iedereen heeft wel een soft spot in zich, je moet ze alleen even vinden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt
Maar beide zijn gewoon nare figuren
Ohjee, zit steven weer bitter onder Mono's account te posten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
jij date toch alleen foto modellen?
Dat is Samzz verre van
Ik heb echt niet veel FOK!kers gehadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten met wie van FOK! jij het allemaal hebt gedaan hoor. Licht ons newbies eens even in
Weet ik. Maar ik ben benieuwd naar Ez zijn pener.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is Samzz verre van
Intronic heeft uft,steven niemand,eenzaam pest joch is hetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
iedereen heeft wel een soft spot in zich, je moet ze alleen even vinden.
Dat joch is al weg hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ohjee, zit steven weer bitter onder Mono's account te posten?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik ben benieuwd naar Ez zijn pener.
Ze heeft wel een lekker bekkiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is Samzz verre van
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
whoop whoop lekker mixje aan staan, en nu wil uhm zei ik moet? WIL ik op stap.
Dus dat gaat me een nachtje weer worden
dus de uitdrukkng "op elk potje past een deksel" klopt niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Intronic heeft uft,steven niemand,eenzaam pest joch is het
Gorinchemquote:
Klopt. Gratenpakhuis staat mij niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is Samzz verre van
Ik hoop van harte dat dat kutjoch er achteraan gaatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf het balkon (die plek waar de kerstboom naar beneden wordt getiefd dus) kijk ik op de begraafplaats
Lekker rustigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf het balkon (die plek waar de kerstboom naar beneden wordt getiefd dus) kijk ik op de begraafplaats
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat kutjoch er achteraan gaat
Dat dan weer welquote:
Hij is een beschadigde potjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus de uitdrukkng "op elk potje past een deksel" klopt niet?
Nou eh doorstarten dan maarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt
Samzz weet dat ik van haar hou en zij van mijn grote pener
Dat staat geen enkele vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |