Dan was het iemand anders, kapiteintje.. ohja dat was het met Theo Luciusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee mang, ik vertelde hier laatst dat ik Bas Dost tegenkwam in de stad
'Ken je kijke, me'je paardemuil'quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders, kapiteintje.. ohja dat was het met Theo Lucius
Watquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar Mono en Steven jullie kunnen toch niet met en zonder elkaar?
De buren al gewaarschuwd ?
Zou Jiggy toevallig uit Amersfoort komen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
ik kom jiggens en space vaak tegen in amersfoortje.
Tegen de overlast als de potten en pannen door de kamer vliegen na de eerste ruzie over wie de catcher is?quote:
ja :") maar ik wilde ook interessant doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou Jiggy toevallig uit Amersfoort komen?
Gewoon djoeken tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen de overlast als de potten en pannen door de kamer vliegen na de eerste ruzie over wie de catcher is?
Boeien.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
Als we het toch over bnn'ers hebben die pedo zijn, Dio heeft een keer een vriendinnetje van mijn zusje 50 fiches gegeven met het briefje ''zie je straks backstage''.godverdomme dat meisje was nog 15.
Ah.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja :") maar ik wilde ook interessant doen.
Ik zag Afellay altijd in Utrecht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja :") maar ik wilde ook interessant doen.
Doe je toch niet als volwassen vent.quote:
Dio is altijd dronken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
Als we het toch over bnn'ers hebben die pedo zijn, Dio heeft een keer een vriendinnetje van mijn zusje 50 fiches gegeven met het briefje ''zie je straks backstage''.godverdomme dat meisje was nog 15.
U just mad cuz u couldnt get that ass.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
En ging ze?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef Typisch het volgende:
15 is wel te extreem ja. Maar net zoals Caland gewoon volwassen oogend chickie van 17 pakken kan prima imhoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe je toch niet als volwassen vent.
Behalve hmf
Vriendinnetjes van zusjes zijn easy targets voor de grote broer hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
U just mad cuz u couldnt get that ass.
Maar deze was dus 15. 17 kan prima inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
15 is wel te extreem ja. Maar net zoals Caland gewoon volwassen oogend chickie van 17 pakken kan prima imho
┈┈┈┈┈┈▕▔╲┈┈┈┈┈┈quote:
Noh manquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Steven wat denk jij, zou Morph zijn kankeralarm mee hebben op vakantie?
Komen ook uit Utrecht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
poei poei je zou ze maar tegen komen
Dat zijn wel echte relschoppers inderdaad. Kijken heel bedreigend, ben al geïntimideerd door deze video.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
poei poei je zou ze maar tegen komen
Wel logisch zit je te geilen op de lekkere vriendin van je zusje komt zo een bekende neger zo iets doen.Daarna wil je er ook niet meer overheen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
U just mad cuz u couldnt get that ass.
Ik ben er van overtuigd dat jij zou lopen voor dat soort gastjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zijn wel echte relschoppers inderdaad. Kijken heel bedreigend, ben al geïntimideerd door deze video.
Ga je naar Den Bosch ja?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Typisch het volgende:
Noue gekke gasten, ik ben richting een dol dwaas feestje om mij vervolgens vol te gooien met het altijd leuke alcohol. En dat allemaal in de mooiste stad van Nederland, met als nieuwe 'aanwinst' opper haakneus Steven.![]()
Gegroet
Truetruequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel logisch zit je te geilen op de lekkere vriendin van je zusje komt zo een bekende neger zo iets doen.Daarna wil je er ook niet meer overheen natuurlijk.
Voor mocro's? Niet zo snel, tenzij ze met 3x zoveel zijn (zoals meestal).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij zou lopen voor dat soort gastjes
Die gastjes zijn serieus nog gevaarlijk ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat jij zou lopen voor dat soort gastjes
het is me wat zeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die gastjes zijn serieus nog gevaarlijk ook.
Ze hebben nu allemaal zak mesjes en dergelijke.
Zak mesjes nog wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die gastjes zijn serieus nog gevaarlijk ook.
Ze hebben nu allemaal zak mesjes en dergelijke.
Je begint hier ook al te janken als iemand je zou 'bedreigen' per dmquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor mocro's? Niet zo snel, tenzij ze met 3x zoveel zijn (zoals meestal).
Dat was achteraf inderdaad dom, was niet eens eens "bedreiging". Maar was fucking irritant dat die gast ineens tegen mij ging zeiken. Ik ken hem niet eens ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je begint hier ook al te janken als iemand je zou 'bedreigen' per dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |