iedereen heeft wel een soft spot in zich, je moet ze alleen even vinden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt
Maar beide zijn gewoon nare figuren
Ohjee, zit steven weer bitter onder Mono's account te posten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
jij date toch alleen foto modellen?
Dat is Samzz verre van
Ik heb echt niet veel FOK!kers gehadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten met wie van FOK! jij het allemaal hebt gedaan hoor. Licht ons newbies eens even in
Weet ik. Maar ik ben benieuwd naar Ez zijn pener.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is Samzz verre van
Intronic heeft uft,steven niemand,eenzaam pest joch is hetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
iedereen heeft wel een soft spot in zich, je moet ze alleen even vinden.
Dat joch is al weg hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ohjee, zit steven weer bitter onder Mono's account te posten?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik ben benieuwd naar Ez zijn pener.
Ze heeft wel een lekker bekkiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is Samzz verre van
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
whoop whoop lekker mixje aan staan, en nu wil uhm zei ik moet? WIL ik op stap.
Dus dat gaat me een nachtje weer worden
dus de uitdrukkng "op elk potje past een deksel" klopt niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Intronic heeft uft,steven niemand,eenzaam pest joch is het
Gorinchemquote:
Klopt. Gratenpakhuis staat mij niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is Samzz verre van
Ik hoop van harte dat dat kutjoch er achteraan gaatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf het balkon (die plek waar de kerstboom naar beneden wordt getiefd dus) kijk ik op de begraafplaats
Lekker rustigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf het balkon (die plek waar de kerstboom naar beneden wordt getiefd dus) kijk ik op de begraafplaats
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat kutjoch er achteraan gaat
Dat dan weer welquote:
Hij is een beschadigde potjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus de uitdrukkng "op elk potje past een deksel" klopt niet?
Nou eh doorstarten dan maarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt
Samzz weet dat ik van haar hou en zij van mijn grote pener
Dat staat geen enkele vrouwquote:
Hoewel ik het vroeger echt eng vond om bij een begraafplaats in de buurt te wonenquote:
nvmquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
SAMZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Ik heb woensdag mn ex gezien. Had hem al een jaar ofzo niet gezien, hij wist dus niet dat ik typhusveel was afgevallen
Sterf!quote:
Begin in m'n stamkroeg, even rustig aan beginnen cq indrinken. Dan denk ik centrum Den Haag plein. Daar zijn leuke kroegjes zoals, plein 19, berger, enz en dan eindigen in club millers. De club tent op dit moment van Den Haag met veel mooie vrouwen. Een echte balle tentquote:
Daarvoor moet je dan ook voor de trein springen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt toen hij tegen die trein sprong hoopte ik op het beste maar hij stond gewoon lachend op
Ik dacht wel ff je fobo te checken maar helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb woensdag mn ex gezien. Had hem al een jaar ofzo niet gezien, hij wist dus niet dat ik typhusveel was afgevallen
Wat weet jij daar van dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan ook voor de trein springen.
Grmblquote:
Klinkt als een goede avondquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Begin in m'n stamkroeg, even rustig aan beginnen cq indrinken. Dan denk ik centrum Den Haag plein. Daar zijn leuke kroegjes zoals, plein 19, berger, enz en dan eindigen in club millers. De club tent op dit moment van Den Haag met veel mooie vrouwen. Een echte balle tent![]()
http://www.millersdenhaag.nl/club/
En wie weet eindigen ergens op een strandfeest op het zwarte pad Scheveningen. Dan ben ik toch bijna thuis
Wat zei hijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso zijn er geen foto van mij sinds ik zo ben afgevallenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik dacht wel ff je fobo te checken maar helaas
Ik hou van die joodquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak het volgende week goed met je
Die nare kutjood had het over winter ofzo
Je past niet op de foto zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso zijn er geen foto van mij sinds ik zo ben afgevallen![]()
Samzz en C_A kunnen het vertellen. Mono ook wel maar die is nu even te erg onder invloed
in de glasbak en recyclen er mee!quote:
Hij keek nogal uhm verschriktquote:
Ik wens je veel plezierquote:
Godver ik haat het als ik gewoon moet lachen om een naar mij gerichte beledigingquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier. Ik hoor het wel wanneer je een model aan de haak hebt geslagen. Maar waarschijnlijk ben ik dan al dood.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier. Ik hoor het wel wanneer je een model aan de haak hebt geslagen. Maar waarschijnlijk ben ik dan al dood.
Die nare kutjood is toch ergens goed voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver ik haat het als ik gewoon moet lachen om een naar mij gerichte belediging
Hij was toch al wegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die nare kutjood is toch ergens goed voor
elke stap avond met mij is een goede avondquote:
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
elke stap avond met mij is een goede avond![]()
Drankje, dansje, lekkere muziek en genieten. Beter kan niet. En niet op horloge kijken hoe laat het is. Door gaan tot je geen fietslicht meer nodig hebt
Mijn motto? Waar gaan we heeeeeen? En nooooit meeeeer naaaaar huis!
En morgenochtendmiddag weer een app van jou in je eigen bed, alleen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
elke stap avond met mij is een goede avond![]()
Drankje, dansje, lekkere muziek en genieten. Beter kan niet. En niet op horloge kijken hoe laat het is. Door gaan tot je geen fietslicht meer nodig hebt
Mijn motto? Waar gaan we heeeeeen? En nooooit meeeeer naaaaar huis!
Je bent al 6 jaar dood?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voelde goed hoorquote:
weer? hoezo weer? Maar uhm als jij dat wilt primaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En morgenochtendmiddag weer een app van jou in je eigen bed, alleen?
Nee. En ik geloof ook niet dat jij een model aan de haak hebt geslagen.quote:
Schat daar heb ik al 2 foto's vanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weer? hoezo weer? Maar uhm als jij dat wilt prima
En alleen? Ik sluit niks uit
Je komt zelf maar kijkenquote:
Dan niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En ik geloof ook niet dat jij een model aan de haak hebt geslagen.
Alhoewel... Echt knap zijn die catwalkers vaak niet.
ik moet echt minder gaan drinken danquote:
huh wat jij een model?quote:
Ach ja, een voetmodel is ook een model.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, een voetmodel is ook een model.
Jazeker. Nog jaren mee samengewoond.quote:
U jelly?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof alleen niet dat jij wat met een model hebt gehad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Nog jaren mee samengewoond.
[..]
U jelly?
Deed jij mij bellen en smsen?quote:
oh je huisgenote was model en jullie deelde de keukenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de wcquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh je huisgenote was model en jullie deelde de keuken
Ik wel, want Kaneelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof alleen niet dat jij wat met een model hebt gehad.
Je moeder is model ja?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
U jelly?
Ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof alleen niet dat jij wat met een model hebt gehad.
Je hebt een nieuw nummer en verteld mij dat niet eensquote:
ik probeer net maar telefoon nummer dat u belt geeft geen gehoorquote:
Ik neem heus wel op hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik probeer net maar telefoon nummer dat u belt geeft geen gehoor
srry tijdelijk nummerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw nummer en verteld mij dat niet eens
dat zei ze!quote:
Dat zou ook wel ernstig zijn ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker van liggen.
Ahaquote:
Ik heb geen idee hoe Kaneel eruit ziet.quote:
Den Haagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef ook_gek het volgende:
leuk bel je huppel en ze kicht dubbel om mijn haagse accent....
als of je oh oh cherso zit te kijken zegt ze dan
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik geloof Kaneel wel![]()
Ik heb nog nooit een model aan de haak geslagen, ik kan ze vaak niet uitstaan en al helemaal als ze beweren mooier dan mij te zijn_!!!!
Terecht welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef ook_gek het volgende:
leuk bel je huppel en ze kicht dubbel om mijn haagse accent....
Ik heb ook geen idee hoe jij eruit ziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb nog nooit een model aan de haak geslagen, ik kan ze vaak niet uitstaan en al helemaal als ze beweren mooier dan mij te zijn_!!!!
I wouldn't knowquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneel is best een knappe kerel, maar hij is bovenal gewoon
1,75 met een mooie mannelijke kaaklijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Kaneel eruit ziet.
Hehe, veel zijn er wel zo ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had toen lang haar en een baard.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef ook_gek het volgende:
leuk bel je huppel en ze licht dubbel om mijn haagse accent....
Ja Kaneel ziet er best goed uitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoofdhaar jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik heb daar helemaal geen haar of bedoel je mn hoofd?
zal ik jokertje na doen?quote:
Doe eensquote:
Ik heb jou toch geen foto's geshowed, of wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er heel hard over gefantaseerd nou goed
Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jou toch geen foto's geshowed, of wel?
Pics of niet waar.quote:
quote:
donequote:
Dus knorrend klaarkomen, bring it on bitchquote:
Ik ookquote:
Ah, je hebt me natuurlijk op cam gezien.quote:
Eerst mij constant niet geloven, en nu ineens foto's willen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Nou Kaneel, ik ben benieuwd. Doe eens een foto.
Tssssquote:
Het was fijn.quote:
luisther sltjuh ik trekuh je uith elkaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus knorrend klaarkomen, bring it on bitch
Kappuh nah!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
luisther sltjuh ik trekuh je uith elkaar
Van jou. Niet van je gratenpakhuis. Die kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je hebt me natuurlijk op cam gezien.
Dank je wel.
[..]
Eerst mij constant niet geloven, en nu ineens foto's willen.
neequote:
Mooi, want ik heb al haar foto's weggedaan toen ik zwelgde (zwolg?) in zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van jou. Niet van je gratenpakhuis. Die kan me gestolen worden.
Jij als mooiboy komt toch zo aan nieuwe modellenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb al haar foto's weggedaan toen ik zwelgde (zwolg?) in zelfmedelijden.
Klootzak!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:
ahhahahaha hoor je opeens MAXIMA!!
uhm huh? dat is me hond....
Ik word hyper van je UIquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:
ahhahahaha hoor je opeens MAXIMA!!
uhm huh? dat is me hond....
dan zal je me eens aan de tel hebbenquote:
Moet je eens met hem bellenquote:
Dat dusquote:
Zieltje. Hark een nieuwe binnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb al haar foto's weggedaan toen ik zwelgde (zwolg?) in zelfmedelijden.
Ik heb jou nu ook niet meer op spotify. Kan ik jou daar toevoegen zonder FB vriendjes te worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |