http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20120713_152quote:Een 47-jarige Tsjech is erin geslaagd om in een winkel een vervalst eurobiljet om te wisselen voor 24.000 Tsjechische kronen. Nochtans was het biljet duidelijk namaak: ten eerste had het al de waarde van '1.000 euro' en gaan de officiële eurobiljetten maar tot 500 euro. Ten tweede, én nog duidelijker, stond het bankbiljet vol naakte dames.
Het was echter pas toen de gedupeerde winkeluitbater naar zijn bank ging, dat de oplichting aan het licht kwam.
De politie slaagde er intussen in om de 47-jarige oplichter op te pakken.
Ik dacht een varkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
Leuke biljetjesMaar wat is dat linksboven op het eerste biljet?
Lijkt een paardquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
Tettenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat haal ik er echt niet uit, het lijkt een beest.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Met recht een biljet![]()
En je moet toch wel enorm blind zijn om niet te zien dat het vals is, kolere
Sowieso is die betaler wel een baas dat hij zo'n biljet maakt en gaat omwisselenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef computerprobleem het volgende:
Ik denk gewoon dat de eigenaar bang was van de betaler en wel door had dat het om een nep biljet ging, maar deed alsof er niets aan de hand was. Want ze hebben hem wel gevonden. Alsof een eigenaar elke klant herinnert. Deze dus blijkbaar wel, want zoiets vergeet je niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |