ik ben der niet bang voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor iemand die 11/12 is wel. Ze zijn ook allemaal buiten wanneer het 11 uur is enzo.
Echt rare ouder hebben ze.
Geweld is ook gewoon niks, gewoon allemaal normaal doen en samen een biertje drinkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je begint hier ook al te janken als iemand je zou 'bedreigen' per dm
Je schold hem zelf toch ook vrolijk uit?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was achteraf inderdaad dom, was niet eens eens "bedreiging". Maar was fucking irritant dat die gast ineens tegen mij ging zeiken. Ik ken hem niet eens ofzo.
Doet mij denken aanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor iemand die 11/12 is wel. Ze zijn ook allemaal buiten wanneer het 11 uur is enzo.
Echt rare ouders hebben ze.
Daar zou je toch met liefde een mitrailleur op willen leeg schieten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
poei poei je zou ze maar tegen komen
Helemaal niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je schold hem zelf toch ook vrolijk uit?
Ben ook niet bang, maar zorgen echt voor overlast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben der niet bang voor. meer omdat wij dat soort jugend niet hebben hier.
Dit. Ik heb ook een hekel aan knokken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geweld is ook gewoon niks, gewoon allemaal normaal doen en samen een biertje drinken
Check dit dan:quote:
Owja diequote:
Vroeger, toen er nog geen PSV'ers waren, dat waren tijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger had je een buis met pijltjes van papier.. Dat waren tijden
Leuke tijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
geloof dat die gasten achteraf gepakt zijn door die pa.quote:
Ja datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Ben jij wel 14?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat. Bij open ramen naar binnenschieten
1912?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen PSV'ers waren, dat waren tijden
Nee dat was barbaarsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat. Bij open ramen naar binnenschieten
Dat was echt iets van 9/10 jaar geleden. Wist niet dat ze het nu nog doen.quote:
quote:
Zoooquote:ik hoop dat elke kanker moslim dit leest. jullie zijn niet gewild in de wereld. willen jullie nou even normaal stelletje graf kanker aap mongolen. ik zou het liefst iedere turk, marokaan, afgaan, iranees en elk ander land wat bevolkt is met deze grot aap moslims gewoon in quarantaine zette totdat de wereld is genezen van deze islamieten infectie. ik hoop dat elke turk, elke moskee en elk andere islamietisch geval of ding gewoon verdwijnt en dat de wereld gewoon bevolkt word door normale mensen.
MrArfl 1 maand geleden 4
deed dat vroeger ook hoor. (voor ik fok ontdekte)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was echt iets van 9/10 jaar geleden. Wist niet dat ze het nu nog doen.
Lekker lachen alsof het normaal is, straks elkaar op naaien..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |