Wat een faalquote:Op zondag 29 juli 2012 01:51 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de stream van NOS per ongeluk ververst. Handig hoor, omdat het de volgende dag is kan ik niet meer live kijken bij de NOS..
Okay, minder streng dan bij voetbal.quote:At London 2012, both the men’s and women’s Volleyball competitions begin with a preliminary phase: the 12 teams in each event are divided into two pools of six, and each team plays every other team in their pool. The eight best teams (the top four from each pool) from this phase qualifies for the knockout phase, with the winners of the semi-finals eventually going head to head for the gold.
All matches are the best of five sets, with the first four sets going to 25 points. The fifth set goes to 15 points, and all sets must be won with at least a two-point advantage.
Bron: London 2012.
Haar voornaam is 'Polen', blijkbaar. Polen Uslupehlivan. Is zij van Turkse komaf? Nog nooit gehoord over zo'n voornaam.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uslupehlivan, wat een naam trouwens
Kindermishandeling:quote:Op zondag 29 juli 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
Even gezocht op die voornaam en niets gevonden. Wat zou het verhaal erachter zijn?
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kindermishandeling:
http://en.twitter.com/hindukbiri/status/182449147117453312
twitter:hindukbiri twitterde op woensdag 21-03-2012 om 13:50:41polen diye bir isim var. bari en başından halıya bıraksaydın da çocuk bu eziyetle yaşamak zorunda kalmasaydı hayin baba. reageer retweet
quote:
Grrr, je bent net iets eerder.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Oftewel pollen in het Nederlands?
http://www.eksisozluk.com(...)ismini+koyan+ebeveyn
Polen gewonnen met 3-1quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Beregd het volgende:
italië-Polen topmatch hoor
1-1 23-24 staat IT achter
Gaat erg makkelijk tot nu toequote:
Ja zitten zker een paar leuke dames bijquote:Op maandag 30 juli 2012 13:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Gaat erg makkelijk tot nu toe
Moet zeggen dat ik de Zuid-Koreaanse volleybalsters toch wel het leukste team op de OS vind
Volgens mij hebben ze bij handbal net gewonnen van favoriet Denemarken
Handbal gaat erg goed tot nu toe, 2 gespeeld 2 gewonnen, zit een medaillekansje in (hoewel ze vooraf als 8e werden ingeschat)quote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja zitten zker een paar leuke dames bij
Handbal heb ik niet gevolgd
Ja ook Eurosport laat het afweten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer dat de BBC stopt met uitzenden van live sport. Verplicht op de stream kijken naar zo'n wedstrijd gaat me net te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |