Sommige sites hebben toch echt niet genoeg users hoor. Noem ik bijvoorbeeld Knuz of Kuskus.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de sites, maar aan....(vul maar in)
Dan nog werken die sites wel...maar dus niet voor jou. Ik heb meerdere dates gehad via knuz...via alle sites waar ik op heb gezeten wel. Dat er geen relatie uit voortgekomen is ligt niet aan de sites, maar aan mij.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Sommige sites hebben toch echt niet genoeg users hoor. Noem ik bijvoorbeeld Knuz of Kuskus.
Och, daar geef ik je gelijk in. Als er geen relatie uitkomt, ligt het niet aan de site. Dat heb je zelf in handen. Maar sites waar weinig mensen op zitten, behalve mannen, heb je weinig kans van slagen. Tenzij je natuurlijk homofiel bent.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan nog werken die sites wel...maar dus niet voor jou. Ik heb meerdere dates gehad via knuz...via alle sites waar ik op heb gezeten wel. Dat er geen relatie uit voortgekomen is ligt niet aan de sites, maar aan mij.
Op elke datingsite zit wel een vrouw...dat het niet jou types zijn ligt wederom niet aan de site, maar aan....quote:Op zondag 15 juli 2012 23:36 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Och, daar geef ik je gelijk in. Als er geen relatie uitkomt, ligt het niet aan de site. Dat heb je zelf in handen. Maar sites waar weinig mensen op zitten, behalve mannen, heb je weinig kans van slagen. Tenzij je natuurlijk homofiel bent.
Ik denk niet dat ze "werken" eigenlijk. Misschien je insteek wat veranderen? Dat je niet verwacht de vrouw van je leven te ontmoeten maar gewoon een leuke meid? En dan verder zien?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Heb je nog een goed voorstel voor sites die wel werken? Bij Paiq word ik gekoppeld aan domme onintelligente meiden die niet verder komen dan 'ok', en geen gesprek gaande weten te houden.
En hoe zit het eigenlijk met jouw datingavonturen?
Ik vind het vooral lastig om elke keer me van de beste kant te tonen met chatten als vaker wel dan niet uiteindelijk de ander afhaakt zodra m'n foto zichtbaar wordt. Met dat in achterhooft denk je op gegeven moment toch anders als je een chat aangaat. Er een leuk gesprek van proberen te maken, dat ook voor elkaar krijgen, maar dan toch afgeserveerd worden... van een koude kermis thuiskomen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:46 schreef eefje801 het volgende:
Was ook een beetje datemoe, kon niks anders verzinnen dan "ok" op PaiqHeb net mijn account daar verwijderd. Was leuk, maar ook wel weer klaar mee.
Dat heb ik gemerkt.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien moeten we het dan maar houden op dat mannen van mars komen en vrouwen van venus en ze beide (soms) een andere definitie hebben van eerlijkheid.
Dat laatste vooral onthoudenquote:Op maandag 16 juli 2012 00:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig om elke keer me van de beste kant te tonen met chatten als vaker wel dan niet uiteindelijk de ander afhaakt zodra m'n foto zichtbaar wordt. Met dat in achterhooft denk je op gegeven moment toch anders als je een chat aangaat. Er een leuk gesprek van proberen te maken, dat ook voor elkaar krijgen, maar dan toch afgeserveerd worden... van een koude kermis thuiskomen.
Nu een knappe dame die me aansprak (een match), nog niet tegelijk online geweest... heb al wat teruggestuurd maar ik zit al met gedachte van dat íemand met zulke looks van de tig mannen die ze op zo'n site treft weinig interesse zal hebben in iemand die er wat minder goed uitziet...
Maja dat kan ik pas met zekerheid zeggen als ik het écht eens probeer en niet passief en halfbakken. Dus mogelijk even door de zure appel heenbijten en wellicht wordt ie nog zoet voor ie op is... en anders geen appels meer.
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:11 schreef Dennisweb het volgende:
Leer jezelf één ding af: nooit over je ziektes praten. Ook niet als je elkaar al een jaar kent, en iemand zich zorgen om je maakt. Lieg er maar over. Want als je ziek bent, beeld je je het allemaal maar in.
Tja... dat is dus daadwerkelijk wat ik hoor. Ik ben niet goed gezond, en daar word ik keihard op afgerekend door zelfverklaarde doktoren die het allemaal beter weten.quote:
En dus omdat jij er een keer op bent afgerekend, moet niemand het maar meer doenquote:Op maandag 16 juli 2012 00:15 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Tja... dat is dus daadwerkelijk wat ik hoor. Ik ben niet goed gezond, en daar word ik keihard op afgerekend door zelfverklaarde doktoren die het allemaal beter weten.
Als de rest van de wereld dat ook niet zou doen, primaquote:Op maandag 16 juli 2012 00:11 schreef eefje801 het volgende:
Je moet je niet zo focussen op je uiterlijk, écht.
Nee doe ik dus niet, daarom haast jammer dat ik m'n laatste 2 matches eigenlijk té knap vind. Zie er dan gewoon al snel minder heil in.quote:En ook een beetje realistisch zijn over met wie je wilt daten. Als je zelf geen adonis bent moet je ook niet alleen maar inzetten op fotomodellen.
Klopt... maar aan de ene kant kan ik het ze ook niet kwalijk nemen, zo zitten meeste mensen nou eenmaal in elkaar... en ik wil helemaal niet van die negatieve gevoelens jegens anderenquote:En maar zo denken: Als iemand mij niet leuk vindt, wil ik daar ook helemaal niet mee zijn.
Hoe uit de ziekte zich?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:15 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Tja... dat is dus daadwerkelijk wat ik hoor. Ik ben niet goed gezond, en daar word ik keihard op afgerekend door zelfverklaarde doktoren die het allemaal beter weten.
Dat ja......quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Sekhmet het volgende:
AAAAAAAAARRRRGGGGHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijgneigingen van al die "ik ben te lelijk om te daten" verhalen hier op FOK!
Niet over uiterlijk mogen hebben aangaande datingsites is als niet over rendement mogen hebben aangaande beleggen...quote:Op maandag 16 juli 2012 00:20 schreef Sekhmet het volgende:
AAAAAAAAARRRRGGGGHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijgneigingen van al die "ik ben te lelijk om te daten" verhalen hier op FOK!
quote:Mooie mensen
Uiterlijk blijkt de uitzonderingen op deze regel: het overgrote deel van de daters is op jacht naar de allermooiste man of vrouw die er op de site te vinden is, ongeacht hun eigen uiterlijk. “Hoe knapper hoe leuker”, redeneren deze singles. Vrouwen zijn hier nog wat kieskeuriger in dan mannen.
Oh, het staat op het internet..... dan moet het wel waar zijn. Sorry dat ik dacht dat niemand écht lelijk is en je zo lelijk bent als je jezelf voor doet. Mijn fout.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet over uiterlijk mogen hebben aangaande datingsites is als niet over rendement mogen hebben aangaande beleggen...
Genen die het als onzin afdoen zijn meestal degenen die er zelf geen last van hebben...
Van Paiq Weblog:
[..]
Ik kan goed met de ziekte omgaan. Het uit zich vooral aan veel medicijnen slikken, rokerige ruimtes vermijden en geen alcohol drinken. Voor mij werkt dat prima, maar dat houdt wel in: niet uitgaan.quote:
Ik kan wel raden waarom jij geen date hebt.quote:
Als je er dan al zo over denkt, ga dan niet op een datingsite zitten. En na één keer benoemen weten wij ook wel dat je lelijk bent, het hoeft niet bij elke post weer herhaald te worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet over uiterlijk mogen hebben aangaande datingsites is als niet over rendement mogen hebben aangaande beleggen...
Genen die het als onzin afdoen zijn meestal degenen die er zelf geen last van hebben...
Van Paiq Weblog:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |