heb je stream?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
Turkije 17-6 Zuid-Korea volgens london2012.com..
We moeten wel, want de laatste wedstrijd is tegen de VS. Ik ben bang dat we daar geen punten zullen scoren en dus de groep niet overleven.quote:
Van de Koreanen zijn de vrouwen in teamverband altijd het sterkste. Of het nou volleybal, schermen (deze keer mannen iets beter), handbal of boogschieten is, het gaat ze goed af. Ik denk dat er bij hun gewoon vaak een goede sfeer in de groep is, goed teamwork, etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
Kutzooi, 19-25 voor Zuid-Korea; 2-2. Sowieso een belangrijke punt verloren.
Nou, dat wordt een spannende vijfde set.
Nee sorry, er zit brons of misschien wel zilver inquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:
Laat ze lekker sterk zijn tegen een andere tegenstander..
2-3 voor Z-K.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:07 schreef zarGon het volgende:
Serveerfout..
9-7.
(Het is echt irritant dat je zelf geen invloed hierop hebt.. Het enige wat ik kan doen is kijken en ondergaan.)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:09 schreef Beach het volgende:
[..]hoe hard je ook schreeuwt tegen je scherm, het helpt niet
CHINA KOREA HAHAHAH ALLEMAAL KLEIN EN SLAP TEGEN TURKEYquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan ik eindelijk basketbal kijken
Die ging naar Rusland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Yonjuuni het volgende:
Mooie wedstrijd tussen Rusland en de VS, 5e set nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |