abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:15:58 #51
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_114310627
Vanmorgen was ik een ergenis in het verkeer. Ook grappig.

Ik stopte om een auto van rechts voorrang te geven. Achter me reed een klein wit autootje met daarin een opgevoerd kereltje (met pet) die vol op de rem moest en daarom pissig toeterde. Nah, kan gebeuren. Het ochtendhumeurtje zeg maar.
Een stukje verderop was een verkeerslicht. Voor me stond een vrachtwagen, achter me het petje. De vrachtwagen sloeg links af, ik moest rechtdoor. Petje ook. Een vrachtwagen is wat traag met optrekken en het licht daar staat wat kort afgesteld, dus toen ik langs de vrachtwagen af rechtdoor kon, was het licht weer rood. Waarop het petje al nijdig toeterend om me heen scheurt en door rood rijd.

Sja, zo kan alles een ergenis worden ja...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_114324754
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef Turbomuis het volgende:
Vanmorgen was ik een ergenis in het verkeer. Ook grappig.

Ik stopte om een auto van rechts voorrang te geven. Achter me reed een klein wit autootje met daarin een opgevoerd kereltje (met pet) die vol op de rem moest en daarom pissig toeterde. Nah, kan gebeuren. Het ochtendhumeurtje zeg maar.
Een stukje verderop was een verkeerslicht. Voor me stond een vrachtwagen, achter me het petje. De vrachtwagen sloeg links af, ik moest rechtdoor. Petje ook. Een vrachtwagen is wat traag met optrekken en het licht daar staat wat kort afgesteld, dus toen ik langs de vrachtwagen af rechtdoor kon, was het licht weer rood. Waarop het petje al nijdig toeterend om me heen scheurt en door rood rijd.

Sja, zo kan alles een ergenis worden ja...
Ik kan dan de neiging tot glimlachen echt niet onderdrukken.......... geweldig dat soort typetjes :D
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 18:12:01 #53
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_114324860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef kiwiko het volgende:

[..]

Ik kan dan de neiging tot glimlachen echt niet onderdrukken.......... geweldig dat soort typetjes :D
En natuurlijk nog even na zwaaien :W
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:16:00 #54
11102 knep
Mountainfreak
pi_114324980
Gisteren weer eens een tiental slapende malloten rechts ingehaald die weigeren rechts te gaan rijden op een 4 baans weg met de 2 meest rechtse rijstroken compleet leeg.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:47:59 #55
6067 Turbomuis
pi_114326121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef kiwiko het volgende:

[..]

Ik moet er ook wel om lachen, die typetjes die alles als een persoonlijke aanval lijken te zien. Wel jammer dat ze het verkeer een stuk gevaarlijker maken...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:48:19 #56
6067 Turbomuis
pi_114326132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:12 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En natuurlijk nog even na zwaaien :W
Nee, die nazwaai kreeg ik, met 1 vinger :)
pi_114326751
De beste manier om gefrustreerde kereltjes te triggeren is om als vrouw, met een leuk smoeltje in je TTtje met het dak lekker open rondjes te gaan rijden.....

Echt waar :) HEEEEUL hard wegrijden bij het stoplicht (vinden hun dan he) Afsnijden, sporten op de groten weg (GAAAHAAAAP) Tot boze blikken aan toe :D :D

Mannn wat heb ik een lol gehad van dat autotje :D

Ging ik mee gasgeven vroemmvroemm bij het stoplicht, reden hun met gierende banden weg....... en trok ik expres in zn twee op met een slakkegangetje....... en dan nog boos worden ook he :D :D

heerlijk :D
pi_114327298
Laatst ook, zat er eentje ontzettend te kleven, ik cruisede gewoon op cruise control. We naderden een 2 baans rotonde waarna de hele weg 2 baans werd. Ik zag al dat hij er per se zo snel mogelijk langs wilde.

Ik remde bijna niet af en ging superhard door de buitenste baan, maar hij moest en zou er op de rotonde al langs, dus hij nam de binnenbocht. Die banden van hem hebben de hele bocht gepiept. :') En toen waren we uiteindelijk nog tegelijk van de rotonde af waarna hij een flinke dot gas gaf en weg was.
pi_114327536
hahaha geweldig is dat he :D :D

Racen doe ik op Zandvoort, Zolder, Spa, Nurnburgring of Assen....... maar nooit op de weg :) :) daar race je maar lekker in je eentje :D
pi_114327894
Ik zit nu in Spanje (ongewild, geloof me...) maar die Spanjaarden kunnen niet rijden... Als ik 127 (op mijn teller!) rijd op de snelweg, heb ik soms het idee dat ik veeeuuuuuls te hard rijd, want ik schiet iedereen voorbij. En de max snelheid is 120... Bochten die je met gemak met 80 kunt nemen, nemen ze met 30-40. Ze remmen zonder enige aanwijsbare reden terwijl ze niet eens de max snelheid rijden... Rotondes (en die heb je hier veel te veel) rijden ze pas op wanneer er absoluut niemand meer op zit. Vooruit kijken hebben ze ook nog nooit van gehoord. Invoegen op snelheid trouwens ook niet. In Nederland komt het maar zeer zelden voor dat ik gelijk doorstoot naar de linkerbaan, hier per definitie als er iemand voor me op de oprit. Oh, en knipperlicht gebruik is onvoorspelbaar. Ze doen op de raarste momenten hun knipperlicht aan en wanneer hij erg handig zou zijn, kennen ze hem niet...
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 20:23:44 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_114330835
Nadeel van het wonen in het noorden is dat mensen in grote leasebakken denken 150 te kunnen rijden tijdens het woon-werkverkeer.

Bumperlikkers :(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:41:51 #62
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114331848
Mensen die zich rechtsinhalend naar helemaal linksvooraan naar voren dringen, egoïsten. :r
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:43:17 #63
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114331932
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik zit nu in Spanje (ongewild, geloof me...) maar die Spanjaarden kunnen niet rijden... Als ik 127 (op mijn teller!) rijd op de snelweg, heb ik soms het idee dat ik veeeuuuuuls te hard rijd, want ik schiet iedereen voorbij. En de max snelheid is 120... Bochten die je met gemak met 80 kunt nemen, nemen ze met 30-40. Ze remmen zonder enige aanwijsbare reden terwijl ze niet eens de max snelheid rijden... Rotondes (en die heb je hier veel te veel) rijden ze pas op wanneer er absoluut niemand meer op zit. Vooruit kijken hebben ze ook nog nooit van gehoord. Invoegen op snelheid trouwens ook niet. In Nederland komt het maar zeer zelden voor dat ik gelijk doorstoot naar de linkerbaan, hier per definitie als er iemand voor me op de oprit. Oh, en knipperlicht gebruik is onvoorspelbaar. Ze doen op de raarste momenten hun knipperlicht aan en wanneer hij erg handig zou zijn, kennen ze hem niet...
Hee, ik zou denken dat Spanjaarden helemaal losgeslagen zijn op de weg en juist te hard rijden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
pi_114331949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die zich rechtsinhalend naar helemaal linksvooraan naar voren dringen, egoïsten. :r
Als het goed is word je niet rechts ingehaald..
sig verwijderd door FA
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:46:20 #65
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114332118
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

jawel. 2 banen voor linksaf, en dan op de baan voor rechtdoor alles voorbij rijden en je er dan ineens tussen drukken en je dan naar de meest linkerbaan naar binnen drukken?
Iedereen staat netjes te wachten, waarom moet er dan zo nodig eentje zich boven een ander verheven voelen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:47:21 #66
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_114332171
quote:

[..]

Precies, en zo wel dan is het volkomen terecht.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_114332293
Je hebt gelijk hoor gebrokenglas :D :D Hoogst irritant!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:50:11 #68
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_114332333
Ik doe zoiets wel eens op de snelweg :') de uitvoegstrook staat dan vol, en dan helemaal tot het einde doorrijden en hopen op een gaatje.
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 20:50:18 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_114332336
quote:

[..]

Nee, maar wel klemgereden worden wanneer je te lang doorrijdt zodat iedereen filerijdend links van je rijdt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_114332530
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik doe zoiets wel eens op de snelweg :') de uitvoegstrook staat dan vol, en dan helemaal tot het einde doorrijden en hopen op een gaatje.
En dan hoop ik dat je gewoon doorrijd als je geen gaatje ziet :D :D en niet de rechterbaan van de snelweg in gevaar brengt om daar stil te gaan staan :)

Ik heb het wel eens gehad op de A12 dat ik het niet in de gaten had dat ze op de vluchtstrook ruim voor de afrit al stilstonden....... toen ben ik ook maar doorgereden en als ik een gaatje had gevonden had ik m er ook wel ingepropt....... maar helaas kon dat niet op een veilige manier, dus op naar de volgende afslag (gouda) en via een omweg naar mijn recreatiewoning gekomen :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:55:29 #71
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_114332595
Stilstaan sowieso nooit, dan maar iets eerder erop. Mja het is wel een risico en best asociaal.
pi_114332877
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Stilstaan sowieso nooit, dan maar iets eerder erop. Mja het is wel een risico en best asociaal.
Zolang als je het zo doet dat je alleen jezelf de grote hoop oprijd......... hou ik je niet tegen :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:03:27 #73
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_114333054
Hoe?
pi_114333297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

jawel. 2 banen voor linksaf, en dan op de baan voor rechtdoor alles voorbij rijden en je er dan ineens tussen drukken en je dan naar de meest linkerbaan naar binnen drukken?
Iedereen staat netjes te wachten, waarom moet er dan zo nodig eentje zich boven een ander verheven voelen?
oh dat doe ik ook altijd. Ik kan erg goed voordringen
pi_114333380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef kiwiko het volgende:

[..]

En dan hoop ik dat je gewoon doorrijd als je geen gaatje ziet :D :D en niet de rechterbaan van de snelweg in gevaar brengt om daar stil te gaan staan :)

Ik heb het wel eens gehad op de A12 dat ik het niet in de gaten had dat ze op de vluchtstrook ruim voor de afrit al stilstonden....... toen ben ik ook maar doorgereden en als ik een gaatje had gevonden had ik m er ook wel ingepropt....... maar helaas kon dat niet op een veilige manier, dus op naar de volgende afslag (gouda) en via een omweg naar mijn recreatiewoning gekomen :)
oohja. Dat zie ik bij hoofdorp heel vaak. Je moet dan maar net op tijd zien dat iedereen stil staat, anders kan je niks.. doorrijden tot Amsterdam en dan omkeren |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')