Ik ben daar ook mee aan het flirten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:17 schreef don-diablo het volgende:
Zeker niet verkeerd die mids, maar de og Zx 500 zijn veel toffer imo.
[ afbeelding ]
Ik zeg doen. Ik ga ook even uitgebreid kijken. Krijg volgende week wat meer info gemaild iig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mee aan het flirten.
Sowieso is er nooit restock behalve op de meeste black/white colorways. Op flatspot hebben ze een US 8.5 en geen 8...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand mij helpen aan Nike SB team edition black/swan in de maat EUR 41? Ik kan hem niet vinden.
Is het al een oudere release, dus weinig kans op restock?
Oké. Ik had al gekeken op Cali, revert, manus, ben-g, flatspot en nog een aantal. Kan ze helaas niet vinden. Ik weet niet of 42 een goede keus is. Janoski's heb ik US 8, dus verwacht dat ik die maat ook nodig heb voor deze.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sowieso is er nooit restock behalve op de meeste black/white colorways. Op flatspot hebben ze een US 8.5 en geen 8...
http://www.flatspot.com/p(...)-swan-gum-dark-brown
Hoe graag je ook iets wilt, te groot kopen is het echt niet waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké. Ik had al gekeken op Cali, revert, manus, ben-g, flatspot en nog een aantal. Kan ze helaas niet vinden. Ik weet niet of 42 een goede keus is. Janoski's heb ik US 8, dus verwacht dat ik die maat ook nodig heb voor deze.
http://www.industrialride(...)ion-2-blackswan.aspxquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand mij helpen aan Nike SB team edition black/swan in de maat EUR 41? Ik kan hem niet vinden.
Is het al een oudere release, dus weinig kans op restock?
ik vind dunks en janoski's al TTS. Dus ga even passen. Het is niet alsof je nergens AM1 kan passen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef Staal_ het volgende:
Vraagje: Hoe vallen AM1's ten opzichte van Janoski's en Dunks? Ik heb een paartje Janoski's in US8,5 en Dunks in US8.
Niet lullig bedoeld maar je kan de footlocker in lopen zo een air max passen. Bij iedereen verschilt het heel erg.quote:
Ah ok nice. Was er over aan het denken die meteen paar free's als verlaat verjaardagscadeau aan m'n vriendin te vragenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik vind dunks en janoski's al TTS. Dus ga even passen. Het is niet alsof je nergens AM1 kan passen.
Atta, sokken zijn binnen. Zien er goed uit. Alleen even wachten met foto's tot ik meer duidelijkheid heb met wifey. Ze lijken alleen wel erg groot voor mij though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |