SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Waylon wilde alleen zijn wielerlicht over de zaken laten schijnen als ie mocht zingen. Nou doe dan maar dacht RTL![]()
![]()
Vandaag merk je eigenlijk pas hoeveel invloed die valpartij heeft gehad... dat gezeik over dat ze allemaal niet hun best zouden doen
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Wytse was er vorig jaar ook al, achter de schermen alleen.
Veel beter dan die moeilijke prater Marcel Maijer.![]()
Ninja-editquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
Wytse ziet eruit alsof hij een ijsje vasthoudt.![]()
![]()
Nu ben ik benieuwd wat er stond ipv ijsjequote:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
leuke tip voor volgend jaar, op de voorlaatste dag een ploegentijdrit
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Opgeven
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Inderdaadquote:
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wacht maar, Gesink gaat het goed doen in de vuelta...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
en dan weer afstappenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Gesink kan lekker rustig herstellen en sparen voor de volgende tour.![]()
![]()
En dan weer vallenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja, sparen kunnen ze wel bij de Rabobankquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, sparen kunnen ze wel bij de Rabobank
graag op anoniem![]()
Kelderman heeft nu ook al bijna een onoverbrugbare achterstand op Pinot
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Kenny is een loserOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja maar ik post hem niet anders ga je weer huilen dat je mobieltje traag wordt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
heeft iemand dat gifje van diekstra die wytse op z'n hoofd tikt?![]()
Hansie > Waylon > kennyquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Kenny is een beetje de Hansie van het wielrennen.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar ik post hem niet anders ga je weer huilen dat je mobieltje traag wordt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar ik post hem niet anders ga je weer huilen dat je mobieltje traag wordt.
There are only 151 Pokémon.![]()
Dries is dood, daarom komt hij vandaag ook nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef Djokotron het volgende:
[..]
En waar staat Dries in de voedselketen?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dries is dood, daarom komt hij vandaag ook niet![]()
![]()
jackquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dries is dood, daarom komt hij vandaag ook niet
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Zwak van hem.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
![]()
heeft vanavond betere schnabbelsquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Neeeee niet Gunter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:21 schreef Djokotron het volgende:
Dries had vandaag een begravenis. Van Gunther.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: