Ja goeie vraag.. En om 14:20 ben ik weer klaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:22 schreef Inlognaam het volgende:
Dat is 6.40u ! Wat is dat voor een bekrompen tijd?
puppy???quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat bedje in.... kijken of puppy naast me doorslaapt.....
Nou, truste dan maar!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja goeie vraag.. En om 14:20 ben ik weer klaar
Een knie in je rug en een elleboog in je nek, ik ken het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat bedje in.... kijken of puppy naast me doorslaapt.....
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens niet praten jij.!
![]()
Jij mocht uitslapen vanmorgen. Dus ik stond al in de keuken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 06:45 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh!
*ontbijt en thee/koffie/melk/sap naar binnenschuift in de SC*
En smaakt die?quote:
Hmmm had je dat niet tegen mijn wekker kunnen vertellen en tegen t ziekenhuis?! Dan had ik er niet zo vroeg uit gekomen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 06:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij mocht uitslapen vanmorgen. Dus ik stond al in de keuken.
Dan krijg je morgen een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hmmm had je dat niet tegen mijn wekker kunnen vertellen en tegen t ziekenhuis?! Dan had ik er niet zo vroeg uit gekomen natuurlijk
Maar nu kun je lekker rustig aan doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:52 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hmmm had je dat niet tegen mijn wekker kunnen vertellen en tegen t ziekenhuis?! Dan had ik er niet zo vroeg uit gekomen natuurlijk
nee .. suiker vergetenquote:
Die staat ook op tafel.quote:
Nee, die staat naast het koffie-apparaat zodat ze het niet kan vergetenquote:
En dan nog presteert ze het.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, die staat naast het koffie-apparaat zodat ze het niet kan vergeten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |