Ik kende haar bijna een jaar, ja. 1x in het echt gemeet, de tweede keer zou zaterdag zijn. Maar dat gaat dus niet meer gebeuren.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's wel lullig. Je kende haar al een hele tijd, alleen dan online, toch?
Ik houd überhaupt niet van spelletjes spelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
Ik Ben meer van gewoon zeggen hoe of wat ipv dat geleuter met "het spel".
Hoe eerder je duidelijk hebt des te eerder kan je meer van elkaar gaan genieten. Moeilijk gedoe altijd
Ik dus ook niet.... Soms had ik liever gay geweest. Dat moeilijke gedoe met vrouwen altijdquote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Ik houd überhaupt niet van spelletjes spelen.
Wij mannen maken er ook een potje van hoor, soms. Ik ontken niet dat ik ook wel eens fout doe. Maar sommige meiden zijn echt dramaqueens.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.... Soms had ik liever gay geweest. Dat moeilijke gedoe met vrouwen altijd
Dat ging ook meer over dat het het risico van "het spel" is dat je ook blauwtjes loopt, eerder in het topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:57 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Ik houd überhaupt niet van spelletjes spelen.
Inderdaad. Iedereen loopt wel eens een blauwtje.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat ging ook meer over dat het het risico van "het spel" is dat je ook blauwtjes loopt, eerder in het topic.
Jammer voor je, misschien volgende keer toch wat sneller afspreken? In discussie gaan via internet, whatsapp, sms is sowieso niet zo'n goed plan.
Voor mij is zeggen hoe en wat ook het spel. Directe eerlijkheid. En daar hoort afwijzing ook bij.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
Ik Ben meer van gewoon zeggen hoe of wat ipv dat geleuter met "het spel".
Hoe eerder je duidelijk hebt des te eerder kan je meer van elkaar gaan genieten. Moeilijk gedoe altijd
Dit.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef Moogwai10 het volgende:
Klinkt als een pubermeid die steeds boos wegloopt naar haar kamer.
Verder geen tijd meer in investeren zou ik zeggen en op naar de volgende date.
Klinkt mij meer als iemand die gewoon niet zo geïnteresseerd was in hem en de makkelijke manier uit heeft gekozen. Misschien niet zo netjes, but that's lifequote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef Moogwai10 het volgende:
Klinkt als een onvolwassen pubermeid die steeds boos wegloopt naar haar kamer.
Verder geen tijd meer in investeren zou ik zeggen en op naar de volgende date.
Maakt het niet minder lullig hoor..maar idd, gewoon lekker verder kijken straks. Joh dat is een beetje het punt van deze tijd. Je kunt maar beter elkaar wat vaker in het echt zien en niet teveel op alle slakken zout leggen voor wat betreft verder contact. De een is daar ook minder van dan de ander. Niet iedereen vind het leuk om de hele dag te smsen of te whatsappen of wat dan ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:03 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen loopt wel eens een blauwtje.
En inderdaad misschien de volgende keer wat sneller afspreken. En met iemand die nog dichterbij woont. Waar ik mee kan praten als er wat is. Ik ben dat offline gaan om zo problemen uit de weg te gaan zo beu he.
Vertel mij wat. Het draaide nooit uit op een relatie omdat ze alle mannen over één kam scheerde: ze laten je toch altijd zitten.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:11 schreef Sekhmet het volgende:
Trouwens dat één vrouw dat deed betekend nog niet dat je alle vrouwen over één kam moet scheren. Dan kan ik ook nog wel een boekje opendoen over mannen.
Eerlijk zijn....quote:Op zondag 15 juli 2012 23:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Voor mij is zeggen hoe en wat ook het spel. Directe eerlijkheid. En daar hoort afwijzing ook bij.
De mannen zeggen hier steeds wel dat wij vrouwen moeilijk doen, maar wat dacht je wat jullie deden...
40 katten???quote:Op zondag 15 juli 2012 23:13 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Het draaide nooit uit op een relatie omdat ze alle mannen over één kam scheerde: ze laten je toch altijd zitten.
Ja, zo blijf je eeuwig alleen met je 40 katten, natuurlijk.
Niet een jaar wachten. In een of max twee weken iets afspreken. Sneller schakelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:13 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Het draaide nooit uit op een relatie omdat ze alle mannen over één kam scheerde: ze laten je toch altijd zitten.
Ja, zo blijf je eeuwig alleen met je 40 katten, natuurlijk.
Het was een uitdrukking, Eefjuh!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
40 katten???
Je mag blij zijn hoor, dat is toch niet leuk meer![]()
Misschien moeten we het dan maar houden op dat mannen van mars komen en vrouwen van venus en ze beide (soms) een andere definitie hebben van eerlijkheid.quote:
Haha, ja, dit had ik terug kunnen verwachten. Overigens ken ik iemand die daadwerkelijk met 7 katten leeft.quote:
Zeven is ook wel erg veel, ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Haha, ja, dit had ik terug kunnen verwachten. Overigens ken ik iemand die daadwerkelijk met 7 katten leeft.
Heb je nog een goed voorstel voor sites die wel werken? Bij Paiq word ik gekoppeld aan domme onintelligente meiden die niet verder komen dan 'ok', en geen gesprek gaande weten te houden.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeven is ook wel erg veel, ja.
Je hebt ook kattenmannetjes
Nou hup Dennis, de datingsites weer op
Het ligt niet aan de sites, maar aan....(vul maar in)quote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Heb je nog een goed voorstel voor sites die wel werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |