quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn borsten zijn groot. Kan je van jouw wormpje niet zeggen.
Wat zit je nou weer stoer te doen joh labiel figuurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie van de FOK!kers die je hebt gezien heeft de grootste?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Voor ik antwoord, waarom wil jij dat weten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wie van de FOK!kers die je hebt gezien heeft de grootste?
Dan weet ik achter wie ik aan moet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor ik antwoord, waarom wil jij dat weten?
Er hoeft net geklust te wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..].
Hoe bevalt je nieuwe crib? Nog klussers nodig.
Ezquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wie van de FOK!kers die je hebt gezien heeft de grootste?
Ik heb het nog niet gezien, heb het alleen van Flips gehoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef Monopoly het volgende:
Twi toch, waarom zulke vragen, je kent mijn groots geschapen pener toch wel ?
Jij hoort onderweg te zijn met bier, peuken en massageolie!!quote:
Oh ja! Beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er hoeft net geklust te worden![]()
Vorige huurder was een legerman, heeft hier 2 jaar gewoond en daarvan ruim een jaar in Afganistan gezeten. Alles zit nog perfect in de verf enz
Ja tochquote:
Steven gaat vast wel vingerverven bij je thuis dat nare kutjochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er hoeft net geklust te worden![]()
Vorige huurder was een legerman, heeft hier 2 jaar gewoond en daarvan ruim een jaar in Afganistan gezeten. Alles zit nog perfect in de verf enz
In dat geval, Mono. Die is toch homo geworden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weet ik achter wie ik aan moet, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, Mono. Die is toch homo geworden.
Ik zwijgquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Is hij zo groot ja? Dat arme kleine meisje toch.
Dan castreer ik hemquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steven gaat vast wel vingerverven bij je thuis dat nare kutjoch
Ja maar Mono is te lang, die kan niet waardig het vrouwelijke type in onze relatie zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, Mono. Die is toch homo geworden.
nu krijgen mensen hele gekke ideeën over ons he!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoort onderweg te zijn met bier, peuken en massageolie!!
Jij denkt dat jij mannelijk genoeg bent om het mannetje te spelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja maar Mono is te lang, die kan niet waardig het vrouwelijke type in onze relatie zijn.
Oh. Maar ik wil de grootste penis voor mezelf houdenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja maar Mono is te lang, die kan niet waardig het vrouwelijke type in onze relatie zijn.
/carequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu krijgen mensen hele gekke ideeën over ons he!
jij bent meer man dan hij jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij mannelijk genoeg bent om het mannetje te spelen?
Die is uhm HUGE!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Maar ik wil de grootste penis voor mezelf houden. En die van Ez heb ik nooit gezien, dus daar kan ik niks over zeggen.
Daaromquote:
ohquote:
Dat ligt aan de man. In Mono's geval wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij denkt dat jij mannelijk genoeg bent om het mannetje te spelen?
Dat plan mislukte bij mijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh
Maar ik gaat zo onder de douche door rennen, omkleden en de kroeg in duiken!
Je vriendin is een manquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt aan de man. In Mono's geval wel.
quote:
Whut whut whutquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is meer man dan de meeste mannen, dus dat vind ik niet zo erg
als je hun ego mee telt komen ze wel tot boven de 30cm uit hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steven en Intronic zijn samen niet eens 30cm groot kleine kutdwergen
Ja echt hequote:
Met moeite hoor, met moeite!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je hun ego mee telt komen ze wel tot boven de 30cm uit he
Kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je hun ego mee telt komen ze wel tot boven de 30cm uit he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |