Waar ging het mis ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:55 schreef CPS2000 het volgende:
Echt ongelofelijk, die aftakeling in het volleybal. Terwijl er een groot potentieel zit, het is de derde teamsport van Nederland. Ik ga in Londen naar een paar wedstrijden in de voorrondes van landen die er hopelijk nog wel wat van kunnen.
Twee weken ervoor wonnen ze ook nog dequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:21 schreef pvdkerk het volgende:
Ik kan het me nog herinneren...mooie sportmomenten waren dat.
Dat is nu juist het probleem. Dat is zo moeilijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:46 schreef borisz het volgende:
Maar goed in het najaar kunnen ze zich weer kwalificeren voor de world league.
Zijn ze weer de beste momenteel ? In 1992 nog Olympisch kampioen. In de finale tegen Nederland.quote:
Helaas, de derde set verloren met 25-19. De tweede helft had Brazilië de overmacht. Het lukt de Turkse dames niet om los te komen zoals de Braziliaanse.quote:
Die Coach is gewoon dom, kijk die block van Brazilië, kijk die van Turkije.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef zarGon het volgende:
Turkije loopt echt telkens aan tegen de block van Brazilië. Irritant..
De reden waarom we verliezen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die Coach is gewoon dom, kijk die block van Brazilië, kijk die van Turkije.
Blok van Brazilië muur van 2 personen, blok van Turkije 1,5-ish persoon
21-18quote:Op zondag 29 juli 2012 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
21-17 inmiddels. Toch wel het verschil weten te minderen (19-11).
We breken ze!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef marcodej het volgende:
Ik ben voor Turkije. Die arrogante koppen van Brazilie haat ik nu al.
De stream van TRT werkt niet bij mij. Bij jou wel?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarom TRT kijken vriend. Kan je gelijk Turks leren.
TRT HD via Satelliet zoals een ekte Turk dat doetquote:Op zondag 29 juli 2012 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De stream van TRT werkt niet bij mij. Bij jou wel?
Hmhmm... Gaat hier helaas niet. Ik mis het Turkse commentaar wel, ja. Veel leuker.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
TRT HD via Satelliet zoals een ekte Turk dat doet
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
3-2. Dit gaat te langzaam. Ik zou deze sport echt niet te lang kunnen kijken als er niet zoveel moois rond zat te huppelen
Ik vind volleybal leuk om naar te kijken, maar nu je het zegt... Ik vraag me af of ik het bij de mannen net zo leuk zou vinden.quote:
Ik heb nog nooit Volleybal met mannen gezienquote:Op zondag 29 juli 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind volleybal leuk om naar te kijken, maar nu je het zegt... Ik vraag me af of ik het bij de mannen net zo leuk zou vinden.. Vast wel.
Ik ook niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Volleybal met mannen gezien
7-4
Ze zien er fysiek ook sterker uitquote:Op zondag 29 juli 2012 01:43 schreef zarGon het volgende:
De Brazilianen zijn soms echt te flexibel.. De reddingen die ze zo nu en dan hebben.
Turkije lijkt geen volleybalster te hebben zoals de nummer 6 van Braziliëquote:Op zondag 29 juli 2012 01:45 schreef BlaZ het volgende:
De Turkse dames lijken wat kleiner of zie ik dat verkeerd?
Dat lijkt zo. http://en.wikipedia.org/w(...)_Olympics#Volleyball.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:45 schreef BlaZ het volgende:
De Turkse dames lijken wat kleiner of zie ik dat verkeerd?
Wat een faalquote:Op zondag 29 juli 2012 01:51 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de stream van NOS per ongeluk ververst. Handig hoor, omdat het de volgende dag is kan ik niet meer live kijken bij de NOS..
Okay, minder streng dan bij voetbal.quote:At London 2012, both the men’s and women’s Volleyball competitions begin with a preliminary phase: the 12 teams in each event are divided into two pools of six, and each team plays every other team in their pool. The eight best teams (the top four from each pool) from this phase qualifies for the knockout phase, with the winners of the semi-finals eventually going head to head for the gold.
All matches are the best of five sets, with the first four sets going to 25 points. The fifth set goes to 15 points, and all sets must be won with at least a two-point advantage.
Bron: London 2012.
Haar voornaam is 'Polen', blijkbaar. Polen Uslupehlivan. Is zij van Turkse komaf? Nog nooit gehoord over zo'n voornaam.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uslupehlivan, wat een naam trouwens
Kindermishandeling:quote:Op zondag 29 juli 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
Even gezocht op die voornaam en niets gevonden. Wat zou het verhaal erachter zijn?
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kindermishandeling:
http://en.twitter.com/hindukbiri/status/182449147117453312
twitter:hindukbiri twitterde op woensdag 21-03-2012 om 13:50:41polen diye bir isim var. bari en başından halıya bıraksaydın da çocuk bu eziyetle yaşamak zorunda kalmasaydı hayin baba. reageer retweet
quote:
Grrr, je bent net iets eerder.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel pollen in het Nederlands?
http://www.eksisozluk.com(...)ismini+koyan+ebeveyn
Polen gewonnen met 3-1quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Beregd het volgende:
italië-Polen topmatch hoor
1-1 23-24 staat IT achter
Gaat erg makkelijk tot nu toequote:
Ja zitten zker een paar leuke dames bijquote:Op maandag 30 juli 2012 13:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Gaat erg makkelijk tot nu toe
Moet zeggen dat ik de Zuid-Koreaanse volleybalsters toch wel het leukste team op de OS vind
Volgens mij hebben ze bij handbal net gewonnen van favoriet Denemarken
Handbal gaat erg goed tot nu toe, 2 gespeeld 2 gewonnen, zit een medaillekansje in (hoewel ze vooraf als 8e werden ingeschat)quote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja zitten zker een paar leuke dames bij
Handbal heb ik niet gevolgd
Ja ook Eurosport laat het afweten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer dat de BBC stopt met uitzenden van live sport. Verplicht op de stream kijken naar zo'n wedstrijd gaat me net te ver.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
Waarom zendt NOS geen stream uit van de volleybalwedstrijd?.
Thanks!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:23 schreef EL_Presidente het volgende:
niet de beste stream, maar...
http://www.sportlemon.tv/v-4/2/110/v-431109.html
kut Oostblokkersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:30 schreef zarGon het volgende:
De stream is geswitcht naar een andere sport?.
dit zou moeten werken..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:33 schreef zarGon het volgende:
Hmpf.. Kan zo snel niet een nieuwe stream vinden.
9-21 overigens..
Nope, wegens rechten kun je dat alleen in Turkije bekijken. Net zoals BBC alleen in de VK beschikbaar is en de NOS alleen in Nederland.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dit zou moeten werken..
http://londraolimpiyat.trtspor.com.tr/webtv/live.asp?id=4
ik heb helaas een Mac.. krijg helaas geen verbinding (blijft maar cirkels draaien)..
ok.. echt staatstv dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, wegens rechten kun je dat alleen in Turkije bekijken. Net zoals BBC alleen in de VK beschikbaar is en de NOS alleen in Nederland.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:44 schreef zarGon het volgende:
De stream werkt weer!
Derde set, 5-4 voor Servië.
13-13, dus zal iets moeilijker gaan dan de tweede set. We staan er wel goed voor en winnen zullen we inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Turkije zal 3e set ook winnen
Het is dus belangrijk dat we dit winnen met 3-0.quote:bij winst met 3-0 of 3-1 :3 punten voor de winnaar ; 0 punten voor de verliezer
bij winst met 3-2 : 2 punten voor de winnaar ; 1 punt voor de verliezer
ah ok thanksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dus belangrijk dat we dit winnen met 3-0.
18-20 voor Turkije!
http://en.wikipedia.org/wiki/FIVB_World_Rankings.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ah ok thankszijn die Yanks een beetje goed in volleybal? Turkije moet nog tegen hun en Korea
VS, Brazilie, China 1,2,3quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/FIVB_World_Rankings.
Jep.
Ja, ik snap niet hoe Zuid-Korea aan 3 punten komt. 3-1 verloren van de VS, 3-1 gewonnen van Servië. Zou toch 2 in totaal moeten zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
VS, Brazilie, China 1,2,3![]()
van wie heeft Korea gewonnen dan dat ze 3 punten hebben?
je zei zelf net.. als je met 3-0 of 3-1 wint heb je 3 punten..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet hoe Zuid-Korea aan 3 punten komt. 3-1 verloren van de VS, 3-1 gewonnen van Servië. Zou toch 2 in totaal moeten zijn?
Oh ja, 3.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je zei zelf net.. als je met 3-0 of 3-1 wint heb je 3 punten..
1 2 3 4 5 6 | China 2 6 VS 2 5 Turkije 3 4 Z-K 2 3 Brazilië 2 2 Servië 3 0 |
Hoeveel gaan er door dan? 2quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:31 schreef zarGon het volgende:
[ code verwijderd ]
Vandaag nog twee wedstrijden.
China - VS. Het beste is als China wint met 3-0 of 3-1. Zo blijft VS mooi op 5 en kunnen wij ze gemakkelijk inhalen
Brazilië - Zuid-Korea. Ik twijfel. Brazilië moet na Zuid-Korea alleen nog tegen China en Servië, grote kans dat ze verliezen van China en winnen van Servië (+3 punten). Zuid-Korea moet na Brazilië tegen Turkije en China, grote kans dat ze verliezen van China. De wedstrijd tegen Zuid-Korea hebben we zelf in de hand. Het beste lijkt me een 3-0 of 3-1 winst voor Brazilië. Dan blijft Zuid-Korea op 3 en hoeven wij alleen te winnen van Zuid-Korea om 4de te eindigen en door te gaan naar de final round.
De eerste 4.quote:
quote:Both the men’s and women’s Volleyball competitions begin with a preliminary phase: the 12 teams in each event are divided into two pools of six, and each team plays every other team in their pool. The eight best teams (the top four from each pool) from this phase qualifies for the knockout phase, with the winners of the semi-finals eventually going head to head for the gold.
Bron: London 2012.
Als brazilie 3/2 wint zijn julie wel de lul.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles wordt duidelijk na 23.00 uur vandaag (Brazilië - Zuid-Korea)..
Nope, we hebben alles in eigen hand. Als Brazilië wint met 3-2, komt Zuid-Korea op 4 punten (3 nu + 1 na verlies). Turkije staat nu op 4, dus bij een winst tegenover Zuid-Korea eindigen we boven Zuid-Korea. En misschien weet Turkije een punt los te peuteren bij de VS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als brazilie 3/2 wint zijn julie wel de lul.
Waneer moeten julie dan? heb altijd wel sympatie voor turkijequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, we hebben alles in eigen hand. Als Brazilië wint met 3-2, komt Zuid-Korea op 4 punten (3 nu + 1 na verlies). Turkije staat nu op 4, dus bij een winst eindigen we boven Zuid-Korea. En misschien weet Turkije een punt los te peuteren bij de VS.
http://www.london2012.com/volleyball/event/women/groups.html.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waneer moeten julie dan? heb altijd wel sympatie voor turkije
Bedankt dan zal ik eens gaan kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.london2012.com/volleyball/event/women/groups.html.
3 augustus 15.45 uur tegen Zuid-Korea; 5 augustus 21.00 uur tegen de VS.
Vanavond om 23.15 uur spelen de basketbaldames tegen de VS. Kijktip,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedankt dan zal ik eens gaan kijken
volgens ditquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:31 schreef zarGon het volgende:
[ code verwijderd ]
Vandaag nog twee wedstrijden.
China - VS. Het beste is als China wint met 3-0 of 3-1. Zo blijft VS mooi op 5 en kunnen wij ze gemakkelijk inhalen
Brazilië - Zuid-Korea. Ik twijfel. Brazilië moet na Zuid-Korea alleen nog tegen China en Servië, grote kans dat ze verliezen van China en winnen van Servië (+3 punten). Zuid-Korea moet na Brazilië tegen Turkije en China, grote kans dat ze verliezen van China. De wedstrijd tegen Zuid-Korea hebben we zelf in de hand. Het beste lijkt me een 3-0 of 3-1 winst voor Brazilië. Dan blijft Zuid-Korea op 3 en hoeven wij alleen te winnen van Zuid-Korea om 4de te eindigen en door te gaan naar de final round. Zelfs wanneer ze een punt (of twee zelfs) scoren tegen China eindigen wij boven Korea bij winst.
Hngg. Kleine foutjes telkens van mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
volgens dit
http://www.london2012.com/volleyball/event/women/
heeft VS ook 6 punten
Zal ik ook maar gaan kijken hartelijk dankquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vanavond om 23.15 uur spelen de basketbaldames tegen de VS. Kijktip,.
Ik wist niet dat ze daar aan doen. Ik heb jaren op volleybal gezeten maar altijd gewoon één tenue gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk
Dit is thuis, dat was uit![]()
Gelukkig doen de handbalsters het beterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar aan doen. Ik heb jaren op volleybal gezeten maar altijd gewoon één tenue gehad
Gaat inderdaad goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef Beach het volgende:
Ik heb die handbalsters nog niet gezien
Gaat wel goed, eerste set binnen.
Ik zou geld betalen voor Koreaans commentaar tijdens de OS, maar dat is nergens te vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:58 schreef Beach het volgende:
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
wel buitenlands commentaar
Ja het lag niet aan de NOS, BBC lag er ook uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef One_of_the_few het volgende:
stream 7 nos doet het weer ineens. maf. wel prima kijken.
1 2 3 4 5 6 | 1. Rusland 3- 9 ( 9- 1) 2. Italië 3- 9 ( 9- 2) 3. Japan 3- 6 ( 7- 3) 4. Groot-Brittannië 3- 2 ( 3- 8) 5. Algerije 3- 1 ( 2- 9) 6. Dominicaanse Rep 3- 0 ( 2- 9) |
1 2 3 4 5 6 | 1. Verenigde Staten 3- 9 ( 9- 2) 2. Zuid-Korea 3- 6 ( 7- 4) 3. China 3- 6 ( 6- 5) 4. Turkije 3- 4 ( 6- 6) 5. Brazilië 3- 2 ( 4- 8) 6. Servië 3- 0 ( 2- 9) |
Zuid-Korea heeft 6 punten, niet 5.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:42 schreef borisz het volgende:
Turkije 3 Servië 0
Verenigde Staten 3 China 0
Brazilië 0 Zuid-Korea 3
Stand groep B:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 | 1. Bulgarije 3- 9 ( 9- 1) 2. Polen 3- 6 ( 7- 4) 3. Italië 3- 6 ( 7- 4) 4. Argentinië 3- 3 ( 4- 6) 5. Australië 3- 3 ( 3- 6) 6. Groot-Brittannië 3- 0 ( 0- 9) |
1 2 3 4 5 6 | 1. Ver. Staten * 3- 9 ( 9- 1) 2. Brazilië 3- 6 ( 7- 3) 3. Rusland 3- 6 ( 6- 3) 4. Servië 3- 4 ( 5- 7) 5. Duitsland 3- 2 ( 3- 8) 6. Tunesië 3- 0 ( 1- 9) |
heb je stream?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
Turkije 17-6 Zuid-Korea volgens london2012.com..
We moeten wel, want de laatste wedstrijd is tegen de VS. Ik ben bang dat we daar geen punten zullen scoren en dus de groep niet overleven.quote:
Van de Koreanen zijn de vrouwen in teamverband altijd het sterkste. Of het nou volleybal, schermen (deze keer mannen iets beter), handbal of boogschieten is, het gaat ze goed af. Ik denk dat er bij hun gewoon vaak een goede sfeer in de groep is, goed teamwork, etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
Kutzooi, 19-25 voor Zuid-Korea; 2-2. Sowieso een belangrijke punt verloren.
Nou, dat wordt een spannende vijfde set.
Nee sorry, er zit brons of misschien wel zilver inquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:
Laat ze lekker sterk zijn tegen een andere tegenstander..
2-3 voor Z-K.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:07 schreef zarGon het volgende:
Serveerfout..
9-7.
(Het is echt irritant dat je zelf geen invloed hierop hebt.. Het enige wat ik kan doen is kijken en ondergaan.)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:09 schreef Beach het volgende:
[..]hoe hard je ook schreeuwt tegen je scherm, het helpt niet
CHINA KOREA HAHAHAH ALLEMAAL KLEIN EN SLAP TEGEN TURKEYquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan ik eindelijk basketbal kijken
Die ging naar Rusland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Yonjuuni het volgende:
Mooie wedstrijd tussen Rusland en de VS, 5e set nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |