is word je niet rechts ingehaald..
Er zijn wel degelijk situaties waarin je er weinig aan kan doen. Bijvoorbeeld wanneer twee snelwegen samenvoegen (de A20 vanuit Rotterdam die bij de A12 vanuit Den Haag komt bij Gouda bijvoorbeeld). Als je dan rechts rijdt op de weg die links aansluit, dan kan het zomaar gebeuren dat je rechts wordt ingehaald door iemand die op de rechterweg te hard rijdt zonder dat je daar iets aan kunt doen.
pi_114336675
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef OEM het volgende:

[..]

Euh, wat dacht je van Schiphol?
oja :+
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:23:11 #80
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_114337189
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk situaties waarin je er weinig aan kan doen. Bijvoorbeeld wanneer twee snelwegen samenvoegen (de A20 vanuit Rotterdam die bij de A12 vanuit Den Haag komt bij Gouda bijvoorbeeld). Als je dan rechts rijdt op de weg die links aansluit, dan kan het zomaar gebeuren dat je rechts wordt ingehaald door iemand die op de rechterweg te hard rijdt zonder dat je daar iets aan kunt doen.
Euh... wat? Paint het eens?
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 22:32:04 #81
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_114337719
Maar al met al:
60 km enkeltje.
In de ochtend 35 minuutjes rijden
Terugweg 45 minuten (ivm. een omrijdinkje)

Eat that randstad :6
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:35:56 #82
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_114337968
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
Maar al met al:
60 km enkeltje.
In de ochtend 35 minuutjes rijden
Terugweg 45 minuten (ivm. een omrijdinkje)

Eat that randstad :6
Utrecht - Brielle. Krap 40 minuten. 100km.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:38:05 #83
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_114338104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:23 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Euh... wat? Paint het eens?
Hier heb ik het over: http://goo.gl/maps/8ywK

Dat werkt ongeveer zo:

Stel je bent de rode auto en je komt gewoon op de rechterbaan aangereden op de A12 vanuit Den Haag en je houdt je aan de maximumsnelheid. Dan kan het zomaar gebeuren dat je wordt ingehaald door de oranje auto, die op de A20 vanuit Rotterdam op de linkerbaan te hard rijdt. Doe je niks aan.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:40:28 #84
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114338259
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Stilstaan sowieso nooit, dan maar iets eerder erop. Mja het is wel een risico en best asociaal.
Behoorlijk asociaal vind ik het. Exact hetzelfde gedonder als met dat ritsen bij wegversmallingen.
Mensen kunnen wel ritsen maar dat gaat slecht want:
1. ikke ikke ikke
2. nee jij niet, ikke eerst

Vandaar die enorme files bij wegversmallingen en invoeg en uitvoegstroken. Omdat iemand zichzelf verheven voelt boven een ander, dringt 'ie voor, waardoor hijzelf lekker snel opschiet maar daardoor wel fileveroorzakend is en uiteindelijk honderden mensen in de shit brengt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 22:40:48 #85
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_114338278
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Utrecht - Brielle. Krap 40 minuten. 100km.
Spits?

:o
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:42:13 #86
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_114338379
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Spits?

:o
Die kant op is nooit druk. Rond Rotterdam kun je ook prima doorknallen. Richting Utrecht is een ander verhaal. Qua A12 dan eventueel.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 22:43:37 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_114338461
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Die kant op is nooit druk. Rond Rotterdam kun je ook prima doorknallen. Richting Utrecht is een ander verhaal. Qua A12 dan eventueel.
Ow nice.

Maar dat is dus 135kmph.
Hmm...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:46:40 #88
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_114338632
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nieuwste irritatie, dit maal in de bewoonde wereld:
1. Mensen die denken dat ze 10 meter voor of na een zebra ook voorrang hebben en vervolgens boos kijken als jij doorrijdt. Loop godverdomme gewoon naar die zebra, die ligt niet voor niets niet op de hoek maar net ervoorbij, ik verwacht niet dat jij gaat oversteken als je nog 10 meter moet.

Ik heb geloof ik een antwoord hierop. Tijdje terug een discussie gehad met een vriend over zebrapaden. Hij was van mening, dat je binnen 30 meter van een zebrapad als voetganger over mocht steken en dat daarbij auto's je voor moeten laten gaan. nadat ik hem erop wees, dat het juist als voetganger verplicht is om een zebrapad te gebruiken als er eentje binnen 30 meter bevindt, begon hij te twijfelen. Nadat ik hem daarna op de implicaties van een wet zoals hij die net bedacht had, kon hij om zichzelf lachen.

Nu komt het erop neer, dat veel mensen wetten en regels na verloop van tijd in hun hoofd verdraaien. Daarom zijn ze ook kwaad als je niet doet wat zij verwachten op basis van hun eigen gemaakte regels.
Horrible Cunt!
pi_114338770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik een antwoord hierop. Tijdje terug een discussie gehad met een vriend over zebrapaden. Hij was van mening, dat je binnen 30 meter van een zebrapad als voetganger over mocht steken en dat daarbij auto's je voor moeten laten gaan. nadat ik hem erop wees, dat het juist als voetganger verplicht is om een zebrapad te gebruiken als er eentje binnen 30 meter bevindt, begon hij te twijfelen. Nadat ik hem daarna op de implicaties van een wet zoals hij die net bedacht had, kon hij om zichzelf lachen.

Nu komt het erop neer, dat veel mensen wetten en regels na verloop van tijd in hun hoofd verdraaien. Daarom zijn ze ook kwaad als je niet doet wat zij verwachten op basis van hun eigen gemaakte regels.
linkje naar verplicht binnen 30m?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:02:11 #90
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_114339530
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat werkt ongeveer zo:

[ afbeelding ]

Stel je bent de rode auto en je komt gewoon op de rechterbaan aangereden op de A12 vanuit Den Haag en je houdt je aan de maximumsnelheid. Dan kan het zomaar gebeuren dat je wordt ingehaald door de oranje auto, die op de A20 vanuit Rotterdam op de linkerbaan te hard rijdt. Doe je niks aan.
Ah zo... Nee, daar doe je niks aan inderdaad.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:02:26 #91
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_114339544
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ow nice.

Maar dat is dus 135kmph.
Hmm...
Gemiddeld 135 km/h he? Weet je hoe hard je daarvoor moet rijden om dat te halen in zo'n relatief korte afstand. En hoe weinig verkeer je tegen moet komen.

Regio Utrecht - regio Rotterdam is in de spits ook gewoon druk, zeker in de avondspits. Via A12/A20 loopt het vast bij Gouwe en Terbregseplein. Via A27/A15 kun je bij Gorinchem en Sliedrecht aansluiten.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 juli 2012 @ 23:12:25 #92
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_114340171
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef tong_poh het volgende:
Ik maakte er op de fiets ook altijd een gewoonte van om gewoon door te fietsen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:06:49 #93
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_114342979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

linkje naar verplicht binnen 30m?
Via Google ben ik erachter gekomen, dat die regel niet meer bestaat. Grappige is, dat er aan deze verandering van deze regelgeving zo weinig aandacht is besteed, dat mensen die voor een bepaalde tijd hun rijbewijs hebben gehaald dit niet weten.

Overigens link naar een topic op Fok! waar dit besproken wordt.
Mensen die naast het zebrapad lopen

Edit: overigens zegt de politie volgens hetzelfde topic dat het verplicht is binnen 30 meter afstand.

[ Bericht 6% gewijzigd door tong_poh op 18-07-2012 00:17:24 ]
Horrible Cunt!
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:19:07 #94
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114343543
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik doe zoiets wel eens op de snelweg :') de uitvoegstrook staat dan vol, en dan helemaal tot het einde doorrijden en hopen op een gaatje.
Dan ben je een domme randmongool en geen rijbewijs waardig. Alleen al om het feit dat je daardoor stil kunt komen te staan op de hoofdrijbaan en mensen dus vol in de remmen moeten om jou te ontwijken.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_114349063
quote:

[..]

Dat werkt ongeveer zo:

[ afbeelding ]

Het is de verantwoordelijkheid van beide partijen om dit een beetje soepel te laten verlopen.
Dan kan er wel eens rechts ingehaald worden, so be it.
Maar wat mij vooral opvalt, is hoeveel mensen in jouw geval van de a12 komen en dan gewoon op hun rijbaan blijven rijden.
Ik kom namelijk op zo'n punt als ik van de a12 naar de a13 ga. Ik kom dan rechts aan. Ik heb net een weefvlak gehad die heuvel af gaat en rijdt meestal rond de de 110. Zodra ik op dat punt kom ga ik terug naar een kleine 100 en zo veel mogelijk op de rechterbaan, omdat ik weet dat er trager verkeer aan de linkerkant kan zitten en ik die mensen de kans wil geven om fatsoenlijk twee banen op te kunnen schuiven.
En dat doen ze dan vervolgens niet :( :( :( :(
Hoe vaak mensen gewoon links blijven hangen met 90, ontzettend irritant. Daarna komt ook nog een bocht die je makkelijk met 100 door kan, maar die mensen vinden dat eng en rijden dus 80 op de middenbaan. En van rijbaan verwisselen in een bocht kan natuurlijk helemaal niet, want dat is nog enger!

Grote irritatie :Y

Ik had gisteren trouwens ook een dieptepuntje. Ik erger me regelmatig aan het langzame invoegen op de snelweg (waar je achter zit, waardoor jij niet normaal kan invoegen).
Gisteren had ik een Fransman voor me die duidelijk niet zo goed wist waar hij heen moest. Hij draait de a13 op, ik moet er daar ook op. Zowaar trekt hij lekker snel op, wat een opluchting!
Maar dan, ter hoogte van de sorteerlichten (die niet werkten)... Ging hij op z'n rem staan. 8)7
En zodanig dat hij tegen de tijd dat de invoegstrook bij de snelweg kwam pakweg 30km/h reedt.
Toen had ik toch wel gewild dat ik een goede scheepstoeter op m'n auto had inplaats van mijn beschaafde "pep".
Vervolgens maakte hij weer snelheid en ging precies hard genoeg rijden om vlak voor een vrachtwagen in te voegen. Waardoor ik er dus gas moest terugnemen om erachter aan te kunnen sluiten. }:| }:| }:| }:| }:|
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_114349942
quote:

[..]

Dat werkt ongeveer zo:

[ afbeelding ]

Zo'n situatie heb je in Eindhoven ook als je van de A58 vanuit Tilburg de N2 op rijdt, of vanaf de Noord Brabant laan de N2 op. Het is me daar al een paar keer gebeurt dat ik heul erg boze blikken kreeg van mensen die naar rechts wilden schuiven zodra de belijning onderbroken werd, maar zich even niet bedachten dat daar misschien nog iemand rijdt die wat harder gaat dan zij. :')

Een keer had ik er eentje die net zo lang bleef schuiven tot ik begon met toeteren en toen pas door had dat daar al een tijdje iemand naast hem reed. :X
pi_114373366
Oeh mag irritatie naast de weg ook? Ik heb het dan over stiekeme lafbekjes die met hun klauwen aan andermans auto komen. Hier hadden we een tijdje last van een lolbroek die de spiegels naar binnen vouwde. Irritant, want elke dag opnieuw instellen, maar niet blijvend. Tot ik gisteren iets uit de kofferbak pakte wat ik de avond ervoor erin gelegd had. Op dat moment was er geen schade aan de achterklep. Gisterochtend echter vijf à zes dikke krassen...

Kan geen enkele reden bedenken waarom, stond gewoon waar ik altijd stond zonder dat er iemand gehinderd is. Echt een naaistreek van een lokale laffe kutpuber denk ik :r
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_114379133
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Oeh mag irritatie naast de weg ook? Ik heb het dan over stiekeme lafbekjes die met hun klauwen aan andermans auto komen. Hier hadden we een tijdje last van een lolbroek die de spiegels naar binnen vouwde. Irritant, want elke dag opnieuw instellen, maar niet blijvend. Tot ik gisteren iets uit de kofferbak pakte wat ik de avond ervoor erin gelegd had. Op dat moment was er geen schade aan de achterklep. Gisterochtend echter vijf à zes dikke krassen...

Kan geen enkele reden bedenken waarom, stond gewoon waar ik altijd stond zonder dat er iemand gehinderd is. Echt een naaistreek van een lokale laffe kutpuber denk ik :r
Daarom heb ik dit:

1x mijn naaf doppen gestolen twv. 200 euro, gelijk een camera gekocht en opgezet, vuile flikkers, ze moeten afblijven van andermans spullen.. :r
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_114379211
Zoiets wil ik eigenlijk ook voor de oprit.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_114379508
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zoiets wil ik eigenlijk ook voor de oprit.
Deze heb ik:
http://vernieuwd.marktpla(...)0c1b&previousPage=lr
Elro C800IP, destijds gekocht voor 200,-
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')