Ik ben daar ook mee aan het flirten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:17 schreef don-diablo het volgende:
Zeker niet verkeerd die mids, maar de og Zx 500 zijn veel toffer imo.
[ afbeelding ]
Ik zeg doen. Ik ga ook even uitgebreid kijken. Krijg volgende week wat meer info gemaild iig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mee aan het flirten.
Sowieso is er nooit restock behalve op de meeste black/white colorways. Op flatspot hebben ze een US 8.5 en geen 8...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand mij helpen aan Nike SB team edition black/swan in de maat EUR 41? Ik kan hem niet vinden.
Is het al een oudere release, dus weinig kans op restock?
Oké. Ik had al gekeken op Cali, revert, manus, ben-g, flatspot en nog een aantal. Kan ze helaas niet vinden. Ik weet niet of 42 een goede keus is. Janoski's heb ik US 8, dus verwacht dat ik die maat ook nodig heb voor deze.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sowieso is er nooit restock behalve op de meeste black/white colorways. Op flatspot hebben ze een US 8.5 en geen 8...
http://www.flatspot.com/p(...)-swan-gum-dark-brown
Hoe graag je ook iets wilt, te groot kopen is het echt niet waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké. Ik had al gekeken op Cali, revert, manus, ben-g, flatspot en nog een aantal. Kan ze helaas niet vinden. Ik weet niet of 42 een goede keus is. Janoski's heb ik US 8, dus verwacht dat ik die maat ook nodig heb voor deze.
http://www.industrialride(...)ion-2-blackswan.aspxquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand mij helpen aan Nike SB team edition black/swan in de maat EUR 41? Ik kan hem niet vinden.
Is het al een oudere release, dus weinig kans op restock?
ik vind dunks en janoski's al TTS. Dus ga even passen. Het is niet alsof je nergens AM1 kan passen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef Staal_ het volgende:
Vraagje: Hoe vallen AM1's ten opzichte van Janoski's en Dunks? Ik heb een paartje Janoski's in US8,5 en Dunks in US8.
Niet lullig bedoeld maar je kan de footlocker in lopen zo een air max passen. Bij iedereen verschilt het heel erg.quote:
Ah ok nice. Was er over aan het denken die meteen paar free's als verlaat verjaardagscadeau aan m'n vriendin te vragenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik vind dunks en janoski's al TTS. Dus ga even passen. Het is niet alsof je nergens AM1 kan passen.
Atta, sokken zijn binnen. Zien er goed uit. Alleen even wachten met foto's tot ik meer duidelijkheid heb met wifey. Ze lijken alleen wel erg groot voor mij though.
Vind sowieso een prijs die hoger is dan 100 altijd moeilijk goed te praten. Heb je nu ook die sokken? Welke kleur?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ah ok nice. Was er over aan het denken die meteen paar free's als verlaat verjaardagscadeau aan m'n vriendin te vragen![]()
Zag vandaag happy socks in zebra en panterprint, die waren ook erg cool maar heb die laten liggen voor de huf sokken![]()
Was vandaag in Antwerpen, ligt normaal altijd nog wel dope spul maar er lag nog hetzelfde als vorige keer en niks in us7 qua heat. Alleen een paar meriweathers maar dat waren gs sizes en vond ze voor ¤110 niet fijn genoeg om te kopen.
Heb er nog geen, ga vanmiddag/ vanavond bestellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:13 schreef vault_tec het volgende:
ze hebben die rode mid verneukt.
[ afbeelding ]
Vind mids sowieso niet leuk, maar das mijn mening. Janoski's moeten gewoon laag blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:13 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
En ditquote:Op zondag 15 juli 2012 09:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind mids sowieso niet leuk, maar das mijn mening. Janoski's moeten gewoon laag blijven.
Ik vind het wel een leuk pand, maar niet altijd even praktisch. Wanneer komen die camo's uit?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef vault_tec het volgende:
Patta/precint 5 gaat weg van singel 459. Zijn nieuwe locatie aan het zoeken. Winkel zat echt op een kut locatie.
Geen idee. Weet ook niet of ze in europa komen.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk pand, maar niet altijd even praktisch. Wanneer komen die camo's uit?
Hun bericht lijkt eerder op een proloog van een faillissement verklaringquote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef vault_tec het volgende:
Patta/precint 5 gaat weg van singel 459. Zijn nieuwe locatie aan het zoeken. Winkel zat echt op een kut locatie.
quote:Dear friends and customers, due to unfortunate and unforeseen circumstances the retail location of Patta/Precinct 5 at Singel 459 in Amsterdam will be closed as of today, Sunday July 15, until further notice. in the meantime we will work on having the webstore back up and running in a few days. Received webshop orders will be processed. More details will follow. Our apologies for any inconvenience caused.
Sincerely,
Team Patta
Dat dacht ik ook. Zelf nooit wat gekocht bij patta. Alleen voor andere wel eens wat. Ben G daar in tegenquote:Op zondag 15 juli 2012 16:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hun bericht lijkt eerder op een proloog van een faillissement verklaring
[..]
Die zijn zeker mooi. Vind ze met die grijze laces beter dan met die rode/roze. Dan ben je ook nog nooit in patta geweest volgens mij?!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:04 schreef Sinji het volgende:
Ben eerlijk gezegd nog nooit bij Ben-G Geweest
Die dunk die je had gepost is wel de moeite waard btw:
[ afbeelding ]
Hoe heb ik dan die Burgundy's kunnen halenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die zijn zeker mooi. Vind ze met die grijze laces beter dan met die rode/roze. Dan ben je ook nog nooit in patta geweest volgens mij?!
Dan ben je toch ook in ben G geweest.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe heb ik dan die Burgundy's kunnen halen
Achsoo, ik dacht dat Ben-G een compleet andere store wasquote:Op zondag 15 juli 2012 17:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook in ben G geweest.
[ afbeelding ]
Of bedoelde je dat je nooit rond hebt gekeken in ben G?
Nee, ben g zat onder patta. Nu zit obey daar. Toffe winkel plus goede locatie (makkelijk aan te lopen en tram stopt voor de deur). Ga je nou een keer collectie foto maken?!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Achsoo, ik dacht dat Ben-G een compleet andere store was
staat ook op hhun FB.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:21 schreef Atta-boy het volgende:
Twitter account van patta was gehacked en ze schijnen dus nog gewoon open te zijn. Vind deze locatie wel chill omdat niet alle hypekids de locatie kennen![]()
Dit is wat exclusiever en leuker als hoe het was denk ik.
Vorige keer met wifey liep er een paupertje met zijn paupertje vriendjes voor ons.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:21 schreef Atta-boy het volgende:
Twitter account van patta was gehacked en ze schijnen dus nog gewoon open te zijn. Vind deze locatie wel chill omdat niet alle hypekids de locatie kennen![]()
Dit is wat exclusiever en leuker als hoe het was denk ik.
Dat was de eerste facepalm. Toen ging die in gesprek met een van die eigenaren over dat de nieuwe winkel tof was en dat ze het snel hadden ingericht in die paar dagen. En die gast maar mee lullen. Ik stond te lollen als een malle.quote:ja, ze hebben een nieuwe locatie, hele nieuwe winkel. Schijnt echt super tof te zijn.
waar zijn die groene en beige te krijgen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:13 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Bij je lokale skateboard shop.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:15 schreef HenkXL het volgende:
[..]
waar zijn die groene en beige te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. En wai dan lieve pm's sturen héhé.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:00 schreef Atta-boy het volgende:
Ohh dat is minder dan... Ach had toch al niet zo veel met patta. Koop m'n shit veel liever bij woei ofzo. Nu maar hopen dat woei dat tz account krijgt en dat concrete/ 290sqm oid die merken van precinct5 kan verkopen als ze echt failliet zouden gaan.
aldus Leta, sneakerhead pur sang. Beetje denigrerend doen naar een paar kids, personeel is tenminste behulpzamer op deze locatie dan op de nieuwezijds voorburgwal.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vorige keer met wifey liep er een paupertje met zijn paupertje vriendjes voor ons.
[..]
Dat was de eerste facepalm. Toen ging die in gesprek met een van die eigenaren over dat de nieuwe winkel tof was en dat ze het snel hadden ingericht in die paar dagen. En die gast maar mee lullen. Ik stond te lollen als een malle.
Gadverdamme, vans. Hah gay.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:53 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze donderdag in de juiste maat opgepikt en daarnet deze besteld:
[ afbeelding ]
Ik ben tevreden
Ik vind die gasten van precinct5 altijd wel chill, die van patta vind ik minder.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
aldus Leta, sneakerhead pur sang. Beetje denigrerend doen naar een paar kids, personeel is tenminste behulpzamer op deze locatie dan op de nieuwezijds voorburgwal.
Paar kids? Die gasten waren ouder dan ik. Misschien had ik niet paupertje moeten gebruiken maar zulke mensen irriteren mij somehow.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
aldus Leta, sneakerhead pur sang. Beetje denigrerend doen naar een paar kids, personeel is tenminste behulpzamer op deze locatie dan op de nieuwezijds voorburgwal.
Waar? Firmament?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:48 schreef acbs2 het volgende:
Nieuwe werkschoenen. Sincere apologies to bajskorv dat ik overrated schoeisel heb besteld.
Maarja waterproof en fragment = fapfapfap![]()
[ afbeelding ]
Of je stopt jezelf gewoon niet in een hokjequote:Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Paar kids? Die gasten waren ouder dan ik. Misschien had ik niet paupertje moeten gebruiken maar zulke mensen irriteren mij somehow.Locatie is tof alleen moeilijk te bereiken/vinden als je er nog nooit bent geweest. Denk dat ze daarom weg gaan. En ik zie mij zelf nog steeds als metalhead ipv sneakerhead
![]()
Jammer idd. GT-II met GL III zool is duidelijk beterquote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef HAL9000S het volgende:
Alleen de damesmaten op GLIII zool dus... jammer. Rechts is echt 10 x harder.
[ afbeelding ]
quote:Supreme/Nike SB Dunk Low
This Summer, Supreme has joined Nike SB to commemorate the 10 Year Anniversary of the Supreme Dunk Low, the sneaker features full-grain nubuck leather with embossed elephant texture made exclusively for Supreme.
Available in-store in NY, LA, London and online on July 19th. Available in Japan on July 21st.
Komen ze in Nederland ook komende zaterdag uit?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Ik ga ook even uitgebreid kijken. Krijg volgende week wat meer info gemaild iig.
Ik heb eig geen Nederlandse shops gezien met een consortium account. Gewoon proberen bij de buitenlandse shops.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:05 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Komen ze in Nederland ook komende zaterdag uit?
En kan iemand mij alsjeblieft vertellen welke stores in Nederland een Consortium account hebben?
Heb er toch enige tijd naar gezocht maar kon het nergens vinden.
Dacht dat Patta er sowieso wel een had?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb eig geen Nederlandse shops gezien met een consortium account. Gewoon proberen bij de buitenlandse shops.
Ik vind ze mwoah.. Heb mooiere GLII's gezien.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
Vind die asics wel nice maar erg moeilijk dope te rocken denk ik. Zou ze wel intressant vinden door die extra tas maar die vind ik niet zo.
Patta is nu sowieso tijdelijk dicht "door omstandigheden", maar ik kan me niet voor de geest halen dat zij consortium hebben. Kom er dan ook absoluut niet vaak.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dacht dat Patta er sowieso wel een had?
Webstore is nu down dus kan het niet nakijken maar als iemand hier dat kan bevestigen zou dat fijn zijn.
Atta heeft toch US 7? Neem aan dat hij voor de GLIII zou gaan dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze mwoah.. Heb mooiere GLII's gezien.
[..]
Patta is nu sowieso tijdelijk dicht "door omstandigheden", maar ik kan me niet voor de geest halen dat zij consortium hebben. Kom er dan ook absoluut niet vaak.
End krijgt ze idd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Atta heeft toch US 7? Neem aan dat hij voor de GLIII zou gaan dan.
Maar de online shops dan maar in de gaten houden voor die adidas, endclothing krijgt ze in ieder geval binnen.
Heb idd us7 dus zou die woman release kunnen halen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Atta heeft toch US 7? Neem aan dat hij voor de GLIII zou gaan dan.
Maar de online shops dan maar in de gaten houden voor die adidas, endclothing krijgt ze in ieder geval binnen.
Nee joh... gewoon onder shorts of tapered denim. Geen probleem.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
Vind die asics wel nice maar erg moeilijk dope te rocken denk ik. Zou ze wel intressant vinden door die extra tas maar die vind ik niet zo.
http://www.lacebag.nl/patta-sluit-tijdelijk-deuren/quote:Op maandag 16 juli 2012 22:11 schreef HAL9000S het volgende:
Hoorde trouwens van iemand dat zowel Patta als P5 failliet zijn.
Het model kan idd goed maar qua kleuren is het best lastig, al zou je het wel gewoon met een all white tee oid kunnen dragen maar dat is ook weer wat saai.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee joh... gewoon onder shorts of tapered denim. Geen probleem.
Tering draag je zulke dingen ook echt of zie je het als verzamelobject?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:28 schreef acbs2 het volgende:
HYPEHYPEHYPE
Kickz ligt er al as we speak.
Vind deze wel nice maar og bred cw isharder.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supreme hé...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:14 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Tering draag je zulke dingen ook echt of zie je het als verzamelobject?
Is kickz al in engeland aan het campen? da fuq.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:28 schreef acbs2 het volgende:
HYPEHYPEHYPE
Kickz ligt er al as we speak.
Vind deze wel nice maar og bred cw isharder.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zien er echt raar uit,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:47 schreef HAL9000S het volgende:
Vond ik ook totdat ik zag dat ze er niet zo uit komen te zien maar dat dat slechts een onderdeel is van deze schoen volgens mij.
[ afbeelding ]
Nog steeds cool maar een stuk minder intriguing imo. Soort van flow achtig iets. Adidas gaat ook voor barefoot btw
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:47 schreef HAL9000S het volgende:
Vond ik ook totdat ik zag dat ze er niet zo uit komen te zien maar dat dat slechts een onderdeel is van deze schoen volgens mij.
[ afbeelding ]
Nog steeds cool maar een stuk minder intriguing imo. Soort van flow achtig iets. Adidas gaat ook voor barefoot btw
[ afbeelding ]
Beetje jammer, ik wil die sokquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:47 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hamertenen zijn een lastig iets in deze idd..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ze ooit proberen te passen, zo'n barefootshoe met tenen. Lukt bijna niet, echt fucked up.
Nice, zag ze ook liggen bij avenue maar geen geld is een bitchquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:01 schreef acbs2 het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Nike_AM1_Hyperfuse_OG_Blue by acbs2, on Flickr
Shape is echt nice.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:01 schreef acbs2 het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Nike_AM1_Hyperfuse_OG_Blue by acbs2, on Flickr
Ik ga ze halen denk ik. Wilde altijd eigenlijk al infrareds voor onder shorts en ik ben een van de weinigen hier die hyperfuse digt. Nog een opvallend iets:quote:
Denk dat ik ook ga F5-en de 27ste.... ben benieuwd of ze nog ergens in NL terecht gaan komen, vast wel. Fragments zijn dik maar vind de prijs echt wat aan de hoge kant.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef acbs2 het volgende:
Die Hyperfuse Infrareds gaan gecopt worden. 27ste bij de UK based shops ala Hanon, Wellgosh etc.
Mijn laatste aanwinst. (Niet een echte sneaker maar wel sneaker inspired)
[ link | afbeelding ]
Cole_Haan_x_Fragment_LunarGrand_Wingtip by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Fragment_Logo_LunarGrand_Wingtip by acbs2, on Flickr
Mee eens. Vind deze persoonlijk niet interessant. Ga je nog voor de og zx500?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ga ze halen denk ik. Wilde altijd eigenlijk al infrareds voor onder shorts en ik ben een van de weinigen hier die hyperfuse digt. Nog een opvallend iets:
AM1 flyknit.
[ afbeelding ]
geef me gvd eens normale flyknits voordat je met dit soort shit komt!
die boven jou zijn adipure Adapt en die jij post adipure gazelle's volgens mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:47 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hype, hype. Vind die schoen echt lelijk, supreme of niet. Winkel van supreme vond ik de grootste tegenvaller toen ik in NYC was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:10 schreef vault_tec het volgende:
hier gaan wij ook langzaam naar toe...
Nog niet aan gehad. Ga ze op lowlands gebruiken. Samen met crack 1 smoken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef Atta-boy het volgende:
Nice!
Ja had ook naar Londen kunnen gaan gisteren voor die dunks maar moest werken en had geen geld![]()
Heb je de sokken al aangehad? Weet nog steeds niet of ik ze moet kopen.
Wachten tot ze in de sale gaan. Meestal kosten vans toch wel 60+ euro.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:03 schreef expans het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze goedkoop kan vinden in US 8? Heb normaal maatje 40/41 en wel brede voeten.
[ afbeelding ]
Ik zie ze voor ¤70 maar vind dat te duur voor simpele vans. Max is ¤50.
Economische crisis yo. Campen voor paar honderd dollar winst is schijnbaar zeer aantrekkelijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hype, hype. Vind die schoen echt lelijk, supreme of niet. Winkel van supreme vond ik de grootste tegenvaller toen ik in NYC was.
Werken zou je meer verdienen. Ik snap het niet. Vraag me af of kickz ze ook gaat resellen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Economische crisis yo. Campen voor paar honderd dollar winst is schijnbaar zeer aantrekkelijk
Tuurlijk gaat hij dat doen hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Werken zou je meer verdienen. Ik snap het niet. Vraag me af of kickz ze ook gaat resellen.
24 uur daar zitten, naar engeland gaan, eten etc en kosten van de schoen. Dan moet je de schoen voor 500+ euro kunnen resellen anders is het het echt niet waard. En alsnog zit je daar voor 10 euro per uurquote:
Vergeet niet die e-props die hij zal krijgen bij solecollector. daar doe je het voorquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
24 uur daar zitten, naar engeland gaan, eten etc en kosten van de schoen. Dan moet je de schoen voor 500+ euro kunnen resellen anders is het het echt niet waard. En alsnog zit je daar voor 10 euro per uur.
Nog steeds niet waardquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vergeet niet die e-props die hij zal krijgen bij solecollector. daar doe je het voor
maar je bent een ervaring (en/of avontuur) rijker, gewoon met een paar gasten daar zitten in het buitenland, beetje praten met de andere campers. Lijkt mij best tof, alhoewel campen voor mij niks is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
24 uur daar zitten, naar engeland gaan, eten etc en kosten van de schoen. Dan moet je de schoen voor 500+ euro kunnen resellen anders is het het echt niet waard. En alsnog zit je daar voor 10 euro per uur.
Interesseert mij vrij weinig tbh. Kom niet gezellig doen maar om schoenen te kopen. Als ik een leuke ervaring wil, ga ik lekker met vrienden een weekend weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maar je bent een ervaring (en/of avontuur) rijker, gewoon met een paar gasten daar zitten in het buitenland, beetje praten met de andere campers. Lijkt mij best tof, alhoewel campen voor mij niks is.
Deel je winst eens door de tijd die je daar zit? Dan valt het echt wel mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:18 schreef Atta-boy het volgende:
Reis was maar 70 pp. Eten is hoogstens 15 euro dus dan heb je een flinke winst. Easy money
dit is voor "sneakerheads" een weekendje wegquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Interesseert mij vrij weinig tbh. Kom niet gezellig doen maar om schoenen te kopen. Als ik een leuke ervaring wil, ga ik lekker met vrienden een weekend weg.
snap echt niet dat je nog steeds hierover zeurt. Jij zit er toch niet. Als iemand een paar dagen voor een winkel wilt zitten voor een paar schoenen, dan moet ie dat lekker doen. Dat gezeik over 10 euro per uur zitten, winst niet rendabel genoeg..etc etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Deel je winst eens door de tijd die je daar zit? Dan valt het echt wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
snap echt niet dat je nog steeds hierover zeurt. Jij zit er toch niet. Als iemand een paar dagen voor een winkel wilt zitten voor een paar schoenen, dan moet ie dat lekker doen. Dat gezeik over 10 euro per uur zitten, winst niet rendabel genoeg..etc etc.
Duidelijk geen sneakerhead..I see what you did there. Punt is meer als je kijkt naar de asics release: mensen zitten er een dag van te voren en het wordt steeds erger. Want volgende keer zitten mensen er 2 dagen etc. Het loopt gewoon uit de hand imo. Ik wil niet een paar dagen voor een winkel zitten voor een paar schoenen. Wij verzieken het allemaal voor elkaar op deze manier imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies. Als je de schoen echt tof vind, dan betaal je de resell prijs. Prijzen (en de hype) zijn al gedaald, dat zie ik ook in het verkoopgedeelte op LB.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:38 schreef don-diablo het volgende:
Woekerprijzen betalen of wachten tot de hype (deels) overwaait.
De woei asics zou ik zeker nog wel willen, maar wil niet meer dan 250 betalen. Dat is echt de absolute max. Ik heb nu de og zx 500 onderweg en die ga ik max dragen iig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
precies. Als je de schoen echt tof vind, dan betaal je de resell prijs. Prijzen (en de hype) zijn al gedaald, dat zie ik ook in het verkoopgedeelte op LB.
Ik weet niet of er voldoende animo is voor de GT-II. Wel aardige CW, vanavond up close even checken.
Nu al onderweg? Hoe dat zo, dacht dat ze vannacht pas gereleased zouden worden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De woei asics zou ik zeker nog wel willen, maar wil niet meer dan 250 betalen. Dat is echt de absolute max. Ik heb nu de og zx 500 onderweg en die ga ik max dragen iig.
Compensatie regeling voor het feit dat ze me de bushwhackers niet konden leveren + free shipping.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Nu al onderweg? Hoe dat zo, dacht dat ze vannacht pas gereleased zouden worden?
Ah zo. Redelijk nette service dan toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Compensatie regeling voor het feit dat ze me de bushwhackers niet konden leveren + free shipping.
Is twee keer misgegaan en daardoor boden ze eerst de saucony packers of de hyperfuse am1 met 20% korting aan indien ik geïnteresseerd was, maar dat wilde ik niet. Wilde de og zx. Ze kregen gisteren de lading binnen en mijne werd er gelijk hit gevist. Wel netjes opgelost uiteindelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ah zo. Redelijk nette service dan toch.
Heb ook wel eens gehad dat ik schoenen bestelde en dat ze achteraf niet leverbaar waren, geld terug en sorry maar verder niks meer over gehoord.
Lekker belangrijk, laat mensen zelf bepalen wat voor beweegredenen ze hebben om een schoen wel of niet tof te vinden. Kan me dr echt niet druk om maken, ik wil schoenen voor een normale prijs en zonder er voor te campen. Lukt dat niet, jammer dan.... er komen continu toffe paartjes uit, ook GR's.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef Atta-boy het volgende:
Vind het ook maar lame dat het soort van in is om een sneakerhead te zijn en alle gehypte schoenen te kopen. Gasten hebben asics altijd uitgelachen omdat nike > asics maar als woei er één dropt liggen ze er als eerste.
Hier ben ik het deels mee eens maar vind het wel jammer als ik dingen mis loop. Maar dat komt ook door geld te kort etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, laat mensen zelf bepalen wat voor beweegredenen ze hebben om een schoen wel of niet tof te vinden. Kan me dr echt niet druk om maken, ik wil schoenen voor een normale prijs en zonder er voor te campen. Lukt dat niet, jammer dan.... er komen continu toffe paartjes uit, ook GR's.
Tsja, je kan nou eenmaal niet alles hebben.... zo is het leven nou eenmaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hier ben ik het deels mee eens maar vind het wel jammer als ik dingen mis loop. Maar dat komt ook door geld te kort etc.
Da fuck.quote:
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Tsja, je kan nou eenmaal niet alles hebben.... zo is het leven nou eenmaal
Dat sowieso idd, ze hebben ook een mooi assortiment iig. Die visvim, please tell me it's a hoax.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:09 schreef HAL9000S het volgende:
Nette actie van END, DonDiablo. Heb sowieso wel een hoge pet op van die winkel.
naar mijn idee zijn GR's lastiger te vinden dan de "hype" releases. Oude JD releases (2002-2004 ish) vind je niet zomaar of helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, laat mensen zelf bepalen wat voor beweegredenen ze hebben om een schoen wel of niet tof te vinden. Kan me dr echt niet druk om maken, ik wil schoenen voor een normale prijs en zonder er voor te campen. Lukt dat niet, jammer dan.... er komen continu toffe paartjes uit, ook GR's.
Omdat gr's toch niet massaal voor resell worden gekocht of door mensen die er zuinig op zijn? Dus mensen dragen ze en als ze op zijn gooien ze ze weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
naar mijn idee zijn GR's lastiger te vinden dan de "hype" releases. Oude JD releases (2002-2004 ish) vind je niet zomaar of helemaal niet.
Maakt mij geen reet uit waarom ze die schoenen kopen maar vind het jammer dat je door dit soort mensen steeds meer moeite moet doen om een leuk paar schoenen te krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt deels idd, als je het over oudere GR's hebt. Oudere hype releases worden vaak bewust 'on ice' gehouden denk ik, of minder vaak gedragen dan GR's omdat potentiele resell value. Oude GR's werden gewoon gedragen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
naar mijn idee zijn GR's lastiger te vinden dan de "hype" releases. Oude JD releases (2002-2004 ish) vind je niet zomaar of helemaal niet.
It IS a hoax... een of andere visvim expositie ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat sowieso idd, ze hebben ook een mooi assortiment iig. Die visvim, please tell me it's a hoax.
Grachten Pinguin, mooi dat je wat hebt kunnen fixen.
shirtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:44 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag
[ link | afbeelding ]
DSC04421 by Cali030, on Flickr
met norse shorts en die hippie scum HUF shirt.
Toen ik de allereerste foto zag (die van bovenaf) dacht ik dat ze wel vet waren, maar nu ik meerdere foto's heb gezien vind ik het gewoon lelijk..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef vault_tec het volgende:
het is kickz en co gelukt.
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:12 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Flyknit Trainer – Volt – Orange
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:12 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Flyknit Trainer – Volt – Orange
[ afbeelding ]
Hèhè heavy arms op de achtergrond.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:15 schreef vault_tec het volgende:
geen sneakers maar gister de witte opgehaald![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hèhè heavy arms op de achtergrond.
Ik heb zelf ergens in een kast nog wel wat dingen liggen waaronder shenlong van endless waltz. Enige wat "ter display" staat is wat van halo.quote:
Wil ze allemaal hebben van die serie alleen geen geld + ik kan ze zelf niet goed in elkaar zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb zelf ergens in een kast nog wel wat dingen liggen waaronder shenlong van endless waltz. Enige wat "ter display" staat is wat van halo.
Welke winkel is dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:16 schreef Atta-boy het volgende:
Maar het is toch een extraatje dat hij anders niet gehad had.
Was vandaag in die winkel die die neppe visvim shit verkoopt geweest, kwaliteit is echt om te huilen
@ DD de levi's collab?
die eerst burgundy cw was hard maar vond 90 euro toen des tijds teveel geld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:33 schreef Atta-boy het volgende:
Zit in zijstraatje bij woei, weet verder ook niet hoe ze heten. Als je richting oostplein loopt het laatste zijstraatje naar rechts geloof ik. Staat heel groot sale op de ramen, ze hadden wel nog maar weinig fake spul over maar ze waren blijkbaar gepakt
Ok die zijn idd wel beter, al is de salazar niet mijn model.
Binnenkort wivah?
Ga je die dunk ook halen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:32 schreef don-diablo het volgende:
Levi's collab idd. Prima schoen. Salazar 2 is zoveel beter dan 1 iig.
afgunst.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef vault_tec het volgende:
10 euro per uur verdient. Geen wonder dat die zo lelijke auto koopt
Weet ik nog niet. Vind ze zeker nice, maar weinig shops die ze hebben.quote:
Staat prima met denim hoor. Zal volgend weekend eens foto's proberen te maken indien ik wat extra tijd over heb.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:54 schreef Atta-boy het volgende:
Komt denk ik ook omdat ik de foto's van die salazar onder die denim niet mooi vond, misschien staat het wel goed onder een andere fit.
Wivah:
[ afbeelding ]
Kan dingen heel zwart wit bekijken. Vrienden die psychologie studeren zeggen dat ik heel erg een man ben qua dat. Als ik het niet logisch vind dan kan ik niet snappen waarom mensen zoiets doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
afgunst.
Nike WMNS Roshe Run “Camo” – Available on eBay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij female?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kan dingen heel zwart wit bekijken. Vrienden die psychologie studeren zeggen dat ik heel erg een man ben qua dat. Als ik het niet logisch vind dan kan ik niet snappen waarom mensen zoiets doenEn die auto is best lelijk.
fall 2012 heb ik gelezen.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
fall 2012 heb ik gelezen.Nummer 3, 4 of de één na laatste aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef vault_tec het volgende:
al die flyknits zijn hard
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb getwijfeld en het niet gedaan. Zeker retro, maar net niet mijn ding...
Maakt me deze keer weinig uit. Gaan lekker veel gedragen worden en dan worden ze sowieso gaar na veel tijd. Bleed zal vooral aan de achterkant zijn. Zijkant is hoofdzakelijk van synthetisch spul dus dat zal mee vallen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef Sinji het volgende:
Tof met die broek, pas je wel op voor denimbleed?
Vans of janoski's.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef M1stral het volgende:
Heren, ik zoek een paar dope, cleane sneakers voor onder mijn Momotaro 0702. Draag vooral basics, maar vind het lastig goede schoenen te vinden onder de jeans.
Broek is zeg maar donkerblauw factor 100.
Ik zou ook janoski's zeggen. Die kunnen bijna overal wel bij. Ik zou zeggen probeer er eens wat zwarten onder. Of anders een paar adidas 80s campus.quote:
Die zijn wel kick. Info?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:21 schreef Sinji het volgende:
Del Barco's?
[ afbeelding ]
Ik wil wel een extra paartje van die witte
Del Barco zijn wel erg comfy iig.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:21 schreef Sinji het volgende:
Del Barco's?
[ afbeelding ]
Ik wil wel een extra paartje van die witte
niet doen, krijg je spijt van.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef M1stral het volgende:
Nou, ik ben er niet echt zeker van eerlijk gezegd.
Janoski mids zitten niet zo lekker als de lows. Heb nog wel een link voor grijze fleece janoski's in us 8.5.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:31 schreef M1stral het volgende:
Ik twijfel eigenlijk tussen twee paar Janoski's en eventueel een paartje Koston's. Allen grijs. De laatste nieuwe mid (met wit), een volledig grijze Janoski (volgens mij wat oudere, te vinden op Revert.nl) en een paartje grijze Kostons.
Iemand die me wil helpen een keus te maken? Ik vind die nieuwe mids wel het mooist, vraag is alleen of ze makkelijk te dragen zijn.
Oh, en de maat? Ik draag US8 in Cons.
janoski'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:16 schreef M1stral het volgende:
Thanks. Nou, ben er in ieder geval over uit dat het Janoski's worden. Alleen colorway is nog de vraag, maar daar kom ik wel uit.
Zijn best stylish voor iets dat voor een skateschoen door moet gaan
Uhh dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:56 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld. Zit me alleen af te vragen wat daar leuk bij staat.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:56 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Licht shirt en shorts?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:56 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
quote:The information you’ve all been waiting for: The Nike Flyknit Trainer+ is set for a release this Friday, July 27th, at select Nike retailers and on Nikestore. Ten jaw-dropping colorways at $150 a pop – it’ll be a true test of self-control once these become available. Some of our readers have been a bit confused as to the distinction between the Flyknit Trainer+ (shown below in the ten colorways) and the Flyknit Racer+; the Racer has a different upper (the larger swoosh is the sure-fire giveaway) and will only release in two colorways (we’ll you with that information in just a little bit). Which of the ten will you be copping? Keep your eye on this Friday because these are slated to hit Nikestore, but be sure to stick with Sneaker News for more release information.
Zijn beide tof imo. Zou ze wel willen maar moet even rustig aan doen qua aankopen. Wil eig nog de solebox saucony shadows.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga toch liever voor lunar flyknits denk ik.
Die zeker, maar hoe?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn beide tof imo. Zou ze wel willen maar moet even rustig aan doen qua aankopen. Wil eig nog de solebox saucony shadows.
Tja.. Als ze bij solebox online zullen komen dan wil ik het proberen (of bij een andere shop). Anders wordt het eBay mits geen absurde prijs.quote:
Dit dus. Maar die flyknits zijn wel hard. Ik zit nu trouwens te twijfelen om naar Solebox te gaan om die grey+purple te halen. Een paar dagen Berlijn is ook geen straf. Het is toch in het weekend, kan gerustquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga toch liever voor lunar flyknits denk ik.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:56 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Roflol, ik ga kapot hierquote:
Cool dat je die tegen gekomen bent. Zag ze zaterdag bij woei liggen, vind ze wel mooi maar zou toch voor andere schoeben gaan denk ik, wellicht als de tas heel mooi geweest was maar dat valt ook heel erg mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Bajskorv het volgende:
Die Asics x Netherlands Olympics trouwens gisteren twee keer voorbij zien komen op Schiphol. Eenmaal Cor vd Geest, de judo coach, en andermaal een kleine Aziatische dame, wellicht onze badmintonster ofzo.
[ afbeelding ]
Het zijn uiteindelijk toch deze in het rood geworden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:56 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Vet welke zijn dit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit dus. Maar die flyknits zijn wel hard. Ik zit nu trouwens te twijfelen om naar Solebox te gaan om die grey+purple te halen. Een paar dagen Berlijn is ook geen straf. Het is toch in het weekend, kan gerust
Wivah:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |