Ik kan dan de neiging tot glimlachen echt niet onderdrukken.......... geweldig dat soort typetjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef Turbomuis het volgende:
Vanmorgen was ik een ergenis in het verkeer. Ook grappig.
Ik stopte om een auto van rechts voorrang te geven. Achter me reed een klein wit autootje met daarin een opgevoerd kereltje (met pet) die vol op de rem moest en daarom pissig toeterde. Nah, kan gebeuren. Het ochtendhumeurtje zeg maar.
Een stukje verderop was een verkeerslicht. Voor me stond een vrachtwagen, achter me het petje. De vrachtwagen sloeg links af, ik moest rechtdoor. Petje ook. Een vrachtwagen is wat traag met optrekken en het licht daar staat wat kort afgesteld, dus toen ik langs de vrachtwagen af rechtdoor kon, was het licht weer rood. Waarop het petje al nijdig toeterend om me heen scheurt en door rood rijd.
Sja, zo kan alles een ergenis worden ja...
En natuurlijk nog even na zwaaienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik kan dan de neiging tot glimlachen echt niet onderdrukken.......... geweldig dat soort typetjes
Ik moet er ook wel om lachen, die typetjes die alles als een persoonlijke aanval lijken te zien. Wel jammer dat ze het verkeer een stuk gevaarlijker maken...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik kan dan de neiging tot glimlachen echt niet onderdrukken.......... geweldig dat soort typetjes
Nee, die nazwaai kreeg ik, met 1 vingerquote:
Hee, ik zou denken dat Spanjaarden helemaal losgeslagen zijn op de weg en juist te hard rijden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik zit nu in Spanje (ongewild, geloof me...) maar die Spanjaarden kunnen niet rijden... Als ik 127 (op mijn teller!) rijd op de snelweg, heb ik soms het idee dat ik veeeuuuuuls te hard rijd, want ik schiet iedereen voorbij. En de max snelheid is 120... Bochten die je met gemak met 80 kunt nemen, nemen ze met 30-40. Ze remmen zonder enige aanwijsbare reden terwijl ze niet eens de max snelheid rijden... Rotondes (en die heb je hier veel te veel) rijden ze pas op wanneer er absoluut niemand meer op zit. Vooruit kijken hebben ze ook nog nooit van gehoord. Invoegen op snelheid trouwens ook niet. In Nederland komt het maar zeer zelden voor dat ik gelijk doorstoot naar de linkerbaan, hier per definitie als er iemand voor me op de oprit. Oh, en knipperlicht gebruik is onvoorspelbaar. Ze doen op de raarste momenten hun knipperlicht aan en wanneer hij erg handig zou zijn, kennen ze hem niet...
Als het goed is word je niet rechts ingehaald..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die zich rechtsinhalend naar helemaal linksvooraan naar voren dringen, egoïsten.
jawel. 2 banen voor linksaf, en dan op de baan voor rechtdoor alles voorbij rijden en je er dan ineens tussen drukken en je dan naar de meest linkerbaan naar binnen drukken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als het goed is word je niet rechts ingehaald..
Precies, en zo wel dan is het volkomen terecht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar wel klemgereden worden wanneer je te lang doorrijdt zodat iedereen filerijdend links van je rijdt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat je gewoon doorrijd als je geen gaatje zietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik doe zoiets wel eens op de snelwegde uitvoegstrook staat dan vol, en dan helemaal tot het einde doorrijden en hopen op een gaatje.
Zolang als je het zo doet dat je alleen jezelf de grote hoop oprijd......... hou ik je niet tegenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Stilstaan sowieso nooit, dan maar iets eerder erop. Mja het is wel een risico en best asociaal.
oh dat doe ik ook altijd. Ik kan erg goed voordringenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel. 2 banen voor linksaf, en dan op de baan voor rechtdoor alles voorbij rijden en je er dan ineens tussen drukken en je dan naar de meest linkerbaan naar binnen drukken?
Iedereen staat netjes te wachten, waarom moet er dan zo nodig eentje zich boven een ander verheven voelen?
oohja. Dat zie ik bij hoofdorp heel vaak. Je moet dan maar net op tijd zien dat iedereen stil staat, anders kan je niks.. doorrijden tot Amsterdam en dan omkerenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef kiwiko het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat je gewoon doorrijd als je geen gaatje ziet![]()
en niet de rechterbaan van de snelweg in gevaar brengt om daar stil te gaan staan
![]()
Ik heb het wel eens gehad op de A12 dat ik het niet in de gaten had dat ze op de vluchtstrook ruim voor de afrit al stilstonden....... toen ben ik ook maar doorgereden en als ik een gaatje had gevonden had ik m er ook wel ingepropt....... maar helaas kon dat niet op een veilige manier, dus op naar de volgende afslag (gouda) en via een omweg naar mijn recreatiewoning gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |