abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:38:21 #1
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162017
Welkom in de:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december

Statistieken vorige maand:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze maand:

Topicreeks: DEF SC
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:39:19 #2
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162068
zo
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_114162134
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik dus wel straks :P Nja, dan maar een dikke SUV gaan uitzoeken.
Op Schiphol hebben ze vast wel wat Land Cruisers over :P
pi_114162234
Goeie TT
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_114162269
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mijn vergelijking gaat over het gebruiken van kleinere auto's. Dat kan prima, omdat het in de VS bijna nergens noodzakelijk is om met een grote SUV naar je werk te gaan. De wegen zijn er doorgaans goed, de afstanden vallen dus (kijk naar dat onderzoek) behoorlijk mee en de gezinnen bestaan er ook niet uit dertien personen die allemaal mee moeten in de auto.
Het verschilt NOGAL waar je in de VS zit, dat is wat ik zeg.

Kunnen? Sure. Maar dan is er nog de kwestie van willen of moeten. Ik zou ook een kleinere auto kunnen rijden (heb ik ook gedaan, ver verleden), ik kies daar niet voor. Consequenties zijn helder, maar dat is een keuze.
pi_114162327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef Druid het volgende:

[..]

Het verschilt NOGAL waar je in de VS zit, dat is wat ik zeg.

En dan is er nog de kwestie van willen. Ik zou ook een kleinere auto kunnen rijden (heb ik ook gedaan), ik kies daar niet voor. Consequenties zijn helder, maar dat is een keuze.
Dat is allemaal prima. Maar als mensen met droge ogen beweren dat een Golf niet geschikt is voor lange afstanden en dat het een citycar is, dan neem ik dat niet serieus.
pi_114162354
Ik zou vooral om voorkeuren gaan discussiëren :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_114162369
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:45 schreef m.k het volgende:
Ik zou vooral om voorkeuren gaan discussiëren :')
Nee, het gaat mij om standaarden mijn jong.
pi_114162393
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Jou standaard ja
pi_114162426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef m.k het volgende:

[..]

Jou standaard ja
Precies.
pi_114162433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef m.k het volgende:

[..]

Jou standaard ja
Nee, dat heb ik een topic lang uiteengezet
pi_114162454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Jouw standaard, jouw perspectief. En ik ben het 100% eens met die stelling.
pi_114162487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Precies.
Jij discussieert net zo hard mee hoor
pi_114162611
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef m.k het volgende:

[..]

Jij discussieert net zo hard mee hoor
Ja doe ik ook, Maar anders dan een wannabee officiertje loop ik niet te roepen hoe men elders moet leven.
pi_114162629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Druid het volgende:

[..]

Jouw standaard, jouw perspectief. En ik ben het 100% eens met die stelling.
Nee, niet dus. Dat mensen een bepaalde auto kopen omdat ze dat mooi vinden, dat is allemaal prima natuurlijk. Waar het hier om ging, en waar de discussie uit voort kwam was het afschrijven van de Golf als auto voor de langere afstand. De Golf wordt op de markt gebracht als goede middenklasser, wereldwijd wordt hij gebruikt voor lange afstanden, maar Amerikanen vinden het een citycar :?

En dan was er ook nog het punt van een failliet land, waar gereden wordt in auto's van 2000 kilo met een verbruik van 1 op 7.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:52:45 #16
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Ja doe ik ook, Maar anders dan een wannabee officiertje loop ik niet te roepen hoe men elders moet leven.
Ja. En dit tekent je.
pi_114162694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef -Amber- het volgende:

[..]

:?

Het is niet de eerste keer dat je in een discussie persoonlijk wordt. Beetje vaag.

En je moet niks. WIJ hebben zojuist meningen uitgewisseld. Dat je het geen plekje kunt geven zegt meer over jou dan over mij.
pi_114162833
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Nee, niet dus. Dat mensen een bepaalde auto kopen omdat ze dat mooi vinden, dat is allemaal prima natuurlijk. Waar het hier om ging, en waar de discussie uit voort kwam was het afschrijven van de Golf als auto voor de langere afstand. De Golf wordt op de markt gebracht als goede middenklasser, wereldwijd wordt hij gebruikt voor lange afstanden, maar Amerikanen vinden het een citycar :?

En dan was er ook nog het punt van een failliet land, waar gereden wordt in auto's van 2000 kilo met een verbruik van 1 op 7.
Man dit is wederom een bewijs dat je geen inzcht hebt over het hoe en wat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

:?

Het is niet de eerste keer dat je in een discussie persoonlijk wordt. Beetje vaag.

En je moet niks. WIJ hebben zojuist meningen uitgewisseld. Dat je het geen plekje kunt geven zegt meer over jou dan over mij.
Knul je bent nu al in meerder topics over/op alles aan het zijken wat ik post, en als je de bal kaatst kan je hem terug verwachten.
pi_114162873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Vergeleken met wat daar aangeboden wordt is het idd een kleine(re) auto.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:59:28 #20
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:57 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Man dit is wederom een bewijs dat je geen inzcht hebt over het hoe en wat. Buiten beschouwing gelaten dat je geen benul hebt van
Ik zou zeggen, weerleg het is. Op een fatsoenlijke manier.
quote:
[..]

Knul je bent nu al in meerder topics over/op alles aan het zijken wat ik post, en als je bal kaatst kan je hem terug verwachten.
Hij zeikt niet zozeer over wat jij zegt, maar door je veramerikaniseerde houding en denkwijze heb je heel andere meningen. Dat is geen probleem, maar daar moet je mee om kunnen gaan. Iets waar jij links en rechts wel (iets aan) moeite mee hebt. Dat mag best, maar geef het dan toe.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:59:44 #21
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Druid het volgende:

[..]

Kleine(re) is al iets heel anders.
pi_114163035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:59 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, weerleg het is. Op een fatsoenlijke manier.

[..]

Hij zeikt niet zozeer over wat jij zegt, maar door je veramerikaniseerde houding en denkwijze heb je heel andere meningen. Dat is geen probleem, maar daar moet je mee om kunnen gaan. Iets waar jij links en rechts wel (iets aan) moeite mee hebt. Dat mag best, maar geef het dan toe.
Esses dus bv. een spel fout maken (d inplaats van t) is een veramerikaniseerde houding? :?
pi_114163070
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:59 schreef Esses het volgende:

[..]

Kleine(re) is al iets heel anders.
Mwah ben ik het mee oneens. Afhankelijk van persoonlijke smaak kan de kwalificatie "kleine(re)" een bepaald model afschrijven als het om bijv. lange afstanden gaat.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:04:01 #24
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114163115
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Esses dus bv. een spel fout maken (d inplaats van t) is een veramerikaniseerde houding? :?
Nee. Verbetering op spelling is iets wat je ook kan opvatten als goh shit. Hoe zat dat nou, mogelijk moet ik daar eens naar kijken. Ellan doet het ook. Ik ben ook vaak het slachtoffer hiervan geweest. Ik ben het gaan verbeteren.

Wat een veramerikaniseerde houding is? Je hele denkwijze.
pi_114163131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Druid het volgende:

[..]

Precies. En daar valt in de VS heel wat winst te behalen. Het is in de VS de laatste jaren pas een topic geworden om wat meer te letten op verbruikscijfers van een auto. Oplossing: kleinere auto's en de standaarden naar onder bijstellen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:57 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Man dit is wederom een bewijs dat je geen inzcht hebt over het hoe en wat.

[..]

Knul je bent nu al in meerder topics over/op alles aan het zijken wat ik post, en als je de bal kaatst kan je hem terug verwachten.
Kom nou man. Bal terugverwachten? Als je doelt op mijn (overduidelijke) troll plaatje naar aanleiding van een spelfout, dan is dat alsnog wat anders dan continu kleinerend praten als we een serieus gesprek hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')