SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
Ach, die ¤1,-quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
https://store.bistudio.co(...)ations-steam-version
Hier is ie al cheaper dan op steam zelf.... btw
een euro is een euroquote:
Ik weetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Deze knakker is al ruim een maand dood
Vrijdag de 13de!!!111!1quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:14 schreef Cliffy het volgende:
Denk ik ff lekker te gaan fietsen, blokkeren mn remmen
Ah dan haal ik hem ook sowieso ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:37 schreef KneusTeun het volgende:
Als frankii hem nu haalt en vanavond wil spelen ga ik ook over
HOPPAAAAAAquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:37 schreef KneusTeun het volgende:
Als frankii hem nu haalt en vanavond wil spelen ga ik ook over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik doe het over een uurtje ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ok, ik ga nu arma kopen en de hele bende installeren..
Download nu ook hier. 2x met 5mbquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
Is wel druk op hun serverswant normaal makkelijk 3MB nu met geluk 2
Schijnbaar kun je ook regio instellen op steam, waar ie ze vandaan downloadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
Vaag... vraag ik me af waarom ik zo geknepen wordt?!?!
maken ze geen gebruik van peer to peer? blizzard wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar kun je ook regio instellen op steam, waar ie ze vandaan download. Al kan ik dat ff niet vinden
Dan moet het veranderd zijn ! Want vroeger zag je genoeg mensen erover zeiken en dan kwamen ze aan met regio instellenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
maken ze geen gebruik van peer to peer? blizzard wel.
Heb er sowieso al 1tje binnenquote:
Ah OA is hier al geupdatedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:45 schreef Pixell het volgende:
Hoppa, OA nog een keer downloaden...
Als je eenmaal de verkeerde patch van de mod er op zet mag je het weer opnieuw proberen..
Ik ga nu een oudere versie proberen, want volgens mij kan je wel upgraden, maar niet downgraden, ik stel dan ook voor dat jullie met patch ARMA2_OA_Build_94444.zip beginnen
hier vandaan: http://www.arma2.com/beta-patch.php/
Gelukkig heb jij een Forza 4 probleempjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:52 schreef Rossdale het volgende:
Hihi gekke jongens met hun pc-probleempjes hier
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een Forza 4 probleempje
Dat is het enige makkelijke aan een console, je hoeft niks zelf te doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:52 schreef Rossdale het volgende:
Hihi gekke jongens met hun pc-probleempjes hier
Al zeker een paar dagen niet meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een Forza 4 probleempje
Ah mooi. Ik over een kwartiertje ook niet meerquote:
Klopt, ideaal voor luie mensen. Bijna een Applequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat is het enige makkelijke aan een console, je hoeft niks zelf te doen
Ik ook niet, zit dan met de boys aan de gyrosquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik over een kwartiertje ook niet meer
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook niet, zit dan met de boys aan de gyros
quote:LET OP VOOR DEZE NEGERS!
De wigger
Een wigger (ook wel: wigga, whigger of whigga) is een bijnaam voor een blanke die het gedrag, taalgebruik en de stijl van kleden van stereo typische stedelijke zwarten (vooral Afro-Amerikanen) imiteert.
Kloptquote:
Daarom misschien 4 packje? als we wat mensen kunnen vindenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Payday : The Heist![]()
![]()
Mag je voor 5 euro niet laten lopen
Ah sorry, ik heb hem al een tijdjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom misschien 4 packje? als we wat mensen kunnen vinden
Dat is ook de reden dat je amper Steam Store in kanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef KneusTeun het volgende:
steam download nu traag als poep, omdat er net weer nieuwe deals zijn
164kb hier netquote:
7,8MBps nu :pquote:
sukkel!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:57 schreef Bozz187 het volgende:
Shit, bijna me rijbewijs kwijt, werd mrt 60 te hard gespot, maat hij was met privé auto dus gelukkig een waarschuwing
u rijdt dan ook geen motorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ook ja, ik rij ook altijd wel iets te hard maar nooit bijna nooit 60 km te hard..
Rosébier ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:48 schreef Frankii het volgende:
Heel het huis staat nu vol met vrouwen hier, dus moet even bier drinken...
Blijft op loading hangen... misschien arma patch doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wqttan?
heb je alles in de juiste map staan?
ArmA 2/@DayZ/AddOns
?
kan, en anders een andere server joinen of re-joinenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijft op loading hangen... misschien arma patch doen
Van arma of van dayz?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef Pixell het volgende:
Andere server proberen, anders ff die auto patcher downloaden vd site
PREREQUISITESquote:
Ik zei toch dat het een ramp was, we moeten maar een keer met ze alle zorgen dat we ieder zijn ding fixenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
PREREQUISITES
Make sure you have the ARMA 2 Combined Operations (v1.60 or newer) (ARMA 2 Original and Operation Arrowhead expansion) installed
Steam users: Run the game at least once through the Steam launcher as Administrator
Heb ik. maar geen 1 server werkt. Krijg error dat client en server versie niet matchen
welke versie van dayz heeft de server?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
PREREQUISITES
Make sure you have the ARMA 2 Combined Operations (v1.60 or newer) (ARMA 2 Original and Operation Arrowhead expansion) installed
Steam users: Run the game at least once through the Steam launcher as Administrator
Heb ik. maar geen 1 server werkt. Krijg error dat client en server versie niet matchen
ik wil eerst een goeie pc, nu doet me pirate versie, waar geen zombies in zittenquote:
Haal hem dan op steam?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een ramp was, we moeten maar een keer met ze alle zorgen dat we ieder zijn ding fixen
ik heb alleen maar een laptop, waar zo'n standaard kut graphic card inzitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:06 schreef KoningStoma het volgende:
Als het goed is kan ik hem wel draaien.
Is niet zwaar deze game toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een laptop, waar zo'n standaard kut graphic card inzit
nee dude, zelfs op very low settings loopt ie kutquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is niet zwaar deze game toch?
Enige wat zwaar is, is hem werkend krijgen
Gezellig, picas van deze geile boys?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:26 schreef Kutstudent het volgende:
Beetje zuipen, beetje roken, beetje politiek en over het leven lullen met die uhrmanner en niles
Ja het is dik vaag, de helft kan je maar in, het is zaak dat je zo snel mogelijk een wapen vind, maar die zijn dik lastig te vindenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niks van dat spel?!?! kom ik bij een huis, zit de deur dicht...
En ik had al beznine en een auto band voor de auto van bozz XD
Ik heb een boog! alleen geen pijlenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja het is dik vaag, de helft kan je maar in, het is zaak dat je zo snel mogelijk een wapen vind, maar die zijn dik lastig te vinden
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]ik heb al 100 service stars met het conservenblik.
Zijn jullie nu aant gamen? Help me even opweg anders? Hoe moet ik de mod nou installeren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb een boog! alleen geen pijlen![]()
gewoon je arma updaten was b9ij mij de issuequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zijn jullie nu aant gamen? Help me even opweg anders? Hoe moet ik de mod nou installeren?
Welke servert?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
gewoon je arma updaten was b9ij mij de issue
maar ga zo maffen, morgen werk. Installeren duurde belachelijk lang.
De controls leren denk ik langer
je had gewoon even sixlauncher moeten downloaden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
gewoon je arma updaten was b9ij mij de issue
maar ga zo maffen, morgen werk. Installeren duurde belachelijk lang.
De controls leren denk ik langer
Nou blijkbaar niet corky :pquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:07 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
je had gewoon even sixlauncher moeten downloaden.
dan is het arma co downloaden via steam.
arma2 en arrowhead een keer opstarten.
six launcher opstarten.
die update /installed alles auto.
en je kunt spelen
dan faalt het wel:) six launcher is ook niet de meeste soepele optie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet corky :p
Ik had exact zo gedaan, maar moest eerst arma updaten nog een keer blijkbaar.
nope, die is aan de lol!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:17 schreef corkydiggles het volgende:
kut double post:P
heb je Jimmy al aan de dayz gekregen:)
laat maar weten, dan doe ik wel ff meequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef KneusTeun het volgende:
Nog maar is Dayz proberen, kijken of het went.
Tis donkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
laat maar weten, dan doe ik wel ff mee
andere server zoekenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis donkervind maar lastig, overal zitten zombies...
Vet gedaan manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:49 schreef corkydiggles het volgende:
zelf even aan kutten met arma editor om soort van dayz trailer te bouwen.
hier work in progress
ja ziet er nice uit hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:49 schreef corkydiggles het volgende:
zelf even aan kutten met arma editor om soort van dayz trailer te bouwen.
hier work in progress
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:28 schreef Michhas het volgende:
Sunglasses and Advil, last night was mad real.
Briljante avondquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:28 schreef Michhas het volgende:
Sunglasses and Advil, last night was mad real.
Ik dacht dat hij nog wel even zou blijven plakkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Briljante avondStef heeft zojuist de tent hier verlaten,hopen dat ie niet op een bankje gaat tukken
Dat cod elk jaar een game uitpoept kan ik nog wel hebben maar als over 1/2 jaar alweer een nieuwequote:Dat Battlefield 4 in de toekomst moet verschijnen, is geen verrassing. De games zijn een succes, en met de optie tot het huren van een server in de multiplayer, verdient EA nog steeds enorm aan Battlefield 3. Vandaag is een eerste hint naar Battlefield 4 verschenen.
Op de Amerikaanse Origin Store is mogelijk iets gelekt wat niemand eigenlijk mocht weten, bij een pre-order van Medal of Honor: Warfighter krijgen de kopers een vervroegde toegang tot de bèta van Battlefield 4. Of gamers in Europa ook via een pre-order een code krijgen is tot op heden niet bekend. Medal of Honor: Warfighter verschijnt eind oktober op Xbox 360, PlayStation 3 en pc. Daardoor lijkt het waarschijnlijk dat de bèta pas volgend jaar gaat verschijnen.
Volgens mij wel,die man kon alleen nog op de bank liggen en ijsjes etenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog wel even zou blijven plakken
Stef is wel de brakste baas ever.
Heeft hij zijn standaard meegenomen?
De bende van oss is nog steeds actief?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:19 schreef SoldMayor het volgende:
Het was vannacht trouwens weer dolle pret in Oss,
Er werden weer enkele ekte gangsters afgevoerd met een politiebus.
Ik ben toch wel zo lam hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij wel,die man kon alleen nog op de bank liggen en ijsjes eten
ja het is een alpha versie, dus sowieso zit het vol bugs en dergelijkequote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die game echt zo laggy en buggy?
haha nicequote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:27 schreef Pixell het volgende:
Shiitttt, waren frank en ik net vol gegeared met wapens en supplies, worden we neergeknald
boefjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:30 schreef Pixell het volgende:
Ook mooi, ik weer op zoek naar die stad waar we zaten, loop ik bijna de map uit, verkeerde kant opgelopen
Maar ik kwam wel iemand tegen die afk was, dus zijn hele backpack leeggeroofd
ja dat lukt wel:)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
AMD Radeon 7850 2GB
8GB DDR3 Werkgeheugen
Asus M5A78L-M/USB3
AMD Zambezi FX-4100 QuadCore
is dit wat?
ja wordt hem toch niet, laptop loopt te fucken, en ik moet toch zo gaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:29 schreef Pixell het volgende:
LU 172, tenminste daar zaten ik, frank en kneus vanmiddag
Nice hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:04 schreef corkydiggles het volgende:
hier de final versie van het filmpje.
dayz spelers zullen veel wel herkennen. steden te druk. buiten gebieden rustig. airfield is vragen om een headshot van een bandit.
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:07 schreef KoningStoma het volgende:
Vandaag alleen maar aids in BF3. Kijk ik op pingtest..
[ link | afbeelding ]
Andere server ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:34 schreef KoningStoma het volgende:
Nu is het weer beter
[ link | afbeelding ]
ha ha goeie xD die stomma tog ook altijdquote:Op zondag 15 juli 2012 04:08 schreef KoningStoma het volgende:
Komende week heb ik misschien weer forza 4
van steam? ik ken die hele game niet...quote:Op zondag 15 juli 2012 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Tropico 4 binnenBeetje de tiran uithangen, mensen uitbuiten enzulks. Heerlijk!
steam was ie nu 7 euro ofzo, dus ik dacht dat je hem daar had gekocht.quote:
Is een soort Simcity inderdaad, maar dan moet je een tropisch eiland runnen. Je bent een soort Fidel Castro op Cuba.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
steam was ie nu 7 euro ofzo, dus ik dacht dat je hem daar had gekocht.
Maar dat is toch soort sim city? speelt dat fijn op 360? of is het totaal anders?
Shit is zo vet op de PCquote:Op zondag 15 juli 2012 11:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
van steam? ik ken die hele game niet...
in een interview van de week werd gezegt dat ze de intensiteit van de laatste ep proberen door te zetten in het hele nieuwe seizoenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Ziet er nu al beter uit dan heel seizoen 2
Ok, behalve sold...quote:
Precies, hard gaan!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat was een typo van Teun, hij bedoelde natuurlijk PCP
Ga zo wel is testen als ik hem direct op glasvezel zet zonder de router ertussen.quote:
je mist hemquote:Op zondag 15 juli 2012 18:03 schreef SoldMayor het volgende:
Nou nou het is wel een hele hype het dat Dagje Z.
Ik zou trouwens ook wel mee willen doen hoor.quote:
Net even gedaan maar ik snap de hype niet. Besturing is kut, het is glitchy as fuck en die zombies zien er debiel uit. Zou het nu iig niet kopen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:03 schreef SoldMayor het volgende:
Nou nou het is wel een hele hype het dat Dagje Z.
Hoi dushi.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net even gedaan maar ik snap de hype niet. Besturing is kut, het is glitchy as fuck en die zombies zien er debiel uit. Zou het nu iig niet kopen.
Shiiiit mi mang laat je wel die niffie thuis xoxoquote:Op zondag 15 juli 2012 18:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee ik ga voor de derde avond oprij batta geven.
En natuurlijk 16 jarige sletjes regelen.
Ja sowieso, in nimma houden ze daar niet zo van.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiiit mi mang laat je wel die niffie thuis xoxo
Nicequote:Op zondag 15 juli 2012 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Ziet er nu al beter uit dan heel seizoen 2
Besturing vond ik ook kut, maar went snel, en ja er zitten bugs in, MAAR HET IS EEN ALPHA MOD!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net even gedaan maar ik snap de hype niet. Besturing is kut, het is glitchy as fuck en die zombies zien er debiel uit. Zou het nu iig niet kopen.
Daarom zeg ik toch ook dat ik hem nu nog niet zou kopen maar even zou wachten op verbetering.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Besturing vond ik ook kut, maar went snel, en ja er zitten bugs in, MAAR HET IS EEN ALPHA MOD!
Dat kan je van bijvoorbeeld FIFA12 niet zeggen, waar elke bal hands is en spelers gelanceerd worden
Gelukkig is ie gratisquote:Op zondag 15 juli 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook dat ik hem nu nog niet zou kopen maar even zou wachten op verbetering.
Nee. Je moet minimaal OA hebben. Die is nu 11 euro.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gelukkig is ie gratis![]()
Alleen arma2 kan je kopen, maar kan ook met de free version.
Blijkbaar lukt het mensen met arma free...quote:Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Je moet minimaal OA hebben. Die is nu 11 euro.
Op niet gehackte servers? Bron?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijkbaar lukt het mensen met arma free...
ArmA 2 Free + ArmA 2 Operation Arrowhead (full version) Dus je hebt dan alleen de DLC nodig.quote:
Ik moet die troep nietquote:Op maandag 16 juli 2012 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst level 50 worden en jou elite aansmeren
Slapend op dat bankje klonk je beterquote:
Oogjes dicht en wegzakken.quote:
Boards of Canadaquote:
Klopt. Maar in een dronken waas omringt door te jonge chicks die het prachtig vinden dat je in rokkostuum rondloopt en denken dat je een rijke tatta bent maakt het geen fuck uit.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt. Maar in een dronken waas omringt door te jonge chicks die het prachtig vinden dat je in rokkostuum rondloopt en denken dat je een rijke tatta bent maakt het geen fuck uit.
We stelden ons trouwens heel de avond voor als pianogezelschap "de vlugge vingers".Worked like a charm.
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef Kutstudent het volgende:
En mijn cadeau was een minibike met een enorme paarse dildo voorop geplakt.
quote:
Jammer dat kanjueee er bij inzitquote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Deze ook nog 2 keer voorbij gekomen.
We hebben die kip wel harde batta gegeven, fucking slagveld was dat.quote:
Swag.quote:
degelijk vriendelijk meisje?quote:
Wie is ut?quote:
Stef heeft wel een goeie 1 pack.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:51 schreef Pixell het volgende:
Maar wel lekker intensief getraind, heb al bijna net zo'n 9 pack als stef en armen zo breed als the fucking hulk![]()
Daarom altijd je eigen koptelefoon meenemen of die troep gewoon uitzettenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:47 schreef Pixell het volgende:
Zit ik bij de fysio, altijd beetje chill slam fm daar in die oefenzaal, komt er zo'n dom wijf (full retard) die net jarig was geweest en een cd had gekregen, zet een soort van backstreetboys/justin bieber achtige bullshit op.
KK OP OFZO VIEZE RALLE KUTHOER MET JE KK MUZIEK
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold zijn matties zeggen allemaal batta op Facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |