Kruip anders dieper in zijn kontquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kruip anders dieper in zijn kont
ik dacht eerst mini-me van Steven/Monopolyquote:
Ja, maar als HMF er is, trekt hij meer naar hem toe.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ik dacht eerst mini-me van Steven/Monopoly
Alweer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zag gister die boeler van een Ruben Nicolai op het terras, beetje met chickies van 16 op de foto gaan alles
Als Steven zo'n broertje had, dan had dat broertje alweer in Ierland gezeten hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ik dacht eerst mini-me van Steven/Monopoly
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als Steven zo'n broertje had, dan had dat broertje alweer in Ierland gezeten hoor
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als Steven zo'n broertje had, dan had dat broertje alweer in Ierland gezeten hoor
Terecht zou iedere man van in de 30 zonder talent die toch beroemd is toch doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zag gister die boeler van een Ruben Nicolai op het terras, beetje met chickies van 16 op de foto gaan alles
Valt me ook op.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar als HMF er is, trekt hij meer naar hem toe.
WILLIE WARTAAL KANKERDIKKEEINDBAASquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terecht zou iedere man van in de 30 zonder talent die toch beroemd is toch doen?
kijk naar die pedo Gers Pardoel die pakt ze van 12 nog of die dikke van DJVT
Nee mang, ik vertelde hier laatst dat ik Bas Dost tegenkwam in de stadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit al een keer verteld ..
Holle met die bolle!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
WILLIE WARTAAL KANKERDIKKEEINDBAAS
Hij is wel vet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
WILLIE WARTAAL KANKERDIKKEEINDBAAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |