quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn borsten zijn groot. Kan je van jouw wormpje niet zeggen.

Wat zit je nou weer stoer te doen joh labiel figuurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]

Wie van de FOK!kers die je hebt gezien heeft de grootste?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]

quote:
 .
. .
.

Voor ik antwoord, waarom wil jij dat weten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wie van de FOK!kers die je hebt gezien heeft de grootste?

Dan weet ik achter wie ik aan moet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor ik antwoord, waarom wil jij dat weten?

Er hoeft net geklust te wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..].
Hoe bevalt je nieuwe crib? Nog klussers nodig.

Ezquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wie van de FOK!kers die je hebt gezien heeft de grootste?

Ik heb het nog niet gezien, heb het alleen van Flips gehoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef Monopoly het volgende:
Twi toch, waarom zulke vragen, je kent mijn groots geschapen pener toch wel ?

Jij hoort onderweg te zijn met bier, peuken en massageolie!!quote:

Oh ja! Beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er hoeft net geklust te worden
Vorige huurder was een legerman, heeft hier 2 jaar gewoond en daarvan ruim een jaar in Afganistan gezeten. Alles zit nog perfect in de verf enz

Ja tochquote:

Steven gaat vast wel vingerverven bij je thuis dat nare kutjochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er hoeft net geklust te worden
Vorige huurder was een legerman, heeft hier 2 jaar gewoond en daarvan ruim een jaar in Afganistan gezeten. Alles zit nog perfect in de verf enz

In dat geval, Mono. Die is toch homo geworden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weet ik achter wie ik aan moet, natuurlijk.

quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, Mono. Die is toch homo geworden.

Ik zwijgquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Is hij zo groot ja? Dat arme kleine meisje toch.

Dan castreer ik hemquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steven gaat vast wel vingerverven bij je thuis dat nare kutjoch

Ja maar Mono is te lang, die kan niet waardig het vrouwelijke type in onze relatie zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, Mono. Die is toch homo geworden.

nu krijgen mensen hele gekke ideeën over ons he!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hoort onderweg te zijn met bier, peuken en massageolie!!

Jij denkt dat jij mannelijk genoeg bent om het mannetje te spelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja maar Mono is te lang, die kan niet waardig het vrouwelijke type in onze relatie zijn.

Oh. Maar ik wil de grootste penis voor mezelf houdenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja maar Mono is te lang, die kan niet waardig het vrouwelijke type in onze relatie zijn.
 . En die van Ez heb ik nooit gezien, dus daar kan ik niks over zeggen.
. En die van Ez heb ik nooit gezien, dus daar kan ik niks over zeggen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |