quote:
quote:
ik wou dat ik eens een nacht koorts-vrij was! en er normaal uit kon komenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:28 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik wou dat ik ook weer mijn bed in kon duiken.
In bed liggen is wel fijn maar dan wel vrijwillig graag. Wordt maar snel weer beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wou dat ik eens een nacht koorts-vrij was! en er normaal uit kon komen
Mee op vakantie?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:37 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben jaloers...
niet dat ik het mijn broertje niet gun, maar ik had ook graag mee gewild...
nee, dagje weg...quote:
Dat is ook altijd leuk. Ik heb nog steeds geen vakantie plannen.quote:
daar koop ik wat voor ruck...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:17 schreef Rucky het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers.Maar ik mag je wel hoor.
Balen, ik ken het gevoel ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar koop ik wat voor ruck...
bij mijn beste maat mag ik niet komen...
bij mijn eigen pa mag ik niet komen....
Zo'n beste maat is ie dan niet.. maar misschien kan ie uitleggen wat die vriendin precies tegen je hebt. En je pa moet ook gewoon wat harder zijn tegen je stiefma.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar koop ik wat voor ruck...
bij mijn beste maat mag ik niet komen...
bij mijn eigen pa mag ik niet komen....
Die zomer is anders ver te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Joehoe, het is zomer. Een sjaal is overbodig; zo koud gaat het niet worden.
ik heb zelf gezegd, lijkt mij verstandig niet te komen, want ik wil niet dat mijn trainingsmaatjes stress voelen, waarvan ik "oorzaak" ben..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zo'n beste maat is ie dan niet.. maar misschien kan ie uitleggen wat die vriendin precies tegen je hebt. En je pa moet ook gewoon wat harder zijn tegen je stiefma.
Het is leven en laten leven. Zo moeilijk is het niet om een keertje een paar uur normaal te doen.
mijn stiefma is van mening dat ik elke week haar moet bellen om te vragen hoe het met haar gaat...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zo'n beste maat is ie dan niet.. maar misschien kan ie uitleggen wat die vriendin precies tegen je hebt. En je pa moet ook gewoon wat harder zijn tegen je stiefma.
Het is leven en laten leven. Zo moeilijk is het niet om een keertje een paar uur normaal te doen. Alleen voor sommigen dus kennelijk wel.
Triest...
Hoe oud is je broertje eigenlijk, dat je die al 6 jaar niet gezien hebt? Die woont nog in huize Paps en stiefmams zeker?
als je hem kunt opslaan voor me?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook altijd leuk. Ik heb nog steeds geen vakantie plannen.
En als iemand nog een bed nodig heeft: [gratis] Eenpersoonsbed
Ah, de jaloerse ex. Die dus bang is voor jouw sexuele skills ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb zelf gezegd, lijkt mij verstandig niet te komen, want ik wil niet dat mijn trainingsmaatjes stress voelen, waarvan ik "oorzaak" ben..
vannacht heeft ie zo'n heibel gehad, dat ie haar wel de deur heeft gewezen...
mijn maat is tevens ook mijn ex.. en in het begin konden zij en ik heel goed met elkaar overweg..
waarom zij moeite met mij heeft... geen idee..
mijn pa is een watje zonder ruggengraat.. klopt
jaloerse ex? ik nee...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ah, de jaloerse ex. Die dus bang is voor jouw sexuele skills ofzo![]()
En je broertje? Die kan niet zomaar een keertje wat afspreken?
Mjah, zijn wel dingen waar je je kut door gaat voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |