Sinds wanneer is dumpert een dienst dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef mstx het volgende:
Dan gebruik je de dienst niet, probleem opgelost.
Nee hoor die site bestaat voor de lolquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dumpert een dienst dan?
Op dumpert kun je filmpjes bekijken, dat is een gratis dienst die dumpert levert.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dumpert een dienst dan?
Nou niet geheel graties dus kost mij tijd om die kanserreclames van ze te kijken, laat mij gewoon lekker die ads blocken.... hier op FOK! maakt het niet zo veel uit hier heb je alleen wat bannersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Op dumpert kun je filmpjes bekijken, dat is een gratis dienst die dumpert levert.
Same here, maar ik moet nu wel om mijn geliefde dumpert te kunnen bekijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:59 schreef Zolder het volgende:
FOK! is de enige site die ik heb uitgezonderd en verder dan dat ga ik niet. Niet dat ik ooit op een advertentie heb gedrukt.
Ik druk de laatste tijd vaak per ongeluk op ads.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:59 schreef Zolder het volgende:
FOK! is de enige site die ik heb uitgezonderd en verder dan dat ga ik niet. Niet dat ik ooit op een advertentie heb gedrukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Danku dankuquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:03 schreef Romanus het volgende:
Ga naar je Adblock opties--->Officiële Filters--->Filters bijwerken.
Gefeliciteerd, u kunt nu Dumpert bezoeken terwijl uw ADBLOCK aan staat.
Is ook zwaar irritant, moet je gewoon niet meer naar dumpert gaan. Als iedereen dat nou doet kappen ze er wel mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:03 schreef replay11nl het volgende:
[..]
15 seconden per filmpje van 10 seconden
Youtube blijft het helaas ook doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is ook zwaar irritant, moet je gewoon niet meer naar dumpert gaan. Als iedereen dat nou doet kappen ze er wel mee.
Ja, maar ik heb liever reclame van 10 seconde dan dat ik er voor moet betalen. Ookal is het zwaar kut.quote:
quote:klik op het rode Adblock icoon rechtsboven in je browser
in Firefox ga je naar Filtervoorkeuren en klik je op Filter toevoegen.
in Chrome ga je naar Opties, daarna naar tabblad Eigen filters, en klik op Bewerk.
Voeg nu de volgende regel toe:
@@dumpert
En voila, je kunt weer op Dumpert zonder reclame!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |