Ja het is dik vaag, de helft kan je maar in, het is zaak dat je zo snel mogelijk een wapen vind, maar die zijn dik lastig te vindenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niks van dat spel?!?! kom ik bij een huis, zit de deur dicht...
En ik had al beznine en een auto band voor de auto van bozz XD
Ik heb een boog! alleen geen pijlenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja het is dik vaag, de helft kan je maar in, het is zaak dat je zo snel mogelijk een wapen vind, maar die zijn dik lastig te vinden
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]ik heb al 100 service stars met het conservenblik.
Zijn jullie nu aant gamen? Help me even opweg anders? Hoe moet ik de mod nou installeren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb een boog! alleen geen pijlen![]()
gewoon je arma updaten was b9ij mij de issuequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zijn jullie nu aant gamen? Help me even opweg anders? Hoe moet ik de mod nou installeren?
Welke servert?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
gewoon je arma updaten was b9ij mij de issue
maar ga zo maffen, morgen werk. Installeren duurde belachelijk lang.
De controls leren denk ik langer
je had gewoon even sixlauncher moeten downloaden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
gewoon je arma updaten was b9ij mij de issue
maar ga zo maffen, morgen werk. Installeren duurde belachelijk lang.
De controls leren denk ik langer
Nou blijkbaar niet corky :pquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:07 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
je had gewoon even sixlauncher moeten downloaden.
dan is het arma co downloaden via steam.
arma2 en arrowhead een keer opstarten.
six launcher opstarten.
die update /installed alles auto.
en je kunt spelen
dan faalt het wel:) six launcher is ook niet de meeste soepele optie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet corky :p
Ik had exact zo gedaan, maar moest eerst arma updaten nog een keer blijkbaar.
nope, die is aan de lol!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:17 schreef corkydiggles het volgende:
kut double post:P
heb je Jimmy al aan de dayz gekregen:)
laat maar weten, dan doe ik wel ff meequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef KneusTeun het volgende:
Nog maar is Dayz proberen, kijken of het went.
Tis donkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
laat maar weten, dan doe ik wel ff mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |