nope, die is aan de lol!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:17 schreef corkydiggles het volgende:
kut double post:P
heb je Jimmy al aan de dayz gekregen:)
laat maar weten, dan doe ik wel ff meequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef KneusTeun het volgende:
Nog maar is Dayz proberen, kijken of het went.
Tis donkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
laat maar weten, dan doe ik wel ff mee
andere server zoekenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis donkervind maar lastig, overal zitten zombies...
Vet gedaan manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:49 schreef corkydiggles het volgende:
zelf even aan kutten met arma editor om soort van dayz trailer te bouwen.
hier work in progress
ja ziet er nice uit hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:49 schreef corkydiggles het volgende:
zelf even aan kutten met arma editor om soort van dayz trailer te bouwen.
hier work in progress
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:28 schreef Michhas het volgende:
Sunglasses and Advil, last night was mad real.
Briljante avondquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:28 schreef Michhas het volgende:
Sunglasses and Advil, last night was mad real.
Ik dacht dat hij nog wel even zou blijven plakkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Briljante avondStef heeft zojuist de tent hier verlaten,hopen dat ie niet op een bankje gaat tukken
Dat cod elk jaar een game uitpoept kan ik nog wel hebben maar als over 1/2 jaar alweer een nieuwequote:Dat Battlefield 4 in de toekomst moet verschijnen, is geen verrassing. De games zijn een succes, en met de optie tot het huren van een server in de multiplayer, verdient EA nog steeds enorm aan Battlefield 3. Vandaag is een eerste hint naar Battlefield 4 verschenen.
Op de Amerikaanse Origin Store is mogelijk iets gelekt wat niemand eigenlijk mocht weten, bij een pre-order van Medal of Honor: Warfighter krijgen de kopers een vervroegde toegang tot de bèta van Battlefield 4. Of gamers in Europa ook via een pre-order een code krijgen is tot op heden niet bekend. Medal of Honor: Warfighter verschijnt eind oktober op Xbox 360, PlayStation 3 en pc. Daardoor lijkt het waarschijnlijk dat de bèta pas volgend jaar gaat verschijnen.
Volgens mij wel,die man kon alleen nog op de bank liggen en ijsjes etenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog wel even zou blijven plakken
Stef is wel de brakste baas ever.
Heeft hij zijn standaard meegenomen?
De bende van oss is nog steeds actief?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:19 schreef SoldMayor het volgende:
Het was vannacht trouwens weer dolle pret in Oss,
Er werden weer enkele ekte gangsters afgevoerd met een politiebus.
Ik ben toch wel zo lam hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij wel,die man kon alleen nog op de bank liggen en ijsjes eten
ja het is een alpha versie, dus sowieso zit het vol bugs en dergelijkequote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die game echt zo laggy en buggy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |