quote:
Dat werd het al toen jij je er mee aan de gang ging.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:27 schreef Rucky het volgende:
gvd al mijn werk van gistermiddag is naar de klote.
Als jij zo graag een dreun op je oog wilt dan mag je daar gewoon om vragen hoor. Daar hoef je echt geen lompe opmerkingen voor te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat werd het al toen jij je er mee aan de gang ging.
Geen idee ik opende mijn werk op mijn pc en dat wat ik te zien kreeg was van begin vd middag en niet zoals ik het had opgeslagen aan het eind vd dag.quote:
Heuj! Ik heb hem heel nodig!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij zo graag een dreun op je oog wilt dan mag je daar gewoon om vragen hoor. Daar hoef je echt geen lompe opmerkingen voor te maken.
[..]
Geen idee ik opende mijn werk op mijn pc en dat wat ik te zien kreeg was van begin vd middag en niet zoals ik het had opgeslagen aan het eind vd dag.
Ruck, mag ik ajb géén dreun op m'n oog?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij zo graag een dreun op je oog wilt dan mag je daar gewoon om vragen hoor. Daar hoef je echt geen lompe opmerkingen voor te maken.
Niet toevallig opgeslagen onder een íets afwijkende naam?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:38 schreef Rucky het volgende:
Geen idee ik opende mijn werk op mijn pc en dat wat ik te zien kreeg was van begin vd middag en niet zoals ik het had opgeslagen aan het eind vd dag.
De laatste versie is overschreven of zoiets. Gelukkig is het bijna weekend.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ruck, mag ik ajb géén dreun op m'n oog?
[..]
[..]
Niet toevallig opgeslagen onder een íets afwijkende naam?
Of de beheerder heeft een verkeerde backup van het systeem er op gezet?
Mooi kl*te, net als het weer vandaagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
De laatste versie is overschreven of zoiets. Gelukkig is het bijna weekend.![]()
![]()
Precies als alles alleen maar meezit is het ook niet leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mooi kl*te, net als het weer vandaagMaar positief proberen te blijven
Zit jij nu daar dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:48 schreef vannelle het volgende:
Ook goeiemorgen namens Ingrid.<-- = koffie of thee, maar net wat iemand wil.
Succes DJMO.quote:
Leuke foto!quote:
* zwaai *quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef Merlijn het volgende:
![]()
![]()
* PAPPAAAAAAAAA IK HEB HONGUUUUUUURR..... *
* Merlijn keuken in duikt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |