quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heej!Misschien vind ik het wel lekker om gestraft te worden door Dolfi
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij denkt -net als ik- ook in plaatjes?
Het is zelfs speciaalbier.....quote:
Ik had niets anders verwacht !!quote:
daar schrik je toch niet meer van!?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
Gut, paniek in de tent. Twee vechtende katten in de tuin, Joep slaat alarm, 2 cavia's rennen gillend van schrik door hun hok dankzij Joep en ik knijp van schrik in het plastic bekertje vol appelsap die ik vast had....
* Ireth moet even een droge broek aantrekken...
Oeh... Kittyfight!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
Gut, paniek in de tent. Twee vechtende katten in de tuin, Joep slaat alarm, 2 cavia's rennen gillend van schrik door hun hok dankzij Joep en ik knijp van schrik in het plastic bekertje vol appelsap die ik vast had....
* Ireth moet even een droge broek aantrekken...
hoe wil je dolfie over de zeik krijgen...quote:
Je moet ook niet kijken als het niet voor jou bedoeld is Dolfie....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoe wil je dolfie over de zeik krijgen...
grumble hier dus mee
ik keek ook niet... ik wil niet nog chaggoër worden dan ik al benquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken als het niet voor jou bedoeld is Dolfie....
Nee, er wordt gewoon in geleefd. Ik ga op lange ritten niet voor elk blikje en hapje stoppen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dan weer niet. Zo had ik J. ook wel verwacht, maar dat viel mee dus. Zijn auto is wel heilig, maar niet heilig genoeg om niet in te eten/drinken
Yska heeft een Corsa toch? Mijn vader heeft ook zo'n ding en daar was laatst een veer van geknapt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
weet je nog wat het was yska... 2 jaar geleden???
hoop niet dat het je draagarm is...
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yska heeft een Corsa Combo toch? Mijn vader heeft ook zo'n ding en daar was laatst een veer van geknapt.
Zeg maar waar je op vrolijk van wordt, misschien heb ik wel wat andere entertaiment.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik keek ook niet... ik wil niet nog chaggoër worden dan ik al ben
ik las het!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
En nieuwe cd'sNightwish
Kensington
ik stop alleen om te piesen... anders wordt het echt een zooitjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, er wordt gewoon in geleefd. Ik ga op lange ritten niet voor elk blikje en hapje stoppen.
Dat kan in een blikje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik stop alleen om te piesen... anders wordt het echt een zooitje
ik word vrolijk van: het regent het regent.. de pannetjes worden nat... er kwamen twee heksen aan.. die ene viel heel hard op haar gat!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg maar waar je op vrolijk van wordt, misschien heb ik wel wat andere entertaiment.
zo goed kan ik niet richten als ik aan het rijden benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |