Die is weer vol! Met spullen en boodschappen en en en... Yska moet eerst in huis schoonmaken en daarna pas auto leegmaken..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:34 schreef dolfina-chica het volgende:
yska!!!! hoe is het met jouw auto eigenlijk???
Dat is dus niet eerlijk verdeeld als jij nou eens naar mij toe komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb 2 vrouwtjes en 1 mannetje in huis wonen!! mij uitgezonderd
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is dus niet eerlijk verdeeld als jij nou eens naar mij toe komt.
Nou dat er ook pas net een belletje ging rinkelen zegt wel genoeg toch :p nee ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
weet je nog wat het was yska... 2 jaar geleden???
hoop niet dat het je draagarm is...
Ow shit... ik wist dat ik nog iets moest doen!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou dat er ook pas net een belletje ging rinkelen zegt wel genoeg toch :p nee ik heb geen flauw idee.
Wat ik wel weet is dat mt mn reet van de bank af moet.
Grote wasjes, kleine wasjes, stofzuigen, keuken opruimen en schoonmaken, wc schoonmaken..
Mevrouw heeft nog wel wat te doen zeg maar
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow shit... ik wist dat ik nog iets moest doen!!!
* Ireth haalt snel de was binnen....
OMG Ireth.....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow shit... ik wist dat ik nog iets moest doen!!!
* Ireth haalt snel de was binnen....
Jij ook al?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
waarom zie ik ireth ook gewoon rennen naar haar tuin?? haar nek breken over joep en speelgoed?
Omdat het regent?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
waarom zie ik ireth ook gewoon rennen naar haar tuin?? haar nek breken over joep en speelgoed?
Dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
Alles binnen én droog!
Was gelukkig makkelijk spul, tafelkleed en een zooi handdoeken
Als je het speelgoed vervangt door een paar gympen én een paar crocs van Susanne klopt het beeld aardigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
komt op hetzelfde neer... tis van Susannequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je het speelgoed vervangt door een paar gympen én een paar crocs van Susanne klopt het beeld aardig
Ik zeg nooooooooooooit rare dingen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer... tis van Susanne
ik weet al waarom ik het voor me zag.. omdat jij rare dingen in mijn dm zegt.. dat was je straf
Als je Ireth straf geeft dan kan je pas een dreun verwachten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer... tis van Susanne
ik weet al waarom ik het voor me zag.. omdat jij rare dingen in mijn dm zegt.. dat was je straf
Heej!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je Ireth straf geeft dan kan je pas een dreun verwachten.
tuurlijk niet...quote:
En daar ging mijn bier.....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heej!Misschien vind ik het wel lekker om gestraft te worden door Dolfi
quote:
Nu ik daar over nadenk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |